Julkaistaan iPhone 4GS
Kohta mailma pettyy!
8
69
Vastaukset
- vitsivitsi.
haittaakse? no ei...............kaikki ostaa..............
- Tyhmää koijataan
Ei pety. iFanit ostavat kiljuen uuden vaikka nimeä vain vaihdetaan. Näin kävi kun 4:sta tuli 4S
Joku tiesi aiemmissa viesteissä kertoa tutkimuksesta jossa todettiin iFanien olevan keskimääräistä tyhmempiä.- Puhu itsestääs vaan
Ifanit vai niin tyhmiä?
- Taskustudio
No mitenkähän olikaan galaxy s2 kanssa, sama homma.
Ainut että applella anntetaan päivityksiä myös vanhoihin malleihin toisin kuin anterolla, eli ei tarvitse aina ostaa uutta laitetta, näin kävi s2 kanssa. - Buahhahahahahahaha
Taskustudio kirjoitti:
No mitenkähän olikaan galaxy s2 kanssa, sama homma.
Ainut että applella anntetaan päivityksiä myös vanhoihin malleihin toisin kuin anterolla, eli ei tarvitse aina ostaa uutta laitetta, näin kävi s2 kanssa.No mutta.. galaxy s2 onkin sekin jo paljon nelkku ässää tehokkaampi. ja galaxy s3 nosti tehot tuplaksi. tuoden mukanaan vielä kaikee kivaa...
eikä ainakaan vielä ole raportoitu että siinä olisi jotain ongelmia kuuluvuuden tai akun suhteen mm, - Taskustudio
Buahhahahahahahaha kirjoitti:
No mutta.. galaxy s2 onkin sekin jo paljon nelkku ässää tehokkaampi. ja galaxy s3 nosti tehot tuplaksi. tuoden mukanaan vielä kaikee kivaa...
eikä ainakaan vielä ole raportoitu että siinä olisi jotain ongelmia kuuluvuuden tai akun suhteen mm,Niin, on ehkä tehokkaampi prossu mutta kun sitä ei voida hyödyntää sovelluksissa niin hyöty menee hukkaan, pelkkä moniajo ja käyttiksen pystyssä pitäminen syö tuon tehon jolloin ohjelmat ei pyöri yhtä nopeasti kuin ios.
Se vaan on näin, olen kokeillut ja testaillut kaverin s2 mallia. - Nimi muuttuu, jutut ei
Taskustudio kirjoitti:
Niin, on ehkä tehokkaampi prossu mutta kun sitä ei voida hyödyntää sovelluksissa niin hyöty menee hukkaan, pelkkä moniajo ja käyttiksen pystyssä pitäminen syö tuon tehon jolloin ohjelmat ei pyöri yhtä nopeasti kuin ios.
Se vaan on näin, olen kokeillut ja testaillut kaverin s2 mallia.Viimeksi kehuit omistavasi sen midi, latenssi ym. Aliaksen omaava hemmo.
Samsusi kolmonen päihittää i phonen mennen tullen. - Taskustudio
Nimi muuttuu, jutut ei kirjoitti:
Viimeksi kehuit omistavasi sen midi, latenssi ym. Aliaksen omaava hemmo.
Samsusi kolmonen päihittää i phonen mennen tullen.Omistavani minkä?
Hei vähän selvyyttää näihin kirjoituksiin jos niitä edes on tarkoitettu luettaviksi.
En ole kehunut omistavani mitään, omistan Ipod Touch 4g soittimen, Samsung Galaxy MInin ja Nokia N900 puhelimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644021Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163825Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993619Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o823437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363189Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582678- 502655
- 1212542
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142209Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182199