Horoskoopit piilossa toistaiseksi

Hei käyttäjät,

Suomi24:n etusivulla olleet horoskoopit on piilotettu väliaikaisesti käyttäjien näkyviltä. Piilottamisen taustalla on Elle.fi -sivuston uudistumisesta johtuva tekninen ongelma. Horoskoopithan ovat aina tulleet syötteenä suoraan Elle.fi:n sivuilta. Elle.fi:n väki selvittää ja korjaa ongelmaa parasta aikaa.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa ja kehotamme horoskooppien ystäviä seuraamaan tähtikarttoja suoraan Elle.fi:n sivuilta. Tiedotamme tällä palstalla, kun horoskoopit palautetaan takaisin etusivulle.

Samalla haluamme kertoa, että Suomi24:n etusivun sarjakuvissa ollut tekninen ongelma on korjattu. Hauskat päivän sarjakuvat ovat taas luettavissa etusivun ala-laidasta.

Aurinkoisin terveisin,
Mari
Suomi24

15

3046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unet On

      Vaikuttaako tämä asia sitten myös siihen, kun useat aihealueet ovat kokonaan kadonneet kuten ennustaminen ja selvännäkö, unien tulkinta, ja monii muita saman tyyppisii aiheita.

    • Mur

      Samaa olen itsekin ihmetellyt miksi kyseiset aihealueet ei näy!!!!

      • Tympääntynyt

        Sama täällä. Onkohan ne sulkeutuneet kokonaan ja jos, niin miksi ihmeessä ?? Olisi ollut fiksua ainakin tiedottaa asiasta. Taidanpa unohtaa tämän sivuston kokonaan.


      • Tympääntynyt kirjoitti:

        Sama täällä. Onkohan ne sulkeutuneet kokonaan ja jos, niin miksi ihmeessä ?? Olisi ollut fiksua ainakin tiedottaa asiasta. Taidanpa unohtaa tämän sivuston kokonaan.

        Hei,
        ja kiitos viesteistänne! Emme ole tarkoituksella poistaneet kyseisen aihealueen keskustelupalstoja käytöstä. Luulen, että valkoisen sivun näkymisessä on kyse samasta teknisestä ongelmasta, joka meillä oli pari päivää sitten. Raportoin vian eteenpäin ja kerron tällä palstalla heti kun se saadaan korjattua.
        Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa.

        Terveisin,
        Mari
        Suomi24


    • Hei taas,
      sain juuri tiedon, että palstojen ongelmat on nyt korjattu. Jos huomaatte vielä vikoja palstojen toiminnassa, ilmoittakaa niistä toki meille.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

      • ärsyttäää....

        Ei muuten näy..... korjatkaa nyt se vika eikä leikitä juupas eipäs leikkiä!!!!!!!!!


    • antoi ainokaisen...

      Tulevaisuutta koskevia ennustuksia on valheellista seurata horoskoopeista. Horoskooppi on valheen hengen kanava. Jeesus sanoo "vaan minkä Pyhä Henki kuulee, sen Pyhä Henki puhuu ja tulevaiset Pyhä Henki teille julistaa". Joh 16:13 Pyhä Henki puhuu ihmiselle henkilökohtaisesti. Sanouduin irti kaikista itseäni koskevista horoskooppien ennustuksista ja lopetin heti lukemasta niitä, kun Jeesus puhdisti sydämeni verellänsä.

    • roskaaa

      Tasapuolisuuden nimissä olisi etusivulla oltava myös vaikkapa raamatun jakeita. Horroskoopit loukkaavat omaa vakaumustani ja varmasti monen muunkin.

    • plää

      Rocky-sarjakuvasta kyllä puuttuu ne uni-sarjikset.. :(

    • mangokaaleppi

      Voisitte jättääkin ne piiloon. Olisi hienoa jos tuommoinen huuhaahömppä vihdoin katoaisi sivistysyhteiskunnasta.

    • sirkkuli82

      Moro! Löytysköhän täältä jotakuta mukavan olosta miestä??
      Minä ite oon h-tajunen, ilonen, elämän myönteinen, omillaan toimeen tuleva 30v tytsy

    • Inssi!

      Täällä on Mies isolla M.kirjaimella.
      Ikää 33v.
      Pituus 180cm ja paino siinä 75kg hujakoilla.

    • Oulussa,joessa

      Horoskooppi.Ainutlaatuinen vallaton sananen.
      väheksymättä aviovoimalla tallustava jalankulkijaa ehkäpä sittenkin ympäröidään pyöreä nolla.
      Matkalla aikaan ja avaruuteen himokas suudelma toki luovuuden ydin.
      Horoskooppi.Ja mitähän vielä aivopesuejokkue keksiikään.Menkää ja tehkää tie.

    • ...

      aijaa, empä ole niitä kaivannutkaan tai edes huomannut, koska Suomi24:n sivuilla on liikaa paskaa ja käyttäjiä herjaavia viestejä / henkilöitä.

    • Toisenkerran

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe