Onko kellään kokemuksia? En ole törmännyt nettikauppohinkaan joissa näitä myytäisiin. Tori.fi sivulla on myynnissä uudet yhdistelmät, mutta mietityttää että onkohan ne hyvät..
Kerro jos jotkin muut ovat olleet tosi hyvät käytössä, vinkkejä otetaan vastaan!
Meillä esikoistytöllä on ollut emmaljungat, jotka oli ihan ok, mutta en halua niitä enää. Sitten rattaina Mamas&Papas Sola, niihin saisi vaunukopan, mutta niissä ei ole jousitusta ollenkaan..
Hauck yhdistelmärattaista
1
167
Vastaukset
- ei enää hauckeja
Meillä oli Hauckin yhdistelmät (Esprit-kuosilla). Jos pitäisi uudestaan valita, en ostaisi niitä. Nuo tosin oli vuoden 2007 mallia, en tiedä ovatko muuttuneet.
Ongelmia:
- leveä akseliväli, hankala mahtua bussiin esim
- raskaat työntää, varsinkin isompaa taaperoa naama itseen päin
- kumit puhkesivat toooodella usein
- työntöaisan nivel rikkoutui (omasta mielestäni ilman käyttövirheitä, ei kuljettu liukuportaissa tai muuten rasitettu ylimääräisesti) alle vuoden käytön jälkeen
- lisäksi olin ostanut ne paikasta, joka ei välittänyt tippaakaan palautteesta tai asiakkaistaan. Nivelen rikkoutuessa jouduin itse maksamaan uudet nivelet ja reklamoimaan asiasta Saksaan. Sieltä lähetettiin kyllä uudet osat liikkeeseen, mutta kuulemma minulle ei kuulunut saada jo maksamistani uusista nivelistä rahoja takaisin. Hauckilla siis asiakaspalvelu toimi, nimeltämainitsemattomassa Espoossa sijaitsevassa liikkeessa (jota ei taida enää olla olemassa) ei todellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399