Youtubessa näkee monia videoita, joissa en pelkkiä kuvia. Joissakin videoissa nuo kuvat lähentyvät tai etääntyvät, ne saavat aikaan enempi eloisan jutun.
En osaa oikein käyttää tuota Movie Makeria, onko siinä jokin toiminto, jolla saa ettäännytettyä ja lähennettyä kuvaa? Vai täytyykö olla joku toinen ohjelma, millä tuollaisen voi tehdä?
Jos en osannut kertoo juttuani, niin tuossa videossa kuvat zoomaa.
http://www.youtube.com/watch?v=SPghpeP4tN0&feature=related
Kiitos, jos joku osaa neuvoa.
Videon teosta Movie Makerilla.
6
152
Vastaukset
- Kalakkuna
Ilmeisesti puhut Windowsista jostakin versiosta ja kenties Windows Movie Makerista jota ei Win 7 ainakaan ole vaan se on Windows live movie maker muistaakseni.
Toki on Magix Movie Maker olemassa myös.
No tuohan on ihan perus slideshow efekti, yleensä nakkelet kuvat aika janalle ja valitset efektin, niin helppoa se on.
Moni kuvan katselu ohjelma ja dvd soitin osaa tuon tehdä vakiona kuville silloin ei tarvitse edes itse editoida ja lisätä niitä efektejä.
Tuossa on vähän jo tutoriaalia:
http://www.youtube.com/watch?v=4w8v0qgjibc - !
http://aijaa.com/0073410287731 Klikkaa plus-merkistä, niin näkee paremmin.
Animaatioit valikosta löytyy eri tehosteita - myös ns.siirtymätehosteet. Ne ovat vas. puolella ja ne suurennokset (zoomaukset) näkyy oik. puolella.
Sinun tapauksessa, kun olet ottanut kuvat elokuvatyökaluun, riittää ensin, kun vain viet hiiren kursorin johonkin noihin kuvan osoittamiin kohtiin, näet heti, mitä se tekee!
Sitten kun olet päättänyt, mikä/mitkä niistä sopii sinulle, klikkaat sitä. Toki siellä elokuvatyökalun vas. yläreunassa on ympyränuoli (kumoa) toiminto tai yksinkertaisesti vain valitset uuden tehosteen/zoomauksen, jos edellinen ei miellyttänytkään.
Noissa kuvasarjojen oik. reunassa on hyvin pienellä nuoli, josta saat lisää uusia tehosteita.
Muokkaa-valikosta voit määrittää kuvan esiintymisen keston, oletuksena se on 7 sekuntia.
Noissa "siirtymätehosteissa", että "panoroi ja zoomaa" kohdissa voit valita jokaiselle kuvalle oman tehosteen tai klikata kohtaa "käytä kaikissa" - janette^
Sorry, en kertonut että koneessani xp. Ilmeisesti tämän xp:n movie makerilla ei onnistu se zoomaus? Taidan luovuttaa. :)
Tai olisko mitään ilmaisohjelmaa missä vois tehdä saman?- !
Minua on informoitu siitä, että juuri tämä XP:ssä oleva Movie Maker olisi monipuolisempi, kuin seiskassa oleva elokuvatyökalu?
Sen perusteella silläkin pitäisi pystyä tekemään nuo, ehkä klikattavat kohdat ovat hieman toisella kohtaa, erinäköisiä jne. - kuvatarina
Tällä photo storyllä saa tuollaisia
http://www.microsoft.com/downloads/fi-fi/details.aspx?FamilyID=92755126-a008-49b3-b3f4-6f33852af9c1
- Heppatyttö
mulla on windows 7 : ssa movie maker & sillä pystyy zoomaamaan sekä loitontamaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788