Helvetin kalliita, pärjäisikö 512kb/s

tiina19vee

Onpa törkeän hintaisia nuo netit. Aika rajua huijausta mainonnassa, esim. SOnera mainosti että 19,90€/kk perus ja sIII, mutta tarkemmalla lukemisella selvisi että se on pelkästään puhelimen hinta.

KUKA MAKSAA 40€ jostain liittymästä ja puhelimesta???? Naputtelu ja pikkunäyttö ei kyllä ole sen väärti. Ennemmin oikea kone. 20 € on maksimi kytkylle!

Katselin että DNA pro1 lumia 900 maksaisi n. 20€/kk, mutta siinähän on sitten netti vain 512kb/s riittääkös se? Pääosin sitä käyttäisi koululla ja kotona kuitenkin WLANISSA.

Kokemuksia kitos hyvät ystävät

8

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riittää, jos et käy kovinkaan raskailla sivuilla tai jos et katso esimerkiksi Youtube videoita kännykällä. Muuten se ei riitä.

• tiinuliinu19

Kiitos varpunen! Ajattelin kuitenkin tuota galaxy s3, kun on vain pari euroa kuuta kohti kalliimpi. Ilmeisesti ne on laskenut tuon siten, että ihmiset ostaa tuon kytkyllä kun on halpa, sitten toteavat että eihän tästä tule mitään ja vaihtavat megaseen nettiin ja lasku vaihtuu liittymän osalta 3€--> 17€! ONKO TÄMÄ HUIJAUSTA SUORASTAAN? Voiko puhelimen ottaa esim. 2 vk tehstikäyttöön ja palauttaa? Onko noissa palautusoikeutta?

VOikos tuollaisella sitten ladata videot valmiiksi, jos aikoo jossain katsoa. Voiko selailla powerpoint esityksiä? Valkkaako automaattisesti WLAN vaihtoehdon?

• Toi Samsung vaatiikin sitten jo vähintään 1 mbit nettiyhteyden, koska se on niin tehokas. ( Nettiselailu, HD tasoiset videot).

Tuosta kytky hommasta en oikein tiedä, koska ensimmäinen ja viimeinen kytkyllä ostettu puhelimeni oli aikoinaan Nokia N70.

Youtube videot saa toki ladattua valmiiksi esimerkiksi tietokoneen avulla, mutta se on aika työllästä. Puhelin yhdistää omaan koti wlaniin, jos olet määrittänyt sen yhteysosoitteeksi ( WPA2 salasana).

• Tusen tack!

Moi! Oon kans arvellu jos ottais ton dna pro 1 liittymän 3,90 e kk ja laitteeksi nokia 808 pure viewin. Puhelinliittymään kuuluu 512 kb nettiyhteys, niin riittääkö se puhelimella surffailuun netissä? Entä asettaako ko. puhelinmalli jotain nopeusvaatimuksia nettiliittymälle? Eli pitäiskö olla nopeampi kuin 512 kb?

• ewrwrw

mielummin meganen koska muuten pätkii suoratoisto videot(youtube,TV,Yle areena ym) ja nettiradiot mut jos vaan surffailet niin riittäähän se

• ewrwrw

malleissa on nopeusrajoituksia mutta toi pure tukee kaikista nopeimpia yht.

• TimppaTT

Tuskinpa muuten tukee 4g joka on se nopein yhteys?

• Itsekin ostaisin mieluummin 1 megan yhteyden. Toi 512 kb on jo aika hidas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3734
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2701
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2378
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1367
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe