Eli kannattaako kilpailuttaa putkarit, sähkärit, kaakeloijat, maalarit ja lattian asentaja erikseen vai ottaa avaimet käteen paketti keittiötoimittajalta? Millaisia kokemuksia olette saanet ja miten nuo avaimet käteen palvelut yleensä toimivat? Meneekö se niin helposti kuin annetaan ymmärtää ettei itse tarvitse juuri tikkua ristiin laittaa...?
Kirjoituksissa, kun monesti puhutaan keittiöremontista ja hinta-arvioista niin usein puhutaan vain niistä kaapeista, mutta harvassa keittiöremontissa riittää vain se että entinen kaappi otetaan pois ja uutta tilalle.
Meillä ainakin keittiö joutuu täysremontin alle eli vanhat puretaan ja lattia laitetaan uusik. Seiniäkin joutunee tasoittamaan ja maalaaman. Kattoakin ehkä lasketaan, että saadaan kunnon valaistus jne. Eli pelkät kalusteet on aikasta pieni osa tätä kokonaisuutta.
Kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan. Kohde on pääkaupunkiseudulla eli jos on hyviä kokemuksia tekijöistä niin näistäkin vinkkejä. KIitos ja mukavaa kesää kaikille!
Avaimet käteen vai sieltä sun täältä...?
3
294
Vastaukset
- HAKHK
Asennus keittiöfirmalta, putki ja sähkö muualta
En missään nimessä suosita montaa eri remppareiskaa. Yksi kun sössii työn tai aikataulun kanssa, niin koko korttipino kaatuu. Keittiöfirmalta kun ottaa asennuksen, niin silloin vastuukysymys on selvä. Mitä vähemmän eri firmojen ukkoja on paimennettavana, sitä helpompaa on projektin seuranta. PKS:n alueella on useitakin täysremontteja tekeviä firmoja. Osa näistä teettää alihankintana sähkärin hommat ja osalla on omat miehet joka hommaan.
Kannattaa kysellä tarjouksia, kunhan on vähän enemmän selvillä kokonaissuunnitelma.- tiskari tiina
Kuulisin mielelläni suosituksia onnistuneista remonteista ja niiden tekijöistä nimenomaan Pääkaupunkiseudulla. Monella firmallahan niitä toki on, mutta juurikin sen vuoksi kun niitä on niin paljon olisi, mukava kuulla suosituksia. Ja kun ei riitä pelkät putkarit ja sähkärit vaan tarvitaan katon tekijää, lattian asentajaa, maalaria jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487