Mikä on Sanajahdin Rating?

Sanajahdittaja

Mitä se mittaa? Mistä se koostuu? Millä perusteella se nousee tai laskee?

8

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spooon

      Se liittyy jotenkin sun kaikkien pelattujen pelien keskimääräseen pistemäärään. Itellä jäänyt sanajahti monta kertaa yöks päälle ja rating pudonnut 2000 -> 800 :D

    • Sanajahdittaja

      Painu spoon suolle. olen ollut top 10 / top 1 jopa heti alusta lähtien 68 kertaa jo ja Ratingi on 1228 ja nousussa turhaa rupeet selittää että sulla on 2000 ja muka öissä laskee 2000 -> 800 koska itsellä ainakin puhelin menee hetken kuluttua näppäin lukkoon

      • Spoonbitch

        Oon ollut kohta 100 kertaa ykkönen ja 800 kertaa top 10. Rating oli parhaillaan 2300 mutta nukahtanu kesken jahdin ja putoo yleensä 200-500 rating (esim 2100 putos 1600 yks yö) koska mulla näppäinlukko ei mee päälle jos peli on käynnissä eikä muuten nappaa vittuakaan paljon mun rating on joten ime mun hikistä moloo pikkuviljami :-{D


    • jee4

      This is how the Rating System works;- For all game modes, at the end of each game, the points you’ve earned is being compared with your opponents. Your rating and your score at that round is taken into account for that comparison. - If the score you’ve made is above your current rating, your rating increases proportionally to your success. Otherwise, your rating decreases.- All of our players will have a Rating between 500 and 2,500. In general, a player whose Rating is above 2200 would be considered as a very strong player. After reaching a Rating, keeping on that Rating will be another challenge. If you make a score that matches a Rating under your current Rating, your overall Rating will decrease.- Once you start a game session, if you quit after a certain time you’ll get a Rating Penalty. Which means if you leave a board undone, this will affect your Rating badly. You can always leave the online session at the scoreboard screen (between two games) to avoid Rating Penalty.- After completing 5 consecutive games, you won’t get a Rating Penalty for leaving an ongoing game session.- With this new system, a recruit will also be able to reach a high Rating quickly. The number of the games you’ve played is not important; it’s all about the scores you’ve made at each game. 

      Siinä fugon vastaus

    • Aktiivinen jahtaaja

      Mistä löysit tuon Fugon selityksen? En nopealla googlettamisella löytänyt itse mitään. Olisi kyllä tosiaan ihan kiva tietää tarkemminkin että miten tuo rating lasketaan. Sen verran olen tarkkaillut omaa ratingiani että sijoitus tuntuu olevan ainoa joka siihen vaikuttaa, koska esim. huonolla sijoituksella ja hyvällä scorella rating aina tippuu, ja toisaalta huonolla scorella mutta hyvällä sijoituksella se aina nousee.

    • Jee4

      Lähetin sanajahdin kautta fugolle sähköpostia kun ihmettelin itekkin että mistä se muodostuu kun ei siinä mitään logiikkaa tuntunut olevan.. Tän kuun alussa aloin panostamaan tohon ratingiin ja sen takia halusin tietää että mihin se perustuu :) parhaimmillaan se oli mulla 2491.jotai mutta nyt on taas tippunu

    • jee4

      Niin siis viime kuun alussa ^

    • Aktiivinen jahtaaja

      Jep, vähän samoista syistä minäkin kiinnostuin selvittämään mistä ratingissä on kyse. Kaipa se sitten menee niin että jos rating on hyvin lähellä maksimia (esim. 2499.00) niin enää pelkistä voitoista saa lisää ratingia, muuten se vähenee. Itse olen huomannut että 2490 ratingilla tarvii n. 1000 pelaajan pelissä sijoittua vähintään top3, muuten rating tippuu.

      On muuten hieman ärsyttävää tuota korkeata ratingia tavoiteltaessa jos nettiyhteys katkee kesken kierroksen, koska silloin saa automaattisesti jonkun -5 rangaistuksen ratingiin :/. Korkeilla ratingeilla kestää vähintään 20 kierrosta saada tuo takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe