Luin lööpistä Mika Vehviläisen ylisuuresta palkasta ja mahdollisesta potkusta.
Hän kuittaisi potkusta yli miljoona euroa. Siksi ehdotankin että eihän miestä sais erottaa vaan hänet olisi siirrettävä toisiin tehtäviin. Mikä siis olisi paras vaihtoehto näin kierolle miehelle kuin siivoojantyö. Jos mies ei työpaikalleen saavu niin hän jäisi ilmanpalkkaa. Onhan se palkka ylisuuri siivoojalle muttatuskinpa mies kauan työtä tekisi varmaan ottaisi itse eron siivoojantyöstä. Saattaahan se Vehviläinen pilata hyvien siivoojien maineen mutta se riski olisi vain otettava.
Finnairin toimitusjohtaja Mika Vehviläinen siivoojaksi
3
213
Vastaukset
- Ei työtä ei palkkaa
Hyvä idea. Lentokoneen ohjaamoon ei siitä miehestä ainakaan olis. Ehkä joku terminaaliin lastaajaksi saattais kelvata? Pääasia että tekee työtä palkkansa eteen.
- Panettelua vaan
Kateellisten panettelua.Ihan varmaan oisitte itekkin kuitanneet saman rahan.
- pomo sr
Ei onnistu, tj-sopimuksissa on määritetty, että työtehtävien muuttaminen rinnastetaan irtisanomiseen ja sen seurauksena tj:llä on oikeus työsopimuksen mukaiseen irtisanomiskorvaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049