Taas se aika vuodesta kun ylioppilaita juhlitaan.
Eikö ole jotenkin typerää syytää rahaa jotka voitaisiin käyttää vaikka tulevaisuuteen? Tottakai se on kivaa kun saa lakin, mutta miksi ei esimerkiksi amiksen käyneitä hehkuteta? Mikä siinä lakissa on niin hienoa? Ei se takaa sitä, että olet yleissivistynyt, saadaksesi ammatin joudut opiskelemaan vielä lisää. Tietenkin jotkus amiksetkin jatkaa opiskeluja ja yhtälailla hekin valmistuvat, samoilla nimikkeillä. (Yliopistot tietenkin poissuljettu)
Tyytyisitkö perinteiseen kakkukahvitteluihin vai vaaditko päästä jonnekin hienoon paikkaan, missä on pitopalvelu?
Jotenkin menee maku tähän koko touhuun. Silloin kun minä (tässä kohtaa tunnen itseni jo vanhaksi) kävin lukiossa, niin vanhojentanssit olivat nimensä mukaisesti vanhojentanssit eikä siellä kilpailtu, että kenellä on makein ja kallein mekko. Myöskin ylppärijuhlat olivat paljon vaatimattomammat. Huhheijjakkaa eikä mulla ikää ole kuin vähän reilu 20, näin se muaaailma muuttuu.
Jotkut saava liputtaa sen puolesta, että olen vain katkera. Näin ei kuitenkaan ole.Itse pidän tärkeimpänä sitä, että juhliini saapuvat minulle kaikkein tärkeimmät ihmiset joiden kanssa juhlitaan hillitysti :)
Hohhoijjaa
tsoijoikkaaa
1
117
Vastaukset
- ykss vaa
Älä puutu muiden asioihin?
Kyllä se on niin, että ne kellä on varaa järjestävät isot pippalot valmistuessaan ja koko tuttapiiri kutsutaan sinne. Laitetaan lehteen ilmoitus ja lähetetään hienoja itsetehtyäjä kutsukortteja. Mä en näin tule tekemään, koska
a) ei ole paljoa tuttavia/sukulaisa (tuntuisi oudolta kutsua tuntemattomia sukulaisia)
b) ei ole varaa
Kyllä kuitenkin yo-lakin saaminen on se johon on tähdätt kolme vuotta, joten juhliminen on täysin oikein. Se, että onko järkevää satsata siihen satoja euroja, on eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087020
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h935165Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123416Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333322Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska342468Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191796Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961441Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391392Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311296- 481064