Huawei Ideos X5 Pro U8800. Kannattaako?

mg

Elikkä olisin hankkimassa tätä kyseistä Huaweita. Olen käynyt yhdessä keskustelussa, jossa kyllä kehuttiin tätä Ideosta. Mitä mieltä olette? Kannattaako hankkia? Pelailisin/käyttäisin sovelluksia silloin tällöin, nettiä wlanin kautta joskus ja ottaisin kuvia aina välillä... PS. Saako kännykkään Android päivityksiä (esim. Android 2.3)?

14

1415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mg

Nii ja kestääkö akku, jos pelailee tai käyttää sovelluksia (nettiä ehkä myös) ?

• 5230,. (500)

Akun kesto on näissä halvoissa anteroissa keskinkertainen,jos puhelimen sovelluksia/wlania käyttää pääasiassa kotona niin akun keston merkityskin on pienempi eli siihen seikkaan ei kannata liikaa tuijottaa,x5 on varmasti hintansa väärtti puhelin

• Huawei vaikuttaa ihan laadukkaalta halpamerkiltä.

Puhelimella pyörii hyvin kaikki nettisivustot ja Google Play sovelluskaupan valikoima on valtava.

Koneboxi.fi sivulla mainitaan näin:

" Ennen helmikuuta 2012 toimitettavissa Huawei X5 Pro puhelimissa on Android 2.2 käyttöjärjestelmä mutta helmikuussa 2012 tulee saataville Android 2.3 päivitys jonka voi helposti itse päivittää."

• 5230,. (500)
    • Etenkin toi huono akunkesto on aika suuri huonopuoli.. Puhelimen akun tulisi kestää aktiivikäytössä vähintään 1-2 päivää. ( Tehokkaat puhelimet) Toi kuumenemis ongelmakin on aika paha ainakin kirjoitusten mukaan. Siskoni Motorola Defy kuumenee aika herkästi latauksessa.

• 5230,. (500)

aijaa,itse odotin ja pelkäsinkin vähän myös explorerin kuumentuvan runsaasta tv kattelusta mutta se ei kuumene ollenkan kattelusta eikä latauksesta vaikka mulla välillä on tuntikausia päällä ustream sovellus josta kattelen tai on melk kokoajan päällä noita lintu webbi kameroita ymp.maailman,akkua saa kylläkin pitää latingissa melk aina,no onhan mulla tietysti näