Hei käyttäjät,
Suomi24:n etusivulla olleet horoskoopit on piilotettu väliaikaisesti käyttäjien näkyviltä. Piilottamisen taustalla on Elle.fi -sivuston uudistumisesta johtuva tekninen ongelma. Horoskoopithan ovat aina tulleet syötteenä suoraan Elle.fi:n sivuilta. Elle.fi:n väki selvittää ja korjaa ongelmaa parasta aikaa.
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa ja kehotamme horoskooppien ystäviä seuraamaan tähtikarttoja suoraan Elle.fi:n sivuilta. Tiedotamme tällä palstalla, kun horoskoopit palautetaan takaisin etusivulle.
Samalla haluamme kertoa, että Suomi24:n etusivun sarjakuvissa ollut tekninen ongelma on korjattu. Hauskat päivän sarjakuvat ovat taas luettavissa etusivun ala-laidasta.
Aurinkoisin terveisin,
Mari
Suomi24
Horoskoopit piilossa toistaiseksi
15
3060
Vastaukset
- Unet On
Vaikuttaako tämä asia sitten myös siihen, kun useat aihealueet ovat kokonaan kadonneet kuten ennustaminen ja selvännäkö, unien tulkinta, ja monii muita saman tyyppisii aiheita.
- Mur
Samaa olen itsekin ihmetellyt miksi kyseiset aihealueet ei näy!!!!
- Tympääntynyt
Sama täällä. Onkohan ne sulkeutuneet kokonaan ja jos, niin miksi ihmeessä ?? Olisi ollut fiksua ainakin tiedottaa asiasta. Taidanpa unohtaa tämän sivuston kokonaan.
Tympääntynyt kirjoitti:
Sama täällä. Onkohan ne sulkeutuneet kokonaan ja jos, niin miksi ihmeessä ?? Olisi ollut fiksua ainakin tiedottaa asiasta. Taidanpa unohtaa tämän sivuston kokonaan.
Hei,
ja kiitos viesteistänne! Emme ole tarkoituksella poistaneet kyseisen aihealueen keskustelupalstoja käytöstä. Luulen, että valkoisen sivun näkymisessä on kyse samasta teknisestä ongelmasta, joka meillä oli pari päivää sitten. Raportoin vian eteenpäin ja kerron tällä palstalla heti kun se saadaan korjattua.
Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa.
Terveisin,
Mari
Suomi24
Hei taas,
sain juuri tiedon, että palstojen ongelmat on nyt korjattu. Jos huomaatte vielä vikoja palstojen toiminnassa, ilmoittakaa niistä toki meille.
Terveisin,
Mari
Suomi24- ärsyttäää....
Ei muuten näy..... korjatkaa nyt se vika eikä leikitä juupas eipäs leikkiä!!!!!!!!!
- antoi ainokaisen...
Tulevaisuutta koskevia ennustuksia on valheellista seurata horoskoopeista. Horoskooppi on valheen hengen kanava. Jeesus sanoo "vaan minkä Pyhä Henki kuulee, sen Pyhä Henki puhuu ja tulevaiset Pyhä Henki teille julistaa". Joh 16:13 Pyhä Henki puhuu ihmiselle henkilökohtaisesti. Sanouduin irti kaikista itseäni koskevista horoskooppien ennustuksista ja lopetin heti lukemasta niitä, kun Jeesus puhdisti sydämeni verellänsä.
- roskaaa
Tasapuolisuuden nimissä olisi etusivulla oltava myös vaikkapa raamatun jakeita. Horroskoopit loukkaavat omaa vakaumustani ja varmasti monen muunkin.
- plää
Rocky-sarjakuvasta kyllä puuttuu ne uni-sarjikset.. :(
- mangokaaleppi
Voisitte jättääkin ne piiloon. Olisi hienoa jos tuommoinen huuhaahömppä vihdoin katoaisi sivistysyhteiskunnasta.
- sirkkuli82
Moro! Löytysköhän täältä jotakuta mukavan olosta miestä??
Minä ite oon h-tajunen, ilonen, elämän myönteinen, omillaan toimeen tuleva 30v tytsy - Inssi!
Täällä on Mies isolla M.kirjaimella.
Ikää 33v.
Pituus 180cm ja paino siinä 75kg hujakoilla. - Oulussa,joessa
Horoskooppi.Ainutlaatuinen vallaton sananen.
väheksymättä aviovoimalla tallustava jalankulkijaa ehkäpä sittenkin ympäröidään pyöreä nolla.
Matkalla aikaan ja avaruuteen himokas suudelma toki luovuuden ydin.
Horoskooppi.Ja mitähän vielä aivopesuejokkue keksiikään.Menkää ja tehkää tie. - ...
aijaa, empä ole niitä kaivannutkaan tai edes huomannut, koska Suomi24:n sivuilla on liikaa paskaa ja käyttäjiä herjaavia viestejä / henkilöitä.
- Toisenkerran
Täältä löytyy...
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4290
eli
Aika alhaalla lukee MUUTA:
Suomi24 / Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Horoskoopit ja astrologia / Unien tulkinta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2565359- 1252333
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2432041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641844- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191181