paikat liikkuu silmissä APUA!

silmissäliikkuu

Hei!
Olen 18v mies
Pääsin viikko sitten töihin lajittelemaan lihoja jotka kulkevat liikkuva hihnaa pitkin, joita täytyy siirrellä pehmeät ja kovat eri puolille. Lajittelussa pitää olla aika nopea.
7 tuntia päivässä tätä samaa duunia, ja nyt olen ollut 4 päivää töissä.

Eilen illalla alkoi outo "huimaus", silmissä paikat liikkuu, esim autolla ajaessa tie tuntuu liikkuvan, vähän kuin kännissä ajaisi, tai muutenkin kävellessäkin kotona sisällä lattia näyttää liikkuvan, kuin kävelisi jotain liikkuvaa hihnaa pitkin joka liikkuu hieman nopeampaa kuin oma vauhtini.
(alkoholia en ole ottanut aikoihin) joten ei voi johtua siitä.
Tämä sama olo alkoi taas herätessäni aamulla, ja jatkunut koko päivän.
Oloon ei siis liity mitään muuta kuin tämä paikkojen liikkuminen, toki tämä oire aiheuttaa ahdistusta

Kysyin äidiltä voisiko tämä johtua siitä kun katsoo liikkuvaa hihnaa 7 tuntia/pv, että voisiko johtua "oudoksesta" että "hihna" jää liikkumaan silmissä vapaa-ajallakin, vaikkei mitään hihnaa missään olekkaan
ei kuulemma voi johtua oudoksesta. Vaikka se olisi omasta mielestäni ainut hyvä selitys tälle ololle.

Onko kellään ollut samanlaista?
Tai olisiko jollain jotain tietoa mistä tämä voisi johtua? Toivottavasti joku asiasta tietävä voisi vastata tähän. Kiitän!

5

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NNNNNN

      Yksi arvelu on, että vika ei olekaan silmissä vaan niskassa, joka mahdollisesti jännittyy työssä.
      Mutta kyllä silmienkin muistiin jää asioita, esim. itsellä on ollut sellaista että kun olen kerännyt mustikoita, niitä näkee silmissään pitkään jälkeenpäinkin, vaikkei enää niitä oikeasti ole.

      Eikö ole työkaveria, jolta voisi kysyä, onko hänellä ollut samaa ja menikö se ohi?

      • 15+10=?

        Huolestuttavaa :/ "esim autolla ajaessa tie tuntuu liikkuvan, vähän kuin kännissä ajaisi", toivottavasti sinulla ei ole kokemusta asiasta.


    • Pilviä silmissä

      Epilepsian oireita. Tai jännitystä niskalihaksissa.
      Minulla vilkkuvat valot voi saada saman aikaan lievemmässä muodossa.

      • *Keinuhevonen*

        hei minä uskoisin että juuri johtuu tuosta sinun uudesta työstä mutta miksi ? Minulla esim jos annoin kun lapset oli pieniä heille keinussa vauhtia niin liike jäi minun silmien liike muistiin ja tuli paha olo ym oireita mutta minulla on sairaat silmät ja neurolooginen sairaus (lievä ) ja uskoisin että nämä vaikuttaa minulla en voi seurata edes vierestä keinun liikettä ja en minkäään muunkaan liikuvan liikettä kun muo oireet tulee ja autoa en aja niin en tiedä sitten miten kävisi jos olisin ajannut vaikka puisto reissun päälle kotia . Sinuna kävisin lääkärissä jos oire ei nyt ihan pian häviä koita vaikka saada niskat oikein rennoki ja muutenkin jumppa niitä hyvin ja jos ei auta niin käy lääkärillä ei se ainakaan pahasta ole. Kaikkea hyvää :)


    • Anonyymi

      Mulla on samaa! Oon 15 vuotias ja ajaessa kun pysähtyy liikennevaloihin ni maa näyttää menevän taaksepäin ja se on pelottavan näköstä kun ei ole varma meneekö oikeasti taaksepäin ja joutuu kysymään toiselta. Yritän just löytää tietoa et mikä tää olis ja helpotust et jollain muullakin on sama oneglma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe