madeira/huhtikuunloppu -13/hotelli eden mar

madeira12

Hei, ajateltiin lähteä lomalle ensi keväänä ko.paikkaan ja hotelliin. Onkos teillä kokemuksia Eden Mar-hotellista?Kertokaahan myös madeiran ilmastosta huhtikuun loppupuolella, sateista? kuinka lämmintä? Kannattaako lähteä? Olisi kiva kuulla kokemuksia teiltä. Kiitos etukäteen.

4

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksin matkustaja

Ainakin huhtikuun alussa on todella lämmintä. Vain kerran viikon sisällä satoi vettä ja se todellakin oli tarpeen.

Vaikka satoi vettä, niin ihanalta se tuntui ja lähdin kävelemään rannalle, otin paljon kuvia ja videoita kun aallot löi rantaan.

Madeiralla ei ole ollut niin kuivaa 50 vuoteen kuin tänäkeväänä, joten kunnon sadevesi olisi ihan tarpeen.

Lunta oli satanut siellä vuoren ylhäällä juuri kun minä olin Madeiralla. Ylhäällä olikin aika viileetä, niin että minun kädet olivat erittäin kylmät.

Iso saari-kierros oli todella hyvä, myös patikointi 7 0,5km oli hyvä. Tuon patikointi -retken jaksaa todella hyvin kävellä, ei siis tarvitse olla mikään kuntoilija. Kävelysauvoja ei patikoinnissa tarvitse, sillä polku on sen verran kapea, että nojaus -kepin voi tarvita avukseen.

Kummassakin tarjotan ateria, isossa saari-kierrossa kunnon ateria ja patikoinnissa kasvikeitto.

Telefericolla kannattee mennä ylös kasvitieteelliseen puutarhaan joita on 2, Tooppinen ja kasvitieteellinen.

• ed.

Siis Trooppinen puutarha.

• levadatar

Eden mar on erinomainen hotelli,laaja allasalue, myös sisällä ja kaikista huoneista merinäköala.
      Aamiaispaikkoja on 2, toisaalta huoneissa on pienoiskeittiöt, joten voi itsekin kokata.
      Palvelu on loistavaa.
      Olimme 14. kertaa Madeiralla nyt maaliskuussa, ensimmäistä kertaa Eden Marissa. Varasimme suoraan, otimme lennot air finlandilta.
      Paikka oli myös varaushinnaltaan edullinen, nyt kun lama koittelee myös Madeiraa.
      Huhtikuun loppu on kaunista kukkafestivaalien aikaa,sade takaa vehreyden,joskin tänä keväänä ei ole satanut paljoakaan.
      Levadat ovat ainakin meidän intohimomme, aluksi kannattaa ottaa valmiita levadaretkiä, jos on ensimmäistä kertaa Madeiralle menossa.

Varokaa information centre nimisiä toimistoja. Ne ovat lomaosakkeiden kauppaa varten, vaikka kauppaavat silmänlumeeksi myös retkiä.

Loistava valinta, sekä kohteen että hotellin suhteen. Eden Marissa on myös maksuton parkkialue, jos auton vuokraatte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe