Olen nelikymppinen nainen joka aikanaan parikymppisenä ajeli moottoripyörällä yhden kesän ja nyt kuume iskenyt uudestaan. Mikähän olisi sellanen pyörä joka olisi ekaksi pyöräksi sopiva. Kuitenkin huomioiden, että matka-ajokin tulisi, eli koneen koossa tietty se huomioitava (n.700 kuutioinen....). Onkohan tätäpäivänä myyjillä kellään kärsivällisyyttä käydä pyörän hallintalaitteet läpi ja hiukan opastaa oston jälkeen :D Missä Tampereellaolis sellasia pyöräliikkeitä, joihin voisi luottaa edes hiukan?
Entä tuo huoltopuoli pyörässä, suositteletteko kardaanivetoista pyörää vai ketjuvetoa?
Mies kun pitää pyörää enemmänkin tappopelinä, eikä siltä neuvojakaan löydy :D
Eka pyörä
Nainen vm.-69
2
147
Vastaukset
- hodisti
kyllä ne motokaupanpojat osaavat sinua neuvoa,käyppä kyselemässä,motoliikkeitähän tampereella on aika montakin,itse kävin yamaha liikkeessä asioimassa ja sain hyvää palvelua
- Kuskin koko?
Kyllähän ensin katsotaan kuskin kokoa ennen kuin suosituksia annetaan. Oletko lähempänä 180cm/80kg vai 160cm/45kg?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815