Hei!
Olen 18v mies
Pääsin viikko sitten töihin lajittelemaan lihoja jotka kulkevat liikkuva hihnaa pitkin, joita täytyy siirrellä pehmeät ja kovat eri puolille. Lajittelussa pitää olla aika nopea.
7 tuntia päivässä tätä samaa duunia, ja nyt olen ollut 4 päivää töissä.
Eilen illalla alkoi outo "huimaus", silmissä paikat liikkuu, esim autolla ajaessa tie tuntuu liikkuvan, vähän kuin kännissä ajaisi, tai muutenkin kävellessäkin kotona sisällä lattia näyttää liikkuvan, kuin kävelisi jotain liikkuvaa hihnaa pitkin joka liikkuu hieman nopeampaa kuin oma vauhtini.
(alkoholia en ole ottanut aikoihin) joten ei voi johtua siitä.
Tämä sama olo alkoi taas herätessäni aamulla, ja jatkunut koko päivän.
Oloon ei siis liity mitään muuta kuin tämä paikkojen liikkuminen, toki tämä oire aiheuttaa ahdistusta
Kysyin äidiltä voisiko tämä johtua siitä kun katsoo liikkuvaa hihnaa 7 tuntia/pv, että voisiko johtua "oudoksesta" että "hihna" jää liikkumaan silmissä vapaa-ajallakin, vaikkei mitään hihnaa missään olekkaan
ei kuulemma voi johtua oudoksesta. Vaikka se olisi omasta mielestäni ainut hyvä selitys tälle ololle.
Onko kellään ollut samanlaista?
Tai olisiko jollain jotain tietoa mistä tämä voisi johtua? Toivottavasti joku asiasta tietävä voisi vastata tähän. Kiitän!
paikat liikkuu silmissä APUA!
5
372
Vastaukset
- NNNNNN
Yksi arvelu on, että vika ei olekaan silmissä vaan niskassa, joka mahdollisesti jännittyy työssä.
Mutta kyllä silmienkin muistiin jää asioita, esim. itsellä on ollut sellaista että kun olen kerännyt mustikoita, niitä näkee silmissään pitkään jälkeenpäinkin, vaikkei enää niitä oikeasti ole.
Eikö ole työkaveria, jolta voisi kysyä, onko hänellä ollut samaa ja menikö se ohi?- 15+10=?
Huolestuttavaa :/ "esim autolla ajaessa tie tuntuu liikkuvan, vähän kuin kännissä ajaisi", toivottavasti sinulla ei ole kokemusta asiasta.
- Pilviä silmissä
Epilepsian oireita. Tai jännitystä niskalihaksissa.
Minulla vilkkuvat valot voi saada saman aikaan lievemmässä muodossa.- *Keinuhevonen*
hei minä uskoisin että juuri johtuu tuosta sinun uudesta työstä mutta miksi ? Minulla esim jos annoin kun lapset oli pieniä heille keinussa vauhtia niin liike jäi minun silmien liike muistiin ja tuli paha olo ym oireita mutta minulla on sairaat silmät ja neurolooginen sairaus (lievä ) ja uskoisin että nämä vaikuttaa minulla en voi seurata edes vierestä keinun liikettä ja en minkäään muunkaan liikuvan liikettä kun muo oireet tulee ja autoa en aja niin en tiedä sitten miten kävisi jos olisin ajannut vaikka puisto reissun päälle kotia . Sinuna kävisin lääkärissä jos oire ei nyt ihan pian häviä koita vaikka saada niskat oikein rennoki ja muutenkin jumppa niitä hyvin ja jos ei auta niin käy lääkärillä ei se ainakaan pahasta ole. Kaikkea hyvää :)
- Anonyymi
Mulla on samaa! Oon 15 vuotias ja ajaessa kun pysähtyy liikennevaloihin ni maa näyttää menevän taaksepäin ja se on pelottavan näköstä kun ei ole varma meneekö oikeasti taaksepäin ja joutuu kysymään toiselta. Yritän just löytää tietoa et mikä tää olis ja helpotust et jollain muullakin on sama oneglma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262