kissani tykkää olla parvekkeella ja osoittaa aamuyöstä kovasti mieltään jos ei sinne pääse, maukuu ja kolistelee ovea... samoin jos ei aa ruokaa ajallaan...onko tuttua... annatteko kissan olla parvekkeella yölläkin (siis lasitettu)
mielenosoitukset kissalla! mistä syystä?
2
152
Vastaukset
- hiirenpyytäjänisäntä
No miksi ei voisi olla lasitetulla parvekkeella jos siellä viihtyy? Ei tietysti talvipakkasella, mutta muulloin. Kyllä minunkin kissa ilmoittaa selvästi, että nyt lähtisin ulos vaikka kello olisi kaksi yöllä. Ja pääseekin, koska täällä metsän keskellä asustelen ja kissani ei lähde pihapiiristä minnekään. Ja ulkorakennuksista löytyy sille ne rakkaimmat metsästyspaikat ja siellä se viihtyy. Ja talvella kovien pakkasten aikaan se ei edes pyydä ulos.
- hiirenloukunemäntä
Siellähän on kissin kiva katsella ympäristöä turvallisesti ilman pelkoa että putoaa, minulla avoparveke, en uskalla jättää vahtimatta parvekkeen ovea auki vaikka kissani ei hypikkään kaiteelle, laitan yöksi oviaukkoon lemmikkiportin ettei vaan satu vahinkoa, en antaisi itselleni anteeksi jos kissa putoaisi alas, asumme 4 kerroksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662982Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91781- 1111646
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2201212- 123945
- 93933
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790