Gigantin keittiöt

pasiX

Onko kukaan ennättänyt saamaan kokemuksia Gigantin keittiöistä? Vaikka siis ettet olisi valinneetkaan niitä lopputuotteeksi, mutta kaikenlaistet kokemukset kiinnostaisi kuulla.

130

40012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samppa71

      Morjens. Mulla on hieman kokemusta. Laatu keittiössä on hyvä, mutta tuotteiden toimitus on enemmän kuin ala-arvoista. Oma keittiöni ei ole vieläkään täysin valmis, vaikka alunperin sen piti valmistua jo huhtikuussa. Toimitusongelmien takia en suosittele kenellekään.

      • OTtto

        Vaikeuksia on Gigantin toimituksissa ja suunnittelussa.


      • samaa sotkua kun ike

        Sama meillä. 3 kuukautta on ollut työnalla ja nyt tuli lomat vielä sotkemmaan toimituksia.
        Äläkää ihmeessä ostako sieltä.


      • samaa Sotkua kun ike
        samaa sotkua kun ike kirjoitti:

        Sama meillä. 3 kuukautta on ollut työnalla ja nyt tuli lomat vielä sotkemmaan toimituksia.
        Äläkää ihmeessä ostako sieltä.

        Kuukausi aikaa kulunut lisää ja edelleen kesken.
        Nyt ei enää tahdo saada kehenkään yhteyttäkään kun myyjä otti loparit.


      • Anonyymi

        Sama laulu jatkuu! Kahdeksan vuoden jälkeenkin yhä kaksi kuukautta meni valmistumiseen ja villinä mainostavat epoq keittiö ”alennuksia”, mutteivät saa vanhojakaan tilauksia tehtyä. Kun olet maksanut eivät vastaa puhelimeen, eikä johtajiakaan saa kiinni, edes sähköpostilla!


      • Anonyymi
        OTtto kirjoitti:

        Vaikeuksia on Gigantin toimituksissa ja suunnittelussa.

        Tiedän mistä puhut. Olen ollut kuskina näissä ja sääliks käy asiakkaat meidän johdon puolesta.


      • Anonyymi

        Nehän on Parma keittiöt.
        Meillä on 90-luvun Parma keittiö ja hyvin pelittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän on Parma keittiöt.
        Meillä on 90-luvun Parma keittiö ja hyvin pelittää.

        Powerilla on Parma, Gigantilla Epokki.

        Paljon mieluummin Parma/Novart kuin joku Gigantin liimalettimyyjien mistälie tuontlkeittiö.


    • Kirsimarja25

      Kaveri osti keittiön ja ei hyvää sanottavaa, toimitus puutteellinen: puuttui ovia, saranoita kahvoja ja lisäksi vääriä tuotteita oli joutunut lähetykseen. Aina ei halpa hinta ole loppupeleissä se paras vaihtoehto.

      • Samppa71

        Omasta keittiöstäni, josta jo aiemmin kirjoitinkin, voin sanoa että kenellekään en voi toimitusten laadun takia suositella. Puuttuvien osien tilalle tulee vääriä jnejne..
        Oma keittiöni valmistui VAIN 4 kuukautta myöhässä. Aika on siis se jolloin KAIKKI oikeat osat ovat saapuneet. Todella ala-arvoista Gigantilta.


      • samaa sotkua....
        Samppa71 kirjoitti:

        Omasta keittiöstäni, josta jo aiemmin kirjoitinkin, voin sanoa että kenellekään en voi toimitusten laadun takia suositella. Puuttuvien osien tilalle tulee vääriä jnejne..
        Oma keittiöni valmistui VAIN 4 kuukautta myöhässä. Aika on siis se jolloin KAIKKI oikeat osat ovat saapuneet. Todella ala-arvoista Gigantilta.

        Taas tuli kuukausi lisää.Hain eilen paikalliselta puusepältä puuttuvat hyllyt,sokkelit ja peitelevyt.
        Keittiö tuli edes jollain lailla valmiiksi.
        En liioin suosittele kenellekkään tälläistä sähläystä.


    • epokki

      Keittiöstä tuli juuri sellainen ellei parempi kuin oli suunniteltu! Toimitus tuli ajallaan päivälleen. Kaksi vitriiniovea oli rikki, jotka toimitettiin nekin ajallaa takuuseen perästä. Asiakaspalvelu puhelimitse erittäin hyvää. Ja ylimääräisten tavaroiden palautus onnistui sekin helposti, Suosittelen!

      • Ylimääräiset

        Ylimmääräiset

        Mitkä kumman ylimääräiset?


      • Anonyymi

        Ostitko keittiön valmiiksi asennettuna?,sähkötyöt ja vesijohtotyöt tehtynä.Jos remppaa Espoon Keskuksessa yksiötä,mikä pitäis olla simppeli homma niin en välttämättä suosittele Giganttia ja Epoq keittiöitä toimittajaksi remonttikohteisiin.


    • huijatuksi tullut

      Tuotteet laadullisesti hintaansa nähden ok, mutta toimitus ei toimi alkuunkaan.
      Vastaukset kyselyihin on mitä sattuu ja valehdellaan päin naamaa.
      Milloin tavarat muka on rekassa ja milloin missäkin, mutta perille ei tunnu tulevan koskaan. Se mitä tulee on väärää tai väärä määrä.
      Älkää ihmeessä ostako gigantista mitään keittiöön liittyvää ja taitaa olla parempi ohittaa ko. liike muutenkin, sen verran tympii koko touhu.

      • Skdcksnsldknsd

        Meillä gigantin keittiösuunnittelu oli todella loistavaa. Saatiin henk.koht apua liikkeessä jossa hiottiin kolmeen kertaan suunnitelman yksityiskohtia. Keittiöstä tuli todella hyvä, toimiva ja laatu on kohdallaan. Pieni murhe toimituksessa oli. Saatiin väärä pakastin ja uusi tuli tilalle seuraavalla viikolla. Lisäksi yki ovi olikuormassa rikki, joka myös korvattiin uudella. Kaikki toimi oikein hyvin, hinta oli noin 40% alle kilpailijan tarjouksen. Suosittelen


      • herra5778
        Skdcksnsldknsd kirjoitti:

        Meillä gigantin keittiösuunnittelu oli todella loistavaa. Saatiin henk.koht apua liikkeessä jossa hiottiin kolmeen kertaan suunnitelman yksityiskohtia. Keittiöstä tuli todella hyvä, toimiva ja laatu on kohdallaan. Pieni murhe toimituksessa oli. Saatiin väärä pakastin ja uusi tuli tilalle seuraavalla viikolla. Lisäksi yki ovi olikuormassa rikki, joka myös korvattiin uudella. Kaikki toimi oikein hyvin, hinta oli noin 40% alle kilpailijan tarjouksen. Suosittelen

        Tyypillinen mainos, joita tällä palstalla riittää. Aina on yksi ovi rikki ja se korvattiin hienosti jne...

        Ja ei varmasti hinta ole 40% alle esim. Ikeaan tai muuhun vastaavan firmaan verrattuna, joka toimittaa osina.


    • Ikrak

      Ei ole vielä keittiö tullut... jos se nyt tälläviikolla tulis. Piti tulla toissaviikolla, mutta toimituspäivänä sain puhelun että keittiö ei ole tulossa. Edellisellä viikolla giganttiin soittaessa oli kaikki ok ja keittiö lähdössä tehtaalta. Miten lie ollut lähdössä, kun toimituspäivänä ei koko keittiötä oltiu edes tehty. Tilaus keittiöstä tehty kuitenkin jo huhtikuussa joten aikaa keittiön väsäämiseen olisi ollut. Ei kannata tilata Gigantista keittiötä jos keittiön tarvitsee johonkin tiettyyn päivään mennessä. Eipä tässä muuten mitään odotellessa, mutta kun ehti purkaa ton vanhan keittiön pois alta. Nyt varmaan teen sitten keittiöremppaa heinäkuussa, kun pitäis lomailla. No.. halvalla saa.. HUONOA!

    • Merja371

      Ostin Integran ovilla ja Avonia-tasolla ja siihen upotetulla altaalla Epoq-keittiön Gigantista. Sille tuli hintaa 2300 ja ilman tuota tasoa, eli 100 euron perustaso ja 100 euron perusallas, olisi hinta ollut noin 1500e. Kodinkoneet integroituna yhteensä 3000 tuohon päälle. Liesituulettimen ostin muualta. Taso tuli viikkoa myöhemmin ja yläkaapin hyllyt,kaikki muu ajallaan noin 5 viikkoa tilauksesta. Olen omaan keittiööni tosi tyytyväinen. Integra on siis se vetimetön malli,jota saa valkoisena ja mustana. Minun mielestäni laadukkaan ja huolitellun näköinen.

    • Merja 351

      Nyt on epäselvää, onko hanalla tyyppihyksyntää tai CE-merkintää. Joudun palauttamaan,jos ei ole. Taloyhtiö ei hyväksy. En ole vielä saanut Gigantista vastausta. Palautusaika on normi 30 päivää, mutta ois tietenkin ollut mukava tajuta aiemmin ja tilata hyväksytty hana muualta.

    • Heli Johansson

      Ostimme myös Gigantin keittiön ja olemme ERITTÄIN tyytyväisiä. Kaikki pelasi erinomaisesti, toimitukset ajallaan ja erittäin asiallinen, ystävällinen ja palveleva myyjä!
      Keittiösuunnitelmaa hioimme pari -kolmekertaa myyjän kanssa kasvotusten, minkä jälkeen soittelin muutaman kerran myyjälle itselleni hieman epäselvissä yksityiskohdissa, jotka olisivat kuitenkin selvinneet jo siitä kasausoppaasta, mikäli olisin vain vaivautunut lukemaan tarpeeksi hyvin.
      Tilauksen ja toimituksen jälkeenkin onnistui vielä yläkaappien ovien vaihto, sillä mieleni muuttui värin suhteen ja sekin onnistui ilman lisäkustannuksia...
      Harmi, että teillä muilla on ollut huonoja kokemuksia...
      Paljon on kuitenkin kiinni myös myyjän ammattitaidosta!
      Lahden Giganttia voin ainakin SUOSITELLA täydestä sydämestäni, myyjä on ammattitaitoinen, ystävällinen, asiantunteva ja palvelualtis :)

      • Anonyymi

        Unohdit lisätä loppuun:

        T. Lahden Gigantin keittiömyyjä...


    • Kyökki77

      Sama juttu meillläkin, eli keittiö on hyvä, myyjä hyvä, mutta 4 kuukautta toimitukset myöhässä. Joko rikkinäisiä, kolmas taso odotuksessa, osa tavaroista väärän kokoisia ja vääriä tuotteita. Prosessit pahasti hakusessa.mn suosittele.

      • Kallepolle

        Meillä identtinen kokemus, eli 6 kk odotettu. Vääriä ja rikkinäisiä elementtejä saatu, mutta homma vain venyy ja venyy.. En todellakaan voi suositella. Jos osat hajoavat jatkuvasti kuljetuksissa, ne tuskin kestävät käyttöäkään. Suosikaa mieluummin kotimaista.


      • Mauri gustafsson
        Kallepolle kirjoitti:

        Meillä identtinen kokemus, eli 6 kk odotettu. Vääriä ja rikkinäisiä elementtejä saatu, mutta homma vain venyy ja venyy.. En todellakaan voi suositella. Jos osat hajoavat jatkuvasti kuljetuksissa, ne tuskin kestävät käyttöäkään. Suosikaa mieluummin kotimaista.

        Jep. Huonosti hoidettu homma. Odottaminen kesti yli kolme kuukautta ja laatukaan ei ole kovin ihmeellinen. En voi suositella.


      • Kalervo Möttönen
        Kallepolle kirjoitti:

        Meillä identtinen kokemus, eli 6 kk odotettu. Vääriä ja rikkinäisiä elementtejä saatu, mutta homma vain venyy ja venyy.. En todellakaan voi suositella. Jos osat hajoavat jatkuvasti kuljetuksissa, ne tuskin kestävät käyttöäkään. Suosikaa mieluummin kotimaista.

        Jep. Huonosti hoidettu homma. Odottaminen kesti yli kolme kuukautta ja laatukaan ei ole kovin ihmeellinen. En voi suositella.


      • Otto Kalervo Möttönen
        Kallepolle kirjoitti:

        Meillä identtinen kokemus, eli 6 kk odotettu. Vääriä ja rikkinäisiä elementtejä saatu, mutta homma vain venyy ja venyy.. En todellakaan voi suositella. Jos osat hajoavat jatkuvasti kuljetuksissa, ne tuskin kestävät käyttöäkään. Suosikaa mieluummin kotimaista.

        Jep. Huonosti hoidettu homma. Odottaminen kesti yli kolme kuukautta ja laatukaan ei ole kovin ihmeellinen. En voi suositella.


    • Ei kiitos enää

      Joudun valitettavasti yhtymään edellisiin mielipiteisiin. Keittiön valmistuminen venyyyy ja venyy...omat hermot eivät oikein enää veny. Rikkinäisiä tuotteita tulee, osia puuttuu ja toimitusajat eivät pidä paikkaansa ja Gigantista ei saa kiinni ihmistä joka vastaisi puhelimeen kun kyseisiä ongelmia ilmenee. Plussat siitä, että myyjä oli hyvin miellyttävä, mutta se kun ei paljon lämmitä näiden koettelemusten jälkeen.

    • jaritre2

      Onhan nuo toimitukset aivan täyttä kuraa. Viipyy ja viipyy, tulee mitä osia sattuu, rikkinäisinä. Jos joku tekee sen virheen että Gigantista keittiön ostaa, niin kannattaa varautua siihen että ei todellakaan valmistu ajallaan se keittiö.

      Ja älkää missään nimessä ostako pesuallasta Gigantin kautta. Pinta on ihan surkea. Kaikki lika tarttuu ja reilun vuoden ikäinen pesuallas on jo kauheamman näköinen kuin vanha 15-vuotias oli. Uskomattoman surkeaa laatua!

      • ainakin tyytyväinen

        Meille tuli epoqin keittiö ajallaan. Jos olisi myöhästynyt tai jos jokin kaapiston osa olisi myöhästynyt, niin 100€/vko pois hinnasta.
        Hinta laatu suhde on hyvä, joskin itse tehtynä, keittiö ei ole poropeukaloille.


      • Kannattaako Epoq
        ainakin tyytyväinen kirjoitti:

        Meille tuli epoqin keittiö ajallaan. Jos olisi myöhästynyt tai jos jokin kaapiston osa olisi myöhästynyt, niin 100€/vko pois hinnasta.
        Hinta laatu suhde on hyvä, joskin itse tehtynä, keittiö ei ole poropeukaloille.

        teitkö jonkun sopimuksen,että sait 100e viikossa pois hinnasta?


    • suositttelen

      Viimeviikolla tuli 5 m keittiötä. Olen saanut itse kasaamalla melkein kaiken valmiiksi iltahommmina alle viikossa. Kaikki osat ovat löytyneet, yhden peitelevyn kulma oli hajonnut kuljetuksessa - saamme tästä hyvityksen kun pitää saada keittiö läjään ja kulma jää piiloon. Tänään kävi sähkäri ja illalla voi paistella kiertoilmapyrolyysissä vaikka pullaa tai kiehauttaa induktioliedellä soppaa. Kaikki osat on laskettu pusseihin juuri oikein. Kaikki oli paketoitu erittäin hyvin ja osat ovat teknisiä ja laadukkaan tuntuisia. Kaikki kannettiin kuljetusliikkeen toimesta sisälle osoittamaamme paikkaan saakka. Koneista mikro oli väärän kätinen mistä ei ollut messuilla erikseen puhetta - toisen kätinen on tulossa tilalle. Suosittelen, asennus on loogista ainakin koneautomaatioinsinöörille. Koko setti laitteineen 6 t, ei paha. Kotimaiset katsomamme olivat joltain muulta vuosikymmeneltä.

      • Taitaa

        koneautomaatioinsinöörin palkanmaksajana olla Gigantti ??


      • Taitaa kirjoitti:

        koneautomaatioinsinöörin palkanmaksajana olla Gigantti ??

        Ostettiin Epoqin keittiö keväällä 2014. Ollaan oltu erittäin tyytyväisiä. Keittiö tuli sovitusti, yhdessä ovessa oli pieni kuljetusvaurio, uusi saatiin tilalle. Palvelu Raision Gigantin keittiöosastolla oli hyvää. Suosittelen.


    • Harrastesisustaja

      Ostimme Lielahden Gigantista Tampereelta Epoq-keittiön ilman pöytätasoja, mutta peruskeittiön laitteilla sekä altaan ja hanan. Toimitus tuli täsmällisesti sinä päivänä, kun sovittiin. Yksi mutteri puuttui ja yksi laatikon pääty oli kulmasta murtunut. Reklamaatio tekemättä vielä, mutta kokonaisuutena toimitus mennyt varsin hyvin ainakin tähän asti.

      Kestävyydestä vaikea sanoa, kun ei keittiö ole ollut käytössä vielä kunnolla.

      Laatikostojen mekanismit vaikuttavat ihan laadukkailta.

      • odotetaan

        Hei!
        Tilasimme keittiön Lahden Gigantista.Palvelu liikkeessä ystävällistä,ammattitaitoista samoin kuljetuspuoli ok.Epokkiasentajatkin tulivat ajallaan mutta sitten ongelmat alkoivat,toimituksessa oli vääriä tuotteita ja osa puuttui kokonaan.Ilmeisesti mistä Gigantti tilaa keittiöt tekee virheet. Nyt tässä jo mennyt kuukausi ilman keittiötä, pinna alkaa kiristymään. Olisi aika Gigantin puuttua tähän ongelmaan.On todella huonoa mainosta yritykselle.


    • Ostaisinkilpailijoilta

      Kodinkoneiden toimitus viivästyi ja piti sitten vaihtaa malleja, että lopulta saatiin kodinkoneet uuteen keittiöön.. Keittiökaappien runkojen laatu ei niin hyvä.. Laatikot ja etulevyt ihan ok. En ostaisi uudelleen..

      • katuva

        En ostasi minäkään.Meilla kaksivuotta vanha Allmo ovellinen keittiö,ja monesta ovesta maali lohkeilee omia aikojaan.
        Kaappivalikoimista puuttuu kuivaus-,mikro-ja tuuletinkaapit.Lisäksi myytiin allas,mutta se ei sopinut allaskaappiin.asentajalta meni kolme ylimääräistä paivää runkojen modifointiin.
        Eikä hintakaan ollut edullisin.


    • blablaaaa

      Aikalailla koko keittiö oli rakennussarja josta puuttui osia, ja osa oli käymättömiä osia.. En ostaisi uudelleen, kun aina tuntui olevan asentajan vika, vaikka sitten lopulta itse myyjät myönsivät ettei asennus tule onnistumaan..

    • NäinMeillä

      Gigantin kodinkonetarjous tonnin kalliimpi kuin vieressä olevan kilpailija ja Gigantin tarjouksessa lisäksi sekaisin monen merkkisiä laitteita jotka eivät muodostaneet visuaalisesti hyvää kokonaisuutta. Ilmeisesti hinta olisi ollut vielä kalliimpi yhden merkin koneilla. Gigantti on kyllä halpa yksittäisissä tarjouksissa mutta mitään hirveän edullista pakettia sieltä ei näköjään saa. Aika lailla normihinnoilla mentiin kun naapuri laski varsin tuntuvat alennukset joka laitteeseen.

    • poropeukku

      Moi ostin kotikettiön ja mökin keittiökalusteet sieltä.mielestäni homma toimi ihan ok.suunnittelin itse kotona tietsikalla ikean ohjelmalla alustavasti.hinnan sai heti selville.liikkeessä tyttö tarkensi puutokset ja ei muuta kuin keräämään osat.siis itse liikkeestä otin osat mukaan eli ei toimitussotkuja.koneita en ottanut pakettiin.tuo suunnitteluohjelma on ihan hyvä mutta vaati minulta ainakin pientä totuttelua mut loppu hyvin kaikki hyvin
      Ylsi laatikoston ovi oli vääränkokoinen.palautin osan ja oikea tuli seur.viikolla postissa eli ok senkin suhteen.ei pramean näköinen mutta halpa ja toimiva.tietenkin aikamoinen näprääminen kasauksissa mutta selkeät ohjeet ja yhtään helaa ym ei puuttunut...joten voin suositella jos itse noutaa paikanpäältä kyllä
      Tporopeukalokyllä

    • Oulussa_2015

      Tervehdys,

      Kokemukset Gigantin keittiötoimituksesta on surkeita, ainakin Oulussa homma meni heti alussa pieleen, keittiösuunnittelija teki keittiön heidän omalla suunnitteluohjelmallaan, tilaus ja maksu samantien kuten asiaan kuuluu, tämä siis heinäkuussa 2015, toimitus tapahtui elokuussa ja ensimmäinen laatikon avaus paljasti että osa tuotteista on lähtenyt viallisina tehtaalta - > uudet tuotteet. odotus 3 viikkoa, toinen yritys ja paljastui että puolet ovista on vääränvärisiä - > odotus 6 viikkoa, kolmas yritys toimitetut saranat eivät mahdu pakalleen ja heillä ei itseasiassa ole tuotetta integroitua astianpesukonetta varten vaan etupaneeli tulee keittiön tilaajan "tehdä" toimitusta ylim. ovesta, - > odotus 3 viikkoa , uusi yritys, toimitettuun liesituulettimeen olivat " pojat" antaneet väärän aktiivihiilisuodattimen - > uuden nouto liikeestä ja lopulta keittiöohjelma oli " laskenut" tarvittavien vetimien määrän väärin ja taas odotus 3 viikkoa.

      Merkillepantavaa ja huvittavaakin oli että syyllinen oli joku muu kun tämä kyseinen keittiösuunnittelija... tuskaa lisäsi vielä se että keittiön asennuspaikka on n 250 km päässä liikeestä joten voitte uskoa että bensaa paloi asiaa selvitellessä

    • En_suosittele

      Vuosi sitten tilaamamme Gigantin Epoq-keittiön viimeisiä osia (laatikoiden sisuksia) toimitellaan parhaillaan, huhtikuussa 2016. Ei toki kaikkia yhdellä toimituksella. En suosittele tilaamaan Gigantista ainakaan keittiötä, me asioimme jatkossa muissa liikkeissä myös muuten. Vanha keittiömme purettiin vuoden 2015 toukokuussa, olimme kokonaan ilman keittiötä pitkälle heinäkuulle asti ja liestituuletin asennettiin marraskuussa. Tähän väliin mahtuu tajuton määrä puheluita, sähköposteja, perättömiä lupauksia, pahaa mieltä ja kaikkea mahdollista vääntöä. Asiaa selviteltäessa suomen keittiöistä vastaava henkilö vieritti kaiken yhden myyjän harteille, vaikka selvästi (kuten tästäkin ketjusta näkyy) ongelma on paljon paljon laajempi.

      Kun olen asiaa selvitellyt, olen kuullut että Gigantti heiluu vahvasti kuluttajaneuvojien listoilla. Heille ei siis tullut yllätyksenä että ko. yrityksen kanssa on ongelmia. Ehkä tämä on osa yrityksen toimintatapaa? Kun on tarpeeksi iso, ei tarvitse välittää mitä pienet asiakkaat piipittävät.

      Vahva epäsuositus meiltä!

    • Päreetpalaa

      Useita keittiöitä kasanneena tämä pojan Epoq on ainakin ohjeiden osalta rimanalitus. Ohjekirjalla voi heittää vesilintua. Tarpeellista tietoa puuttuu ja osa on suorastaan virheellistä. Omituista, kun myyty kuitenkin jo vuosia. Mieluummin joku toinen toimittaja. Jos tulee ongelmia jonkun komponentin kanssa niin epäilemättä pitkä toimitusaika kun tavara tulee kauuuukaaa.

    • Tukihenkilö

      Olin viime kesänä prosessissa mukana "tukihenkilönä", kun kaverini teetti Gigantin Epoq-keittiön. Ja nyt itse olen samalla asialla. Kaikki sujui mallikaasti, en tunnista aikaisempien kirjoittajien ongelmia. Ehkä on niin, että vain silloin kommentoidaan, kun on valittamista. Viime kesänä ainoa virhe oli, että kaverini ei ottanut Gigantin kautta keittiön kokoajaa vaan teetätti homman remppamieheillä, joka kokemattomuuttaan tuhrasi keittiön kanssa älyttömän pitkään. Kun Gigantin hemmo kävi pari pikkuasiaa jälkikäteen korjaamassa, ilmeni että hän olisi tehnyt työn puolessa ajassa - ja puolta halvemmalla.

    • terveisiaprseesta

      Mikäli ei ole kiire saada keittiötä valmiiksi, niin ehdottomasti Gigantin Epoq! Pahimmassa tapauksessa keittiön valmistuminen kestää vuoden, siis VUODEN, eikä muuten ole edes vitsi. Työtasojen (laminaatti) laatu on ala-arvoisen huono ja naarmuttuvat alta aikayksikön ei kestä mitään ja oli täynnä ylimääräistä liimaa jonka poissaanti kesti, mittavirheitä, toimitusajat muuttuvat ja venyvät loputtomiin, puuttuvia osia, astianpesukone oli rikki, asiakaspalvelusta ei vastata KOSKAAN ihan sama soittaako sinne vai laittaako sähköpostia > paikan päälle on pakko mennä aina selvittämään ja siltikin myyjät on ihan pihalla, tyhjiä lupauksia ja asikkaasta ei välite p*skan vertaa kun rahat on saatu. Jos olet valmis käymään tämän kaiken läpi, niin voin lämpimästi suositella Epokkia. Niin ja vahingonkorvauksia viivästyksistä on aivan turha odottaa. Ei enää koskaan Gigantin keittiötä meille, tämän helvetin jälkeen maksan mieluusti vaikka pari tonnia extraa siitä että homma oikeasti toimii!

    • Höynäytetty

      Gigantissa on keittiö maksettava ennen tilausta ja saatuaan maksun enää asiakaspalvelusta ole tietoakaan, ketään ei kiinnosta. Kaikki mitä keskusteluketjussa on mainittu on ikävä kyllä totta. Kuljetus ei toteutunut sovitusti, maksoimme sisäänkannosta, ei toteutunut. Toimitus tuli päivän myöhässä. Tavaraa puuttuu mm. kaikki kodinkoneet olivat hävinneet mystisesti sekä mm. ohjeet ja kaikki kiinnikkeet. Nyt jo kolme eri toimitusta tullut ja tavaraa puuttuu edelleen. Tekivät mittavirheen, joka huomattiin vasta asennusta aloitettaessa ja asennus ei onnistunut koska olivat tehneet keittiöstä liian pitkän. Turhaan asentaja sähkäri ja putkari pyydetty.Kustannuksia lisäsi, se että matkaa asunnolle oli 250km ja vuokratuotot jää saamatta usealta kuukaudelta, kun keitiö ei valmistu suunnitellusti ja asuntoon muuttamassa ollut perui muuton. Olimme sopineet loman asennusviikolle ym kuluja tullut niin paljon, että kalliimatkin keittiöt olivat tulleet halvemmaksi loppupeleissä. Stressi ja älytön määrä soittelua, selvittelyä ja kadonneiden osien metsästyksestä on turhauttanut. Hyvitys kaikesta on ollut nihkeää ja summa naurettava kuluihin nähden. Eivät itse yrittäneet asoita oma-aloitteisesti korjata vaan kaikki piti itse selvittää ja nyhtää heiltä. Myyjien työmoraali on jotain niin ala-arvoista ettei sille löydy sopivaa termiä. Toivon, etten olisi ikinä sortunut astumaan Gigantin ovesta sisään, varokaa kyseistä liikettä. En suosittele edes vihamiehillenikään.!

    • Odottavan

      Kannattaa etukäteen varmistaa miten hyvittävät jos toimitus myöhästyy tai on virheellinen. Heillä, kun toimitukset harvoin onnistuvat suunnitellusti. En suosittele herkästi hermostuvalle tai nopeasti valmiiksi haluavalle.

    • Onpas lohdutonta luettavaa, kun ollaan tässä juuri aikeissa tilata tuo Gigantin keittiö.
      Eikö tosiaan mikään logistiikassa ole muuttunut vuosien saatossa?
      Keittiötä itsessään täällä ei ole juurikaan haukuttu, joten oletan, että laatu on kuitenkin ihan ookoo?

      • KysynVaan-76

        Ok se laatu on monella muullakin joten miksi ottaa ok keittiö paikasta jossa kaikki muu sitten mättääkin?


      • Anonyymi

        Usko pois, mikään ei ole Gigantin Epoq keittiöissä muuttunut. Viikkokaupalla sai odottaa valmistumista, mihinkään kritiikkiin ei reagoida saatikka anteeksi pyydetä ja nyt taas näkyy kaapiston päädyssä oleva uusi levy olevan jo hiirenkorvalla päistään. Yksi sarana niin tiukka, että lihakset kasvaa sitä repiessä. Asentaja ei osannut sanoa mikä vikana, eikä korjatakaan. Ei ikinä enää Giganttiin! Jos jotain tarvitsemaani myydään halvalla heillä, niin marssin aina naapurikauppaan ja sieltä saa pyytämällä samaan hintaan tuotteita kuin Gigantista. Tutulla pariskunnalla on täydellisesti onnistunut Ikea-keittiö, jota pääsen onneksi ihailemaan.


      • Anonyymi

        Meille ostettiin Gigantin Epoq keittiö juuri toissa talvena. Se tuli juuri siten kun sovimme, mitään ei puuttunut. Otimme heidän asentajan ja homma pelasi. Hän purki vanhan, kokosi uuden, laatoitti välitila ja rakensi kulmatilan liedelle. Ja homma sujui! Näin Tampereella.
        Me tilasimme keittiön 4 kk aikaisemmin, meillä oli 2 tapaamista. Meillä oli kuvat ja mitat, insinööri miehenä on hyvä asia! Toisella kerralla tarkensimme tasot, kahvat, väri ja koneet. Tarkensimme toimituksen ja asentajan aikataulun. Tiesimme, että kiire tekee sutta, joten menimme heidän aikataululla.
        Asentaja kävi tutustumassa etukäteen hommaan.
        Me voimme vaan kiittää myös hänen tuön laatimansa, käytti järkeä hommassa. Valoja haettiin lisää vain kaupasta. Sekä laatat välitiloihin.
        Ja otimme tarjouksen myös kahdesta muusta firmasta, toinen oli Ikea, ja kyllä tämä oli kallein tarjous niistä. Saimme laadukkaan tuotteen, paremman ja meille sopivamman. Ei Epoq keittiö mikään halpistuote ole. Laatu on huippuhyvää.
        Myyjä ratkaisi ja ehdotti hyviä asioita, joita emme olisi edes hoksanneet itse.
        Saattaa riippua missä kaupungissa kauppaa käydään, mutta Treen Kaleva hoiti meidät ainakin hyvin, kiitämme.
        Tämä oli jo kolmas keittiö, jonka heiltä perheemme on ostanut. Tyttäret päätyivät samaan vuosia sitten, yhtä hyvin meni.
        Sina voi ottaa myöhästymisklausuulin sopimukseen toimituksesta! Sakko myöhästymisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille ostettiin Gigantin Epoq keittiö juuri toissa talvena. Se tuli juuri siten kun sovimme, mitään ei puuttunut. Otimme heidän asentajan ja homma pelasi. Hän purki vanhan, kokosi uuden, laatoitti välitila ja rakensi kulmatilan liedelle. Ja homma sujui! Näin Tampereella.
        Me tilasimme keittiön 4 kk aikaisemmin, meillä oli 2 tapaamista. Meillä oli kuvat ja mitat, insinööri miehenä on hyvä asia! Toisella kerralla tarkensimme tasot, kahvat, väri ja koneet. Tarkensimme toimituksen ja asentajan aikataulun. Tiesimme, että kiire tekee sutta, joten menimme heidän aikataululla.
        Asentaja kävi tutustumassa etukäteen hommaan.
        Me voimme vaan kiittää myös hänen tuön laatimansa, käytti järkeä hommassa. Valoja haettiin lisää vain kaupasta. Sekä laatat välitiloihin.
        Ja otimme tarjouksen myös kahdesta muusta firmasta, toinen oli Ikea, ja kyllä tämä oli kallein tarjous niistä. Saimme laadukkaan tuotteen, paremman ja meille sopivamman. Ei Epoq keittiö mikään halpistuote ole. Laatu on huippuhyvää.
        Myyjä ratkaisi ja ehdotti hyviä asioita, joita emme olisi edes hoksanneet itse.
        Saattaa riippua missä kaupungissa kauppaa käydään, mutta Treen Kaleva hoiti meidät ainakin hyvin, kiitämme.
        Tämä oli jo kolmas keittiö, jonka heiltä perheemme on ostanut. Tyttäret päätyivät samaan vuosia sitten, yhtä hyvin meni.
        Sina voi ottaa myöhästymisklausuulin sopimukseen toimituksesta! Sakko myöhästymisistä.

        Hyvä mainospuhe :D


    • Tyytyväisiä

      Meillä on noin kolme vuotta sitten Gigatista hankittu Epoqin keittiökalusteet sekä kodinkoneet. Jyväskylässä palvelu toimi todella hyvin. Hankimme kahdessa erässä, koska ensin ajattelimme tehdä pienemmän koko keittiöstä. Eli ensimmäisessä erässä tilattiin kalusteet ja kodinkoneet. Toimitus tuli ajallaan ja kaikki kuten sovittiin. Myöhemmin tilattiin vielä lisää ja kesälomat painoi päälle. Tuolloin tuli viivästystä, mutta kuten oli sovittu korvattiin viivästyksestä muistaakseni 100 euroa/viikko. Myyjä ei tehnyt katoamistemppua, vaan palveli ja selvitteli ahkerasti tulloinkin. Olemme olleet tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Kuka tekee keittiöstään PIENEMMÄN??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 valehtelija...


    • Tapiolaespoo

      Todella tyytyväinen Gigantin epog keittiöön ja asennus palveluun.
      Kiitoksia Espoon Gigantille
      Terveisiä Tapiolasta

    • Anonyymi

      Käsittämättömän huonoa palvelua keittiön ostos yhteydessä. Gigantti on ketjuttanut koko prosessin ja mukana säheltämässä mm. Kokodiili ja sen alihankkijat. Gigantti pesee kätensä heti kun rahat on maksettu ja selittelee 80-luvun asiakaspalveluasenteella, että soitelkaa sinne alihankkijalle! Olen ostanut vuosikausia kaiken Gigantista mutta nyt loppui. Keittiötoimituksemme oli samanlaista säveltämistä kuin muillakin näyttää olleen (puutteellisia toimituksia, joista johtui viivästyksiä, Kokodiili myös väistelee vastuutaan alihankkijoidensa sävellyksestä . Luulisi, että Powerin tulo markkinoille olisi pakottanut Gigantin parantamaan palvelua mutta EI! No, Powerilla 60 pv palautusoikeus, joten kokeillaan sitä jatkossa tai Verkkokauppaa. Jos erehdytte tilaamaan keittiön Gigantista niin vaatikaa ehto että maksatte Gigantille vasta kun keittiö on toimitettu sopimuksen mukaan.

      • Anonyymi

        No itsekin sorruimme Gigantin Epoq- keittiöön!! Itse keittiö Integra-ovimallillaa on ihan ok. Gigantin keittiömyyjä ystävällinen ja kärsivällinen sekä palvelualtis. Tilasimme myös eittiön asennuksen ns. Avaimet käteen periaatteella sekä keittiön uuden lattian asennuksen. Gigantin käyttämä Kokodiili oli työn suorittaja. Uuden lattian asennus meni heti "ketuille" ja vasta kolmannella korjauskerralla tuli jotenkin kelvollinen lopputulos. Kaapit ovat asennettu jotenkin sinnepäin ja kaikki ovet vinossa ja ilmeisesti kylmäkalustekaappien mitat heittää sentillä ylä-ja alareunasta mitattuna. Nerostein kivitason mitat heittää, vaikka itse kävivät mittaamassa. Kaiken huipuksi Kokodiilin kautta alihankintana tehdyt sähkötyöt aivan ala-arvoista ja ryöstöhintaista. Laskuttavat sähkötarvikkeista 3-4 kertaisen hinnan ja itse kömpivät sähkötyöt ja lasku asiakkaalle. Kokodiilin miehiä odottelemme korjaamaan ja viimeistelemään keittiötä. Palvelu Kokodiilillä ylimielistä ja ala-arvoista. Työmiehillä ei tarvittavia työkaluja ja aina kiire seuraavaan paikkaan!!
        Gigantin keittiön voi hankkia, jos pystyy itse hoitamaan kokoamisen ja muut LVI -työt. Kokodiilin ja sen alihankkijoiden palveluita neuvon välttämään ja kaukaa kiertämään. Meillä ei ollut tavoitteena mahdollisimman halpa vaan mahdollisimman hyvä keittiö. Lopputulos päinvastoin...kallis ja lopputulokseltaan ala-arvoinen keittiö. Kyllä kaduttaa!!!
        Laskuja selvitellään vaikka kuluttaja-asiamiehen kanssa.


    • Anonyymi

      Viiden eri keittiömyyjän pakeilla käytiin. Kolmelta otettiin tarjous ja epoq-keittiöön päädyttiin. Toukokuussa keittiö tuli sovittuna päivänä, asennuksen teimme itse.
      Hintahaitari eri keittiötoimittajilla on todella iso. Hinta erot johtuu enemmän keittiömyyjän brändistä ja ns. mittatilaustyöstä kuin laatuseikoista. Esim. gigantti ei tarjoa mittatilausta vaan valmiita ratkasuja kuten "15cm kaappi, 30cm kaappi, 60cm kaappi".
      Kaikenkaikkiaan olimme erittäin tyytyväisiä keittiöön ja palveluun!

      • Anonyymi

        En suosittele, keittiö asennettu väärin, osia puuttuu, reklamaatioita ei hoideta, ala arvoista toimintaa. Piti olla kuukausi sitten valmis, valmistuneeko koskaan.


    • Anonyymi

      Vertailimme 4 eri valmistajaa ja laadullisesti Epoq oli ehdottomasti paras. Ikea jäi pois mittapuuteiden takia. Suosittelen Epoqia, kaikki olisi tullut kerralla oikein jos myyjä olisi hoitanut tilauksen kuten piti. Nyt puuttui irtosivuja 2 kpl ja kaapin hylly, mutta todella mallikkaasti hoitivat puutteet ja ne tulivat nopeasti, lähes viikossa. Harmikseni täytyy todeta että kotimaisella keittiökalusteteollisuudella ei ole tulevaisuutta, laatu ei yllä samalle tasolle ja hinta on 2,5 kertaista. Yksi iso pointti oli se että Epoq käyttää mdf ovissaan liuotin vapaita maaleja, niin eipä haise murot tärpätille puolta vuotta.

    • Anonyymi

      Ostin asunnon johon oli tehty Epoqin keittiö. En suosittele. Porin liikkeessä suunniteltu keittiö. epäkäytännöllinen, esim pakastimen ja jääkaapin laatikoita ei saa ulos kun mitoitettu liian ahtaaseen väliin. Astiankuivauskaappi on umpinainen eli ei ilmanvaihtoa. Liesituuletin pitää jumalatonta meteliä. Uunin luukku lonksuu. Hyllyjen reunat jääneet sahalaitaisiksi. Sähkösuunnittelu: puolen metrin pöytätason yläpuolella keittiön ainoat sähköpistokkeet, 8kpl. Tod Paljon kodinkoneita saa tuohon puoleen metriin mahtumaan! Boikotoin giganttia täysin tästä syystä.

      • Anonyymi

        Tossa kyllä taitaa vika olla entisen asukkaan noiden töiden ja kodinkoneiden osalta.


      • Anonyymi

        Tuota noin ….en nyt oikein usko. Sen on asentanut joku muu kuin ammattilainen.
        Meille on tullut todella monelle Tampereella Epoq keittiöt ja kaikki todella tyytyväisiä. Myös me. Ja kaikki pelaa kuin unelma, en hauku yhtään Gigantia. Hyvää ruotsalaista laatua.
        Toimitus tuli juuri sinä päivänä kun sovittiin , asentaja minuutilleen oikein ja mitään ei puuttunut.
        Liputan Epoq keittiölle kympillä!
        Tilasimme ajoissa ja annoimme aikaa toimittaa 3 kk, kiirehtiä emme halunneet noin 15.000€ keittiömme kanssa.
        Hyvä laatu, kauniit ovimallit. Emme pihistelleen kyllä missään, ostimme laatua.


    • Anonyymi

      Tilasin Gigantista Jyväskylästä. Asiakaspalvelu hyvää, suunnittelu ok ja toimitus oli mitä sovittiin. Toistaiseksi kaikki osatkin löytyneet, vaikka tuli kahdessa erässä. Ongelma kuitenkin on nuo mustat liquorice black -osat. Maalaus on täysin kelvotonta. Ei saatu edes levyjä paikalleen, kun oli jo täynnä naarmuja ja maalit lähtee. Ei keittiökalusteista voi pinnat lähte, kun hieman hipaisee tai olla täynnä naarmuja, kun pyyhkii mikrokuituliinalla. Jonkun verran osasin mustaa pelätä ja siksi varoa, mutta ei nyt voi olla niin, että jos levyyn vähän joku kolahtaa, niin mustan alka alkaa valkoinen paistaa! Edelliset kaapit oli yli 20 vuotta ja kulumisesta huolimatta yleisesti vähemmän naarmuiset kuin nämä heti asennuspäivänä. Juuri tein reklamaation, jännä nähä mitä vastaavat. Aika epäilyttävää, että Gigantti on masinoinut kokonaisen oman sivun ja tarkat ohjeet juuri "etulevyjen reklamaatioille".... Lienee aika lailla kaikki tehtaalta lähtevä tavara pelkkää kuraa maalausten osalta.

    • Anonyymi

      Tilattiin keittiö Turusta Skanssin Gigantista viime vuoden marraskuussa. Koska meillä oli isompi remppa kesken niin sovittiin toimituksesta seuraavanvuoden maaliskuulle. Ihan peruskeittiö valkoisena kodinkoneet.
      "Päädyttiin" epoqiin, kun tarjous oli aivan eri maata kun mitä Keittiömaailmasta saatiin. Nyt jälkeenpäin ajateltuna voisi olla että valitisin toisin. On ollut vaikka mitä toimitusongelmia ja tarjousvaiheessa ihmeellisyyksiä.
      Ensimmäinen kohta joka tuli vastaan oli väärin tilattu liesituuletin joka piti olla omalla moottorilla ja siitä kyseltiin moneen kertaan, mutta kuitenkin tuli malli joka ohjaa huippuimuria.
      Toinen kohta oli toimituksesta puuttuvat 80cm kaappirungot, vaikka ne olivat tarjouksessa mukana niin ne eivät tulleet tehtaalta meille. Tästä johtui viikon viivästys.
      Kolmas kohta on nyt toimituksesta puuttuvat pöytätasot. 2/4 kpl puuttuu. Nyt odotetaan vastausta Gigantilta että milloin ne tulevat.

      Eli hinta on kohdillaan mutta toimitusvaikeuksia ainakin meillä...

      • Anonyymi

        Itse tilasin epoc keittiön Lielahden gigantista ja keittiö tuli sovittuna päivänä!
        Yksi laatikon etulevy puuttui, mutta silti kaikinpuolin tyytyväinen.
        Laatu ja hinta minun mielestä kohtaa!
        Suosittelen


      • Anonyymi

        Ihan vaan ohimennen termit. Liesikupu = laite joka ohjaa huippuimuria. Liesituuletin on laite, jossa on oma moottori. Eli jos tilaa väärällä nimellä, niin voi myös tuolla väärää tavaraa.


    • Anonyymi

      En suosittele Epoqia.
      Tosi huono palvelu ja myyjällä ei mitään tietoa keittiön suunnittelusta. Tarjouksen saaminen kesti viikon ajan, kun laitoimme lopulta itse kyselyä perään. Ei saatu selitystä.

      Miten myyjänä voi olla niin tietämätön myyjä? Tiesimme itse keittiön suunnittelusta enemmän kuin hän. Sääliksi käy, jos joku tietämätön sieltä ostaa ja kaapin ovet ei sovi.

      Tämä tapahtui Forum Helsingin Gigantissa. Myöskään toimituksen viivästymisestä luetut kokemukset eivät vakuuttaneet.
      Niin epäselvää oli Gigantin Epoq keittiön kuviot, että jätimme väliin, lähetimme palautetta ja otimme Ikean kehutun keittiön.

      Gigantissa myyjä ei osannut käyttää edes keittiön suunnittelu ohjelmaa, ihan turhaan siis asiakas oli käyttänyt ennen tapaamista aikaansa keittiön piirtämiseen. Siihen sitä aikaa sitten tuhraantui ja vauva itki vaunuissa.
      Ikeassa myyjä soitti ja sanoi että piirros näyttää hyvältä. Kaikki toimi hyvin Ikeassa.

      Keittiö on niin kallis sijoitus, että emme riskeeraa tämän perusteella, joten Epoq sai jäädä. Gigantissa varmaan riittää asiakkaita näin Korona aikaan muutenkin, että asiakkaan pitää viikon jälkeen kysellä tarjouksen tilaa.

    • Anonyymi

      Liikaa huonoa palautetta, muutamia onnistuneita keittiökaapistoja gigantti onnistunut toimittamaan. Se ei riitä meille,antaa gigantin vaan myydä keittiökoneita.

    • Anonyymi

      Aika yksinkertainen ratkaisu ongelmaan olisi palkata osaava myyjä. " Ai niin se maksaa enemmän kuin 2500 e/ kk.

    • Anonyymi

      Kasailen juuri Epoqin keittiötä. Meillä oli jo koko diili valmiina Ikean kanssa, mutta heillä olikin pahoja toimitusvaikeuksia. Suunnitelma oli ollut jo kuukauden päivät valmiina ja kamaa oli silloin varastossa, mutta kun tein kaupat, niin ei mennyt läpi.

      Taistelin Ikean etämyynnin kanssa lähes kuukauden. Tein heille jo tarjouksen, että ostan kaiken muun tilaukseen kuuluvat, ja loput tulisivat jälkitoimituksessa, mutta kukaan ei enää vastannut minulle. Heiltä puuttui myös mittoja ym. mihin en ikinä saanut kunnon vastausta.

      Kävimme Turun Skanssissa sitten huvikseen Gigantissa, kun oli kova Black Friday tarjous. Myyjä oli todella mukava ja tuntui asiantuntevalta. Saimme hyvän tarjouksen, osaa tavaroista ei ollut varastossa, joten saimme keploteltua niin, että kaikki tavarat tulivat neljässä osassa, joten pääsin aloittamaan jo keittiön kasausta.

      Toistaiseksi kaikki on tullut hyvin ajoillaan, paitsi mikrosta ja uunista ilmoittivat, että tulee pari viikkoa myöhässä. Rungot on kaikki jo kasassa ja seinillä, kodinkoneet ja työtasot vielä puuttuu, ne tulee tammikuun alussa, tai niin ainakin on sovittu.

      Ohjekirja oli hyvä, ei mitään ongelmia sen kanssa, kaikki tieto on löytynyt sieltä helposti runkojen ja laatikoiden kasaamiseen. Kyselin myyjältä välillä tyhmiä kysymyksiä ja se vastasi sähköpostiini yölläkin melkein samantien!

      Eli toistaiseksi annan kyllä 5 tähteä, ja olen todella tyytyväinen. Katsotaan nyt miten homma etenee jatkossa.

    • Anonyymi

      Pari päivää meni kasaamisessa. Integroitavat ovet jää asentamatta , saa nähdä saako rahoja takaisin kun oon avannut paketit. Muuten vaikuttaa hyvältä .

    • Anonyymi

      Älkää ikinä ostako! Todella huonoa palvelua ainakin Itiksen Gigantissa. Kun kaupat on tehty niin viesteihin vastaus loppuu ja osa tavaroista toimittamatta ja asentamatta. Kolme kuukautta odotettu!

      • Anonyymi

        Nimenomaan Itiksen Gigantti on hukannut osan toimituksesta, eikä kukaan kanna vastuuta. Asennusfirman esimiestä en nähnyt kuin tarkemittauksessa. Esimiestyötä ei ollut. Minua mitenkään pidetty ajantasala siitä, miten asennus edistyy. Tai tässä tapauksessa ei edistynyt.


    • Anonyymi

      Tyhjiä lupauksia, kukaan ei hoida asioita loppuun. Olen nyt odottanut 10 viikkoa puuttuvia osia. Asennusfirma on alta arvostelun. Ei ota vastuuta virheistä, pistää ne asiakkaan syyksi. Suorastaan valehtelee. Kalusteiden maalipinnassa on käytön jälkiä heti. Tiskikoneelle minulla oli yksi tärkeä vaade, jota edellytin - ei toteudu. En ikimaailamssa suosittele kenellekään.

    • Anonyymi

      Kiroan kokoamisohjeet. Ikeallakin ovat selkeämmät. Osia ja ruuvisarjoja puuttuu ja soitin 2vk sitten niistä. Nyt tuli paketti, jolloin oli pelkkä manuaalinen kokoamisohjekirja, kun sekin puuttui. Käskettiin kokpamaan keittiö nettiohjeilla. En tiedä , koska saan loput osat. Taas uusi soittokierre maksulliseen puhelinvaihteeseen. En suosittele.

