Keljo Prisma!!!

Boikottiin menee

Hommatkaa jo perhana se pikakassa siihen putinkiin kun ette ahneuksissanne pysty enempää kassahenkilöitä palkkaamaan!!!

59

2803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonotmoskovaanasti

      Yhdyn edelliseen puhujaan jos se on mahdollista. Ottaisivat oppia Virtasen kaupasta Seppälässä.

    • plussaa...

      Vaihtakaa keljon cm! Paremmat ruokatarjoukset..

      • Ei enää S-korttia

        Mä vaihdoin viime viikon ylijäämäpalaus pettymyksen jälkeen CityMarkettiin.


      • rismasimo

        ei saa bonusta. Plussakortti on vitsi


      • Aatteleppa ite
        rismasimo kirjoitti:

        ei saa bonusta. Plussakortti on vitsi

        Hei rismasimo,se on yx tyhjän kans se bonus.Kaikki siellä ässässä on paljon kalliinpaa ku muualla.Vaikka kuinka muualta ei saa ylijäämäpalautuksia,niin ostokset saa jatkuvasti muualta edullisemmin koko ajan.Ei kantsi enste maksaa liikaa ja oottaa sitte niitä palautuksia.


      • kappa
        Aatteleppa ite kirjoitti:

        Hei rismasimo,se on yx tyhjän kans se bonus.Kaikki siellä ässässä on paljon kalliinpaa ku muualla.Vaikka kuinka muualta ei saa ylijäämäpalautuksia,niin ostokset saa jatkuvasti muualta edullisemmin koko ajan.Ei kantsi enste maksaa liikaa ja oottaa sitte niitä palautuksia.

        vähän kun tutkii ja laskeskelee: pensa ostosten keskitys = kymmeniä euroja tilille / kk. ja ihan vain lyhyt lukion matikka ritittää :)
        ei ole ihme että osuuskauppa paisuu.

        k-kauppa on kieltämättä haastanut kilpailuun hyvillä tarjouksilla, vaikka yleisesti hintataso on kallis. ei paha.... molempia sopivasti hyödyntäen löytyy se paras etu!


    • Keljon 1 Prisma

      Keljon Prisman kassat ovat erittäin kyllä suht koht nopeita,jos jollakin asiakkaalla muka on kiire miksei käy sellasella ajalla ettei ole paljoo jonotettava,hyvin on kassa
      henkilökunta paikalla.
      Jos käy CM siellä helvetti ulkomaalaisia kassoja töissä jossa ei todellakaan viitsi käydä ja muutenkin Citarissa kassoja niukaammin.
      Keljon Prisman kassa työntekijät tosi mukavia ainakin 2-3 vanhempaa työntekijää jotka ottavat iloisena asiakkaat vastaan ja aikaa vaihtaa sana ja parikin työn lomassa.
      Keljon Citymarketin käytävillä ja marketinkin puolella usein arkisin paska vanaa ollut joka helvata arkiaamu.
      Joten ei innosta ollenkaan kyseinen Citymarketti.

      • Rosentit mulle:)

        Minimanissa on äly mukavia kassatyttöjä ja pojat ne kohteliaita ja reippaita on. Ei tarvii ponuskorttia ja hinnat on edulliset.


      • hauskaa lukea

        Tilaa kuten vanhukset -kotiinkuljetus..olet mitä ilmeisemmin yhteiskuntaan sopetumaton yksilö!


      • kantsii...
        Rosentit mulle:) kirjoitti:

        Minimanissa on äly mukavia kassatyttöjä ja pojat ne kohteliaita ja reippaita on. Ei tarvii ponuskorttia ja hinnat on edulliset.

        ...kuitenkin tarkistaa ne ostokset ja kuitin täsmääminen heti, ennenkuin edes pakkaa hihnalta tavaroita kassiinsa. Saattaa olla alennustarra tuotteessa, mutta silti täysi hinta kassalla. Myös samaan alennustavarakoriin on saatettu laittaa vahingossa tarrattomia vastaavia tuotteita, eli luulet, että kaikki on alennustavaroita korissa, mutta vain osasta saat alennuksen. Turha kassalla selitellä sitten.

        Ite annoin palautetta ko. liikkeen internetsivun kautta tuosta asiasta.


      • koutolempi

        Voitko täsmentää miksi tämä seikka että on "******** ulkomaalaisia kassoja töissä " haittaa kaupassa käyntiäsi niin dramaattisesti? Ihan vain kiinnostaa kun itseäni ei ole pahemmin haitannut..... Ja mitä ihmettä tai ketä ovat nämä "***** vanaa " ???
        Niin pahalta riskiltä kuulostaa, oletko tehnyt ilmoituksen poliiislle?!? On täällä pahksi elinolosuhteet mennyt kun tuollaisia uhkia.... pItäskö meidän ihan muuttaa ulkomaille karkuun moisia?


      • huuda_metsään_se_vastaa
        koutolempi kirjoitti:

        Voitko täsmentää miksi tämä seikka että on "******** ulkomaalaisia kassoja töissä " haittaa kaupassa käyntiäsi niin dramaattisesti? Ihan vain kiinnostaa kun itseäni ei ole pahemmin haitannut..... Ja mitä ihmettä tai ketä ovat nämä "***** vanaa " ???
        Niin pahalta riskiltä kuulostaa, oletko tehnyt ilmoituksen poliiislle?!? On täällä pahksi elinolosuhteet mennyt kun tuollaisia uhkia.... pItäskö meidän ihan muuttaa ulkomaille karkuun moisia?

        Minä olen saanut "ulkomaalaisilta" kassoilta aina hyvää ja ystävällistä palvelua. Käyttäydyn kyllä itsekin ystävällisesti ja asiallisesti.


    • cm on mun paikka

      Paras syy vaihtaa sittariin on 50% alennukset.Kannattaa käydä aamuisin.Prismahan ei "ahneuksissaan" käytä kuin -30% tarroja.

      • Osuuskiristämö

        Asiakas osallistuu Venäjän Prismojen kustannuksiin huomaamattaan.


      • Siperia opettaa....
        Osuuskiristämö kirjoitti:

        Asiakas osallistuu Venäjän Prismojen kustannuksiin huomaamattaan.

        Totta turiset...näinhän se menee.


    • Liidelissä rupeen kä

      Grillatut broileritkin pilalla, ne tulee kuulemma nykyään jostain valmiiksi
      (pilalle) marinoituina, niin kuin muutkin grillituotteet.

      • Anonyymi

        Juu, valmiiksi paistetut lohetkin joko liian suolsia, vetisiä tai kuivia. Kalavalikoimakin pienentynyt vuoden aikana, tarkoittaen että ne on valmiiksi fileroitu, kokonaisena ei löydy, syytä ei ole kerrottu miksi näin. Nyt kyse pienemmistä kaloista eikä lohesta tms.


    • soutaa huopaa

      Ja olettekos eksyneet sen mummelin kassalle...Huh huh. Oli niiiiin hidas ja meinasi ottaa minulta maksun omasta kauppakassista kun näytti rouvan mielestä ihan kaupan puuvillakassilta (joka maksaa kai 50snt.). Totesin siihen vaan että se on MUN.

      • On se jumalauta

        kumma, kun ostaa jostakin kaupasta ympäristöä säästävän kestokassin, niin sen jälkeen joutuu vaihtamaan kauppaa, ettei joudu joka kerta kauppareissulla maksamaan kassiaan uudemman kerran.

        Voisko siihen kestokassiin lyödä jonkulaisen maksettu-leiman tai jotai muuta vastaavaa... perkele!!!


    • djhuhfousd

      Boikotissa on mulla seppälän Prisma. Osaamattomia nulikoita on vaan kauppaan palkattu

      • 75++++

        Eläkeläiset Seppän risman kansoittaa, nähty on joka ikinen aamu.


      • Lisää hyllyjä
        75++++ kirjoitti:

        Eläkeläiset Seppän risman kansoittaa, nähty on joka ikinen aamu.

        Nuo osuuskaupan, mielestäni lähinnä eläinten ruoaksi kelpaavat Rainbow- tuotteet syrjäyttävät näköjään Prismoissa tilan oikeilta elintarviketuotteilta. Noille kakkostutteille pitäisi olla oma hyllyosastonsa.


      • hylkyosastolle
        Lisää hyllyjä kirjoitti:

        Nuo osuuskaupan, mielestäni lähinnä eläinten ruoaksi kelpaavat Rainbow- tuotteet syrjäyttävät näköjään Prismoissa tilan oikeilta elintarviketuotteilta. Noille kakkostutteille pitäisi olla oma hyllyosastonsa.

        Ei ne kelpaa eläimillekään, ainakaan meidän kissoille.


      • Leiviskä
        75++++ kirjoitti:

        Eläkeläiset Seppän risman kansoittaa, nähty on joka ikinen aamu.

        Ja mikä vika eläkeläisissä on?


      • Ake-ukk

        Keljon prismassa mukavia ja ripeitä nuoria kassoilla töissä etenkin
        Iltavuorossa.kiitos. Taidankin siirtyä ilta-asikkaaksii


      • olemme_tasa-arvoisia
        Leiviskä kirjoitti:

        Ja mikä vika eläkeläisissä on?

        Ei mikään, saavat liikkua ja asioida silloin, kun haluavat asiansa hoitaa. Turha syrjiä vanhoja ihmisiä, tosin kaikki eläkeläiset eivät edes ole vanhoja. Luulisi tilaa riittävän kaikille.


    • AsiakasCM

      Mä olen vaihtanut jo aikapäiviä sitten Prisman Citymarkettiin. Yksinkertaisesti siitä syystä että Citymarketissa on laadukkaammat lihat sekä kalat, muutenkin valikoima on monipuolisempi, lisäksi tarjoukset ovat parempia.

      • Kalavuokaa

        Sama täällä ja tarjoukset on parempia Cittarissa.


      • Kortinlumoko?
        Kalavuokaa kirjoitti:

        Sama täällä ja tarjoukset on parempia Cittarissa.

        Useat eri halpatuotekolmoslaatutuotteet täyttävät osuusliikkeen hyllyjä yhä enemmän ja enemmän jolloin ei tahdo seasta enää löytää kunnon elintarvikkeita.
        Jos ne olisivat hinnoiltaan puolet laatutuotteista, niin silloin niille voisi olla tilausta, mutta kun hinta on lähes sama. Kauppias pitää näköjään kuluttajaa tyhmänä.


    • minä ihte76 v.

      -Ja alako.?Kaikki kolme myymälää hyviä.Eipä ole valittamista.Kantsii mennä itse asiakas palveluun.

    • J-kylä.on.iso.stati

      Mulla kun on ponuskortti niin saan poonusta, käyn paljon ostoksilla rismassa, rahhaa jääpi poonustilille säästöön, ostan sillä voortiin pensoo ja voin ostoo uuvet leviksen varkut ja vielä voipi jäähä vemma rahhoo jolla ostan mäkkäristä pikmäk-aterian.

    • ässä_tai_koo_

      Minä en jahtaa etukorteillani bonuksia tai plussapisteitä, mutta hyödynnän kunkin kaupan parhaat etukorttitarjoukset. Se riittää minulle.

    • Hljgijgh

      Ptidma

    • Juisoi

      Hyvä kauppa

    • Sertyui

      Edullista on

    • Kauppa123

      Tarjouksia on paljon

    • Jonottaja

      Kassoja lisää

    • Murothävis

      No, pikakassa on käytössä päivisin, ei aamulla.
      Ja ei se täällä itkeminen hommaa paranna, mitä jos jättäisitte aatteenne kaupan neuvontaa.

    • Sekaisinille

      Kyllä on iso kauppa

    • eitarvijonottaa

      Minä käyn Lidlissä, sieltä saan ne ruokatarvikkeet mitä tarvitsen... ja tosi edullisesti.

    • 22.11.2017

      Olen tutkinut molempien hinnat ja todennut ,että ehdottomasti Prisma on halvempi ja olen käynyt kymmeniä vuosia ja käyn edelleen . Bonuksilla olen ostanut vaikka mitä ja käynyt Espanjassa ym. Cityn kortilla ei tee mitään ,huijausta koko kortti !

    • LaarsLeevi

      Taloudenhoitajani käy molemmissa marketeissa, CM ja SOK, mutta ei tuo ole valittanut jonoista eikä tietysti hinnoistakaan kun minun kortilla ostelee. Olen käskenyt ostaa samalla kortilla itselleenkin, mutta tyttö on vähän arka sellaiseen. Pelkää verottajaa kai. Lidlissä pole kieltänyt käymästä, mutta kaikki käyttötavara pitää ostaa Kärkkäiseltä. Voin sitten taas ensi kesän suviseuroilla kehua Jussille elättäneeni häntäkin. Näin yksinhuoltajana en itse juuri mitään tarvitse, mutta nuo 13 lasta kuluttavat ruokaa aikalailla.

      • Silläviisiin

        Siinäpä tuli jälleen sossu pummin päiväuni


    • 878979898

      Joko keljon prismassa on itsepalvelukassa/pikakassa ?

    • Ei_onnistunut

      Eipä taida olla tällä hetkellä pikakassaa, itsepalvelusellaisesta puhumattakaan. Pikakassa oli vaikka kuinka kauan, mutta taisi hyytyä urpoiluun. Ihmiset tulivat muka ”vahingossa” tai ”tietämättömänä” pikakassajonoon kärry puolillaan tavaroita. Näin tämän monta kertaa ja kyrsi. Usein nuori kassahenkilö kuitenkin antoi asiakkaan asioida pikakassalla.
      Oliko se tavaramäärä max 5 kpl, joka oikeutti pikakassajonoon?

      • Enossoo

        Sinulla köyhällä se on leipäpussi ja maitopurkki kyllä nuo pitää osata pika kassalla maksaa.


      • köyhänapisi
        Enossoo kirjoitti:

        Sinulla köyhällä se on leipäpussi ja maitopurkki kyllä nuo pitää osata pika kassalla maksaa.

        sull ei oo sitäkään, ale-laputettu pussi rupisia perunoita korkeintaan


      • Onsehelppoa

        Oohh minä en kauppaan mene kun tuovat kerran viikossa kotia Mestarin herkusta ei tarvitse pujotella hyllyjen ja ihmis ruuhkien seassa.
        Netissä näpyttelee mitä haluaa ostaa ja maksaa samantien.


    • KasKaskummaa

      Kaupan tappio lisääntyy pikakassan myötä 100% . Joten varkaudet lisääntyvät .

      • Ettsillälailla

        Kenenkäs ongelma on muun kuin kaupan??


      • vihreäkansalainen

        Tuossa on varmaan ajateltu pientä vähävaraista ihmistä.


      • SaatkoVarastaa
        vihreäkansalainen kirjoitti:

        Tuossa on varmaan ajateltu pientä vähävaraista ihmistä.

        Miten niin vihervasuri?


    • eläkepäivät

      Ei tarvita pikakassoja, ei ainakaan mulla ole kiire mihinkään, tuttavan kanssa kun käydään samaan aikaan kaupassa niin mukava vaihtaa kuulumiset kassajonossa!

    • VapausValita

      Miks pitäis tuossa kaupassa käydä, onhan niitä muitakin

      • Sinnevaan

        Pelastusarmeija on köyhiä varten


    • Anonyymi

      Pikakassat pois,miettikääpä sitä kuinka monen kassahenkilön työpaikka siinä menee kun ihmiset itse piippailee ostoksensa,entistä enemmän vaan kauppa vetää välistä,itse en mene peri-aatteesta noille pikakassoille niin kiire ei pidä olla!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe