:) paitsi mua aina hirveesti ujostuttaa kun tavataan. Mut silti, teet mut niin hurjan iloiseksi ja saat innolla odottamaan jokaista työpäivää, kiitos siitä!
Oot söpö!
16
603
Vastaukset
- 5+12
Kerro mulle enemmän! Missä päin ja millainen mä oon :)
- 2k217
Oot Hgistä ja lyhythiuksinen sinisilmä.
- weye56
Niin minäkin, mutta loppunumero ei ihan täsmää;)
- kysymysmerkki??
weye56 kirjoitti:
Niin minäkin, mutta loppunumero ei ihan täsmää;)
Mikä on "loppunumero"?
- vastaa
kysymysmerkki?? kirjoitti:
Mikä on "loppunumero"?
Mietipä sitä
- bv
kysymysmerkki?? kirjoitti:
Mikä on "loppunumero"?
varmaan toi 56
- dfgtgm
bv kirjoitti:
varmaan toi 56
Ei sekään, mutta tuo 217
- 212/248/271
Minäkin odotan innolla;)
- hymyilyttää vieläkin
Samoja kokemuksia mullakin:) paitsi, että kohtaan hänet satunnaisesti. Itsekkin ihmettelen hänen vaikutustaan muhun. Särmä, suloinen ja vetävä nainen.
Menen juttusille jos saan siihen mahdollisuuden...niin jos uskallan.- N30 symppis
Saanetko kertoa vähän:)?Missäpäin tapahtuu kuten paikkakunnalla?
- hymilyttää vieläkin
N30 symppis kirjoitti:
Saanetko kertoa vähän:)?Missäpäin tapahtuu kuten paikkakunnalla?
Helsingissä. Yleensä aamuisin :)
- N30 symppis
hymilyttää vieläkin kirjoitti:
Helsingissä. Yleensä aamuisin :)
Pahus en ole helsingistä vaikka asuin siellä 8v:).Onnea etsimäsi metsästykseen;)
- born this way
N30 symppis, saanko udella mistä päin suomea olet? :).....
- N30 symppis
Hihihi..Asustan etelä-savossa:))
- born this way
N30 symppis kirjoitti:
Hihihi..Asustan etelä-savossa:))
Voi harmi, itse Pohjois-Savossa.
Kaikkea hyvää :) - N30 symppis
born this way kirjoitti:
Voi harmi, itse Pohjois-Savossa.
Kaikkea hyvää :)Kiitoksia:)..Niin harmistuttaa että asumme eri paikalla.Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää kesää myöskin:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318