Olen jumissa Kingdom Hearts II:n Xigbar-taistelussa. Ehdin pitää aiempaa pomoa, Xaldinia, haastavana, mutta se oli äärettömän helppo verrattuna tähän. Onko kellään hyviä neuvoja voittaa tämä taistelu, sillä Xigbar on lähestulkoon mahdoton vastus.
Alku menee vielä suhteellisen helposti, mutta loppuvaiheilla Xigbar tekee useamman kerran raivostuttavia komboja sanoen ensin "Let's see how you dance!". Samassa pitää paeta useita luoteja ja ongelmana onkin se, että kyseinen vaihe vaatii täydellistä suoritusta, muuten kuolee muutamassa sekunnissa.
Onko siis mitään keinoa välttää nuo luodit paremmin? Xigbar on ehdottomasti vaikein bossi mitä olen koskaan joutunut kohtaamaan missään pelissä. Kai tähänkin on jotain niksejä olemassa?
Kingdom Hearts II - Xigbar -taistelu
hiivataikina
0
117
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628