    • Anonyymi

      Hyvää palvelua Tammiston Gigantin Epoq myymälässä. Asiantuntevaa ja ystävällistä. Hyvä hinta/ laatu suhde. Vertailussa ylitse muiden liikkeiden (vertailin 4 muun toimittajan keittiöt ja suunnittelun). Kasaaminen kannattaa jättää rakennusalan ammattilaiselle. Itselläni ei Epoqin kautta vaan oma asentaja (rakennusalan ammattilainen) Ei ollut ongelmia ohjeistuksen kanssa. Keittiö oli kasattuna hetkessä ilman ongelmia. Parasta oli Epoqin tarjous ja maksu. Jokainen kalusterunko yms. eriteltynä ja alennus perässä. Ei mitään könttähintaa kuten monella muulla on. Yhdelläkin toimittajalla -40% alennus ja hinta 15t (ilman koneita), mutta ei mitään erittelyä. Aika kova hinta norm. hinnalla??? Minun Epoq keittiö ilman koneita noin 4000e.

    • Anonyymi

      Keittiön toimitus myöhässä ja kun osat vihdoin tulivat, puuttui lähetyksestä ovia ja laatikostoja. Sen jälkeen alkoi selitykset ja lopuksi ei enää vastattu soittopyyntöihin tai sähköposteihin.
      Tilausta tehtäessä kehoitettiin tarvittaessa olemaan yhteydessä asiakaspalveluun.
      Lainaus Gigantin nettisivulta:
      Jos sinulle tulee kysyttävää Epoq-tilauksestani, saanko yhteyden asiakaspalveluun?
      "Asiakaspalvelumme palvelee maanantaista perjantaihin klo 9-20 sekä lauantaisin klo 10-16. Mikäli kysyttävää ilmenee, voit soittaa numeroon 020 321 321 (puhelun hinta 8,4snt/min) tai lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]."
      Kokeilkaa huviksenne vastaako kukaan puheluun tai sähköpostiin ennen kuin mietitte Epoq-keittiön ostoa.
      Asiakaspalvelu tilauksen/kaupanteon jälkeen ala-arvoista, en missään nimessä suosittele Epoq-keittiötä.

      • Anonyymi

        Saitko halvalla?


    • Anonyymi

      Olisimpa lukenut tämän ennen kuin tilasin Epoqin keittiön viime kesänä. Niinkuin monet muutkin todenneet: asiakaspalvelu loppui välittömästi, kun keittiö oli tilattu. Kaikki muu sovittu tuli oikeana päivänä, mutta liesituuletin oli roudattu jonkun toisen kotiin. Kun se lopulta saatiin metsästettyä ja toimitettua, selvisi, että myyjä oli tilannut siihen väärät suodattimet (yllättäen väärät tilatut olivat kalliimmat...) ja uusien toimituksessa kesti taas. Kokodiilin kanssa oli myös jonkun verran ongelmia ja asenne kyseenalainen, mutta hoitivat korvausasiat paremmin kuin Gigantti. Otin sähkärin muualta, mutta myös putkari olisi ehdottomasti kannattanut tilata omasta takaa. Gigantin kanssa toimiessa kannattaa ottaa se kanta, että aivan kaikki sovitaan kirjallisesti esim. sähköpostilla, koska puhelimessa suunnittelija valehteli silmät päästään. Mitään ylimääräistä, isoja ja kalliitakaan osia (esim. avaamaton yli 2m korkea levy) ei saa palauttaa, vaan se on kuulemma "varaosa".

      Keittiön laatu on heikko. Jouduin maalaamaan seinää, minkä vuoksi laitoin ihan perinteistä maalarinteippiä kaapin reunaan suojaksi. Teippiä ei saanut irti ilman, että kaapin pinnoite lähti mukana. Vetimissä (laatikon sisälle kiinnitettävät) oli myös jälkiä jo kuukauden jälkeen, koska päällä oleva aterinlaatikko, jossa on säilytyksessä normaali setti aterimia, on ilmeisesti liian painava laatikon kannettavaksi ja hinkkaa alempaan laatikkoon. Tiedoksi myös, että Gigantti ei siis ilmeisesti myy normaaleja keittiöhanoja, jotka toimisivat niin, että lämpötilaa säädettäisiin kääntämällä lippa kokonaan oikealle tai vasemmalle. Itselleni tuli yllätyksenä, että ostamassani "perinteiseksi" mainostetussa hanassa kylmä onkin keskellä ja kuuma on jo yli altaan reunan seinää kohti. Sähkäri joutui myös tekemään melko kyseenalaiset ratkaisut kaappien alle tulevien valojen kanssa, koska niitä ei voinut asentaa mitenkään muuten.

      Korvauksia myöhästymisistä maksettiin kovin nihkeästi, mutta keittiötoimituksen ongelmista sain lopulta välttävän korvauksen. Voi kun ongelmat olisivat vaan jääneet siihen...

      Induktiotaso alkoi sammutella itseään, jos yritti saada esim. keitettyä jotain (ylikuumeneminen). No taas Gigantin asiakaspalveluun yhteyttä ja lähettivät oman asentajan tarkistamaan, että asennus on tehty oikein. Asentajan mukaan oli, joten minun piti itse soittaa liesitason valmistajan huoltoon. Toimittajan huollon saaminen paikalle vei kaksi viikkoa ja jo keittiöön kävellessään tyyppi sanoi, että liesi on asennettu väärin ja voi tehdä huollon, joka ei oikeastaan kuulu takuuseen ja liesi on sen jälkeen käyttökiellossa ja saisin selvittää asian Gigantin kanssa. Gigantin keittiösuunnittelija ihmetteli asiaa: heidän lapuissaan kuulemma lukee, että lieden saa asentaa näin ja että niitä on asennettu tällä tavoin useita. Suunnittelija lopetti vastaamisen. Asiakaspalvelu ohjasi esimiestasolle asian ja hetkellisesti sitä kautta asia näytti ratkeavan, mutta kun kysyin saako uutta liettä asennettua turvallisesti vanhan tilalle (että ei ole kohta samat ongelmat edessä), esimieskin lopetti vastaamisen, eikä vastannut enää peräänkyselyynkään.

      Olen nyt ollut kohta 4kk ilman toimivaa liesitasoa ja siitä pari kuukautta laite on ollut käyttökiellossa. Pelkkä nuudeli ja uuniruuat alkaa tulla jo korvista. Nyt lähden tilaamaan kuluttajaneuvonnan ohjeiden mukaan uutta liesitasoa ja vanhan kauppa puretaan - Gigantti saa maksaa uuden asennuksen. Vähän tosin näyttäisi, että koko levy joudutaan uusimaan, koska nykyinen liesi on asennettu ihan liian lähelle seinää. Saa nähdä saanko ikinä korvauksia tai rahojani takaisin. Epoq tulee muita kilpailijoita kalliimmaksi jo ihan vaan sillä, kuinka paljon joutuu soittelemaan maksulliseen asiakaspalveluun ja menettämään hermojaan.

      Ihan uskomatonta, että saavat vielä toimia, vaikka selkeästi touhu on ollut ala-arvoista jo vuosikausia. En ollut Gigantista ostanut vuosiin mitään ennen tätä, mutta nyt meni lopullisesti boikottiin.

    • Anonyymi

      Älkää vaan ostako, ellei teillä ole aikaa odottaa jokusia kuukausia toimitusta. Pisin toimitusaika, jonka tiedän

    • Anonyymi

      Itiksen Gigantista ollut yli 4kk puolet tavaroista toimittamatta, keittiö käyttökelvoton!! Kukaan ei vastaa puheluihin eikä yhteydenottoihin! Älkää ikinä ostako!!

      • Anonyymi

        Jyväskylän gigantista tehty tilaus epoq keittiöstä marraskuun lopussa2020. 18.1 2021 piti tulla keittiö, ei tullu, 24.2 tuli ja 1,5kk jälkeenkään ei ole valmista. Toimitukset peruuntunut 7kertaa ja kuten yllä sanotaan niin gigantin palvelu aivan epäkohteliasta ja suorastaa härskiä. En suosittele missään tapauksessa. Toimitusajat eivät pidä.


    • Anonyymi

      Helmikuun lopussa tilattu Lielahden Gigantista Epoq keittiö Integran ovilla/etusarjoilla. Kaapistot tuli maaliskuun puolivälissä täysin ajallaan. Tasot tulivat pari päivää sitten täysin ajallaan. Puutteita ei ole ollut. Itse asennettu, joten sekin puoli toiminut. Kodinkoneita ei ostettu keittiökaupan yhteydessä, mutta nekin tulleet ajallaan mikroa lukuun ottamatta/olleet varastossa (Gigantti ja Power). Ohjekirjassa olisi hieman parantamisen varaa ja kokoamisessa tulee olla hieman enemmän työkaluja kuin esim Ikean keittiöiden osalta. Itse pitää pystyä tekemään reiät esim tiskikaappiin putkille ja veimäreille ja liesitasokaappiin tuuletusaukot kaapin pohjaan (nämä esim Ikeassa jo valmiina, toki niitäkin voi joutua muokkaamaan). Mutta jos siis osaa käyttää porakonetta ja itseltä löytyy työkalut reikien tekemiseen (kuten meidän tapauksessa) ei tämä ole ollut mikään iso ongelma. Kokonaisuudessaan siis tähän saakka positiivinen kokemus, katsotaan miten kestää käytössä.

    • Anonyymi

      Meillä taas todella positiivinen kokemus sekä keittiön laadusta että toimituksesta. Kaikki tuli sovittuna ajankohtana ja olemme erittäin tyytyväisiä kauniiseen uuteen keittiöön. Oulun Gigantin Katja oli todella asiantunteva ja palvelualtis myyjä. Iso kiitos hänelle. Asensimme keittiön itse ja oli ensikertalaisillekin tarpeeksi selkeät ohjeet.

      Suosittelemme lämpimästi. Hinta oli muihin verrattuna todella paljon edullisempi, joten kyllä kannatti senkin suhteen.

    • Keittiöremontti alkoi 24.2 2021 ja vielä lähes 2kk myöhemmin 22.4 ei ole remontti valmis.Toimitukset peruuntui 7 kertaa,sitten puuttui allas ja jättivät ilmanvaihdon luokattomaan kuntoon.Ei kannata todellakaan tilata Gigantilta.Ennemmin sairaistais koronan ja syövän ku tilais keittiön näiltä.Niin luokatonta on touhu.

    • Anonyymi

      Onko Hämeenlinnan Gigantin kanssa ollut ongelmia?

      • Anonyymi

        Ostettiin Epoq keittiö Hämeenlinnasta. Vaihtoehtona oli Epoq ja Ikea. Jälkikäteen sanottuna ois pitäny valita Ikea kuten meillä kotona jo on.
        Ongelmien jälkeen ei olla vastattu puhelimeen.


      • Anonyymi

        Gigantin kanssa ei suurta ongelmaa, mutta epoq-keittiö haisee kamalalle vielä yli kahden kuukauden jälkeen. Saan uuden keittiön, joka kootaan viikko ennen tuontia ja toivottavasti todetaan hajuttomaksi. Muuten varmaankin puran kaupan.
        En olisi ostanut jos olisin lukenut näitä kommentteja.


    • Anonyymi

      Onko teillä ollu laminaatti työtason hinta missä hinnassa?

    • Anonyymi

      Käytiin kilpailuttamassa kuusi eri keittiökalustefirmaa Tampereella ja lopulta päädyttiin Gigantin myymään Epoq keittiöön puhtaasti siitä syytä, että palvelu oli ammattitaitoista ja ystävällistä, ja keittiö oli hinta-laatusuhteeltaan selkeästi paras.
      Yhden ikean keittiön ostaneena, voin todeta että Epoqin kalusteet ovat selkeästi laadukkaampia ja valikoima etenkin kaappien mitoituksissa huomattavasti kattavampi. Lisäksi Epoqin suunnittelija oli ainoa kuudesta firmasta joka tiesi todella tarkasti kodinkoneista, ja päädyimmekin kodinkoneiden pohjalta paljon toimivampaan keittiöratkaisuun mitä muualla ei edes osattu meille ehdottaa.
      Toimitukset tulivat ajallaan, paitsi välitilalevyjä odoteltiin mutta ne tulivatkin eri toimittajalta eri toimituksena (gigantti silti levyt myy ja tilasi ne meille)
      Asennus sujui hyvin (muutama sudenkuoppa oli, mutta niiltä oltaisiin vältytty jos olisimme seuranneet ohjekirjaa) Clic-rungoille täydet pisteet!
      Kaiken kaikkiaan ollaan todella tyytyväisiä keittiöön ja kaikki kylässä käyneet ovat sitä myös ihastelleet.
      Mekanismit toimivat hyvin ja keittiö vaikuttaa muutenkin laadukkaalta. Suosittelen kaikille ketkä eivät halua maksaa keittiöstä liikaa, mutta ketkä haluavat silti hyvän ja hienon keittiön😊

      • Anonyymi

        liian paljon huonoa palautetta.


      • Anonyymi

        Meill sama kokemus eli olemme hyvin tyytyväisiä Epoq keittiöömme.
        Otimme tarjouksen 3:sta muusta firmasta, hintaeroa ei juuri ollut. Siksi ihmettelen, että täällä puhutaan tämän keittiön edullisuudesta. No otimme kyllä kaiken kalleimmasta päästä, koneita myöten.
        Valkoinen keittiömme on ihana vanhaan taloomme, se maksoi yli 10.000€.
        Sama hinta oli monella muulla, mutta vertailussa saimme kyllä laadukkaammat tuotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meill sama kokemus eli olemme hyvin tyytyväisiä Epoq keittiöömme.
        Otimme tarjouksen 3:sta muusta firmasta, hintaeroa ei juuri ollut. Siksi ihmettelen, että täällä puhutaan tämän keittiön edullisuudesta. No otimme kyllä kaiken kalleimmasta päästä, koneita myöten.
        Valkoinen keittiömme on ihana vanhaan taloomme, se maksoi yli 10.000€.
        Sama hinta oli monella muulla, mutta vertailussa saimme kyllä laadukkaammat tuotteet.

        Odota 3 vuotta lahoo käsiin 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        liian paljon huonoa palautetta.

        Näin on. Uskomatonta että epoqilla on yhä toimintaa, kun vertaa muihin keittiötoimittajiin, joista ei paljon valituksia näy.


    • Anonyymi

      Kaapit haisevat pahalle.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, ei haise yhtään!


      • Anonyymi

        Sama kokemus. Viisi firman haistelijaa on käynyt ja todenneet voimakkaan hajun. Saan uuden keittiön.


    • Anonyymi

      Meillä ainakin täysin hermoja raastava kokemus . Tuli ajallaan mutta helvetti alkoi kun ruvettiin kasaamaan . Yli 60% kulmat hajalla ja vaihtoon menee . Suojaus aivan ala arvoista . Jääkaapin ovi lommoilla . Kuitenkin kiitos hänelle joka suunnitteli syytön ollut huonolaatuiseen tavaraan . 10 kertoja jouduttu soitaan ym ym . Koko perheen hermot riekaleina kun ei valmista tule . Ainut mitä
      Hoetaan on anteeksi anteeksi Toivoisin että
      Epok itse ottaisi vastuun . Gigantti loppujen lopuksi on syytön .

    • Anonyymi

      Onko ovet vakioittaisia esim kork 703 ja 988 voinko ostaa pelkät rungot epoqilta entisin oviin?

    • Anonyymi

      Ei koskaan Gigantin keittiöitä. Kampanja Alennuksiin sisältyy laattuvirheet, näin vastasivat, mustaa valkoisella. Virhe ei koskaan ollut heillä vaan amattilaisessa, joka asentanut useita keittiöitä, väittää Gigantin myyjä, joka ei osannut käyttää edes metrimittaa. 9 kk jälkeen kertoivat vasta, että liesituuletin ei kuulunutkaan sopia kaappiin. Mitä korvausta ei ole saatu, kun kampajantarjous sisälsi myös tuotevirheet. Tätä eivät kerro mainonnassa. Olkaa tarkkoja kaikissa Gigantin ale tuotteissa!

    • Anonyymi

      Pyytäkää Gigantin myyjää kotiinne mittaamaan keittiötä. Pysyykö mitta kädessä, ja ylipäänsä tulevatko?

    • Anonyymi

      Siis naurettavinta on se miten tätä epoq keittiötä voidaan edes kaupata. Ruotsissa tanskassa ollut kyseisen keittiön takia vakavia ongelmia. 3-10 vuoden sisään tavara homehtunut lahonnut käsiin. Siksi ei enää siellä markkinoilla joten gigantti meni ansaan ja myy varastot pois. Ei hyvä asiakkaalle. 😡

    • Anonyymi

      Itse ostin Gigantti keittiön Porista (heinäkuussa) ja miellä ei ollut minkäänlaista ongelmaa toimituksesta (saapui elokuun lopussa) tai asennuksesta (itse tehdään ja puolessa välissä ollaan) tai puuttuvista osista. Kaikki saapuivat juuri sinä päivänä kun niiden piti. Omasta takaa keittiön hidas valmistuminen. Seinissä kesti kauemmin kuin luulin (senkin teimme itse).

      • Anonyymi

        En usko. Porin gigantti ja keittiö ihan paska. Itse elokuussa tolannut ja vieläkään ei ole valmista .


    • Anonyymi

      Älkää ostako ihmiset gigantin epoq keittiöitä.

    • Anonyymi

      Kesäkuussa asennettiin omani. Huikea suunnittelija, kenellä riitti ideoita. Toimitus tuli ajallaa, puutteita oli yksi ovi ja yksi laatikonsisus, mitkä tulivat myöhemmin. 110% tyytyväinen. Grassin metallit ja vahvempi kalustelevy kun esim ikealla tai keittiömaailmalla.

    • Anonyymi

      Niin tyhmä mainos etten periaatteessakaan ostais

    • Anonyymi

      En suosittele Gigantista keittiötä tai kodinkoneitakaan. Keittiön toimitus erittäin puutteellinen, puuttui puolet keittiöstä eikä 2 kk odottelun jälkeen asiakaspalvelusta osaa kukaan sanoa mitään missä puuttuvat osat ovat. (Kaapistoja, saranat, vetimet, keittiön jalat, sokkelit, hyllyt) Kodinkoneista jääkaappi ja astianpesukone tuli täysin kolhittuna ja matkan aikana olivat kadonneet uuni sekä integroitava mikro. Niitä odoteltu kk ajan ja kadonneet kuin tuhka tuuleen. Jääkaappi ja astianpesukone myytiin uutena, mutta toimitettiin kolhittuina palautustuotteena.
      Lisäksi keittölle oli sovittu toimituspäivämäärä, mutta Gigantti oli suurinpiirtein joka päivä tuomassa milloin mitäkin yksittäisiä kaappeja.

    • Anonyymi

      Omat kokemukset Epoq-keittiöstä on harmillisen huonoja.

      Kauppaa tehdessä en aavistanut, että ero esimerkiksi IKEAn tai K-raudan myymään tavaraan olisi niin iso (molemmista on hyviä kokemuksia entuudestaan).

      Ensin olisi pitänyt kiinnittää enemmän huomiota ehtoihin, joiden mukaan kaupan teon jälkeen mitään ei voi palauttaa.

      Toiseksi olisi pitänyt laskea kaikki myyjän tarjoukseen laittamat osat. Hyllylevyjä tuli parikymmentä liikaa, saranoita kymmenkunta.

      Kolmanneksi en arvannut, että kaappien päätyihin on pakko ostaa peitelevyt. Jalat estävät sokkelin laittamisen kaapin alle. Tuntui turhalta hankkia valkoisten runkojen peitoksi valkoiset peitelevyt.

      Neljänneksi kaapeista lähtevä haju oli järkyttävä ensimmäisenä kesänä. Toivottavasti tulevana kesänä kemikaalit ovat jo haihtuneet.

      Viidenneksi saranat ovat yllättävän huonot. Ovet eivät tahdo mennä kiinni, koska vaimennus on liian voimakas.

    • Anonyymi

      Itku kurkussa katon uutta epoq keittiötämme. Ovien värissä heittoa kun toimitettiin eri eristä. Ei auta ku ostaa muualta ja hyväksyä parin tonnin tappio.

    • Anonyymi

      Suunnittelun taso amatöörimaista ainakin Järvenpäässä.

    • Anonyymi

      Ostettiin Epoq- keittiö Kotkasta remonttikohteeseen. Suunnittelu oli hyvää, keittiössä oli haasteita ikkunan korkeuksien kanssa, mutta niihin löytyi hyvännäköinen ratkaisu. Toimitus tuli ajallaan, mitään ei puuttunut. Täytepalatavaraa oli reilusti. Kokoaminen onnistui melko vaivattomasti, kun seurasi huolellisesti ohjeita. Lopputulos on tyylikäs ja laadukas. Hinta todellakin kohdallaan.
      Suunnittelen seuraava kohdetta ja samalla keittiöremppaa kotiin. Epoq on todennäköinen valinta molempiin kohteisin.

    • Anonyymi

      En suosittele , toimitus tökkii tulee väärää tavaraa ja toimitus muuttuu

    • Anonyymi

      Gigantin keittiö:
      Rahat kelpasi
      Kotiin tuonti toimi
      Kasaus ohjeet erinomaiset
      Kasaus helppoa ohjeilla
      Itse kasattu ja asennettu
      -tilattu upotettavilla alavaloilla (kauko-ohjattu). Tuli pinta asennettavilla. Oikeiden saaminen kesti yli 2vkoa. Eli asennus viivästyi vastaavasti ja meni suunnitelmat sähkömiehen osalta uusiksi.
      -valot toimi hetken kunnolla. Nyt ei yhteys ilmeisesti toimi valon säätimen ja ohjain yksikön välillä ( toimittivat uuden valon säätimen, risan). Pelkät valot toimii kun laittaa töpseli seinään. Gigantti haluaisi että valot purettaisiin kaapeista ja toimitettaisiin heille Lahteen tarkistettavaksi. Eivät vaivaudu tulemaan paikalle katsomaan. Eivätkä tietenkään maksa purkamisesta ja takaisin laitosta aiheutuvia kustannuksia.
      -asiasta väännetty kättä kohta 1v.
      -Lahden keittiö myyjä ei vastaa emaileihin tai vastaa isolla viiveellä.

      Summa summarum.. Kaapit siistejä, helpot ohjeet. Reklamaatio hoito ala-arvoista. Siis ainakin Lahdessa!

      • Anonyymi

        Näyttää olevan vähän joka paikassa että myyjät eivät vastaa mihinkään kyselyihin enää kun tulee ongelmaa/kysymistä. Onko tämä ihan heidän toimintatapa jo? Heiltä ei vaadita asioiden hoitoa loppuun asti? Rahat pois ja karkuun. Ei kovin kestävää toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan vähän joka paikassa että myyjät eivät vastaa mihinkään kyselyihin enää kun tulee ongelmaa/kysymistä. Onko tämä ihan heidän toimintatapa jo? Heiltä ei vaadita asioiden hoitoa loppuun asti? Rahat pois ja karkuun. Ei kovin kestävää toimintaa.

        Saitko halvalla?


    • Anonyymi

      en tiedä käykö suunnittelija kohteissa en ainakaan usko,käytäntö paikalla ei päde välttämättä kun kaikkeja asioita ei oteta huomioon,kotelointeja ,sähköistystä,työn tekoa asiaan kuulumattomilla materiaaleilla esim ,kotelot

    • Anonyymi

      Vuosi sitten sovin valmiiksi piirtämäni keittiön tilauksen Gigantti Espoon kanssa. Suunnittelijan kanssa sovittiin tiettyjen detailien lisäämisestä. Tarjousta sain odottaa pari kuukautta ja soittoihin ja maileihin ei vastattu. Kun kävin liikkeessä ostamassa keittiön, kaupanteko valmiista tarjouksesta kesti kaksi tuntia kun koneet tökkii. Toimitus tuli seitsemässä erässä ja sisälsi ylimääräisiä osia ja huomattavia puutteita. Hana ja allas puuttuivat. Jääkaappi ei mahtunut sille varattuun kaappiin. Mikro ei mahtunut kaappiinsa. Puolet avausmekanismeista puuttui.

      Kaappien kokoaminen oli helppoa ohjeiden mukaan. Valittamista ja korjauksen vaatimista olen harrastanut yli puoli vuotta. Asiakaspalvelija nimittelee väärällä nimellä eikä koskaan vastaa maileihin tai soittopyyntöihin. Nyt kun kävin taas liikkeessä soittamassa suutani, sain toisen asiakaspalvelijan myymään puuttuvat avausmekanismit yms. Toimitus piti olla viikossa. Koska Gigantti oli typottanut puhelinnumeroni, ei matkahuollon ilmoitus saavuttanut minua. Matkahuolto päätti sitten palauttaa tavarat Gigantille. Taas itketään tavaroiden perään ja vuosi on jo kulunut.

      En edes uskonut tällaisen olevan mahdollista Suomessa.

      • Anonyymi

        Meillä ihan samoja ongelmia. Kodin koneet ei mahdu kaappiin. Gigantin mukaan olemme perustaneet kaapit kokoon. Tätä kiisteltiin viikkoja ja laserilla mitattiin. Kaapit eivät ole oikean kokokoisia lähes sentti puuttuu. Kuluttaja riitalautakunnalle sitten kertoi että kodinkoneet mittoja muutettu, eivätkä he voineet sitä tietää. Korvausta emme saaneet, riitalauta uskoi kaikki gigantin valheet.


      • Anonyymi

        Järkyttää mutta meillä ihan samaa tarinaa. Toimitukset tulee tai ei. Kukaan ei ilmoita mitään vaan pitää itse taas anoa ja pyytää toimintaa. Eikä sittenkään tapahdu mitään. Meillä nuppua nappa vuosi eikä keittiö valmis. Kukaan ei vastaa mihinkään. Vikoja ei ole korjattu/hoidettu. Olemme nyt tässä loukussa eikä apua tule mistään! Mihin pitäis jo valittaa??


      • Anonyymi

        On mahdollista ja tapahtuu näköjään muillekin.

        Itse olemme samassa tilanteessa. Kukaan ei vastaa mihinkään. Asioita ei hoideta kymmenistä pyynnöistä huolimatta. Jotain luvattiin hoitaa. Mutta ei olekaan hoidettu. Aivan käsittämätöntä toimintaa Gigantilla. Kukaan ei vastaa kaupasta. Gigantti pesee kätensä ja myyjästä ei kuulu pihaustakaan. Keittiö keskeneräinen ja kohta vuosi hankinnasta. Ja nyt tuli jo ilmi ensimmäinen kuluma joka rikkoo kaappia. Kyllä kaduttaa nyt.

        Tarjotaan vain 50% tai 35% tai puolet jostain ilmaiseksi mutta siihen jää. Eivät mene vissiin muuten kaupaksi. Toimitukset tökkii eikä myyjää kiinnosta tuleeko kuntoon vai jääkö kesken. Virheitä/puutteita ei korjata eikä hoideta. Asiakkaana kärsimme ja uusi keittiö vain haave. Kiukku ja oman valinnan virhe jää ikuisiksi ajoiksi muistuttamaan väärästä valinnasta

        Älkää sortuko lipeväkielisten myyjien vakuutteluun siitä että saatte upean keittiön ja kaikki hoituu ilman muuta . Ja maksakaa mielummin Gigantin tarjoamista epätoivoisesta alennuksista huolimatta ehkä muualla hiukka enemmän jotta saatte tulevien vuosikymmenien kestävän kunnon keittiön.


    • Anonyymi

      Pitäisi uskoa näitä negatiivisia kirjoituksia epoq - keittiöiden vioista. Oulussa myynnissä töissä oleva höpöjä puhuva "helppoheikki" ei lienee ikinä nähnytkään oikeaa keittiötä. Piirteli mitä sattui, mistään virheestään ei ota vastuuta ja pakoilee naisten selän takana.
      Käsittämätöntä että pilataan Gigantin maine tämmöisellä ala-arvoisella kaupankäynnillä.
      Kannattaa välttää kyseistä firmaa.

    • Anonyymi

      Samaa ongelmaa. erillisuuni ja liesitaso suunniteltu päällekkäin.Tilaa on 50 mm Matsui uunin päälle.
      Myyty Gram taso. Kaikki induktiotasot vaatii 60 mm asennus-syvyyttä tason alapuolelle.

    • Anonyymi

      Kaapin ovien saranat ei toimi toivotulla tavalla.Kaikki säädöt on tehty.Osa ovista sulkeutuu norm.Osasa ( 4 kaappia) ei toimi

    • Anonyymi

      Epoq on vanha ikean malli, selvis ihan vahinkossa

    • Anonyymi

      Keittiön kokoaminen alkoi tänä vuonna Toukokuun alussa joo tehtiin se mutta kun otin kesällä suojapahvit pois lattiasta sieltä alta löytyi naarmu ,kukaan ei halua myöntää sitä ei kasaajat toki kaveri joka teki lattian sitä ei ollut siinä vielä silloin. Minä otin välittömästi valokuvan siitä ja lähetin sen Kokodiiliin. Kasaaja oli juuri jäänyt lomalle ja soitin kun ei ruvennut kuulumaan ja oli kuulemma koronassa,. Nyt kuulemma eivät ole naarmuttaneet sitä!Voi jumalauta itsestään se varmaan naarmuuntui.En voi suositella kenellekkään.Haistakaa paska sanon vaan

    • Anonyymi

      Tilasin keittiön asennettuna Gigantista. Asennus alkoi huhtikuussa ja vielä nyt syyskuussa kesken. Kaikki samat ongelmat kuin kerrottu aiemmin ketjussa. Pysykää kaukana Gigantin keittiöistä.

    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä että Gigantin EI kannata sekantua keittiö kalusteisiin EI TOIMI. Olen soittanut EI vastaa.Olen lähettänyt viestiä EI vastaa. Kyllä urakka kusee. Asiakas on tilannut kaapit sieltä. Elikä ehdotus myykä vaan kännyköitä ja vedenkettimiä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1352
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      838
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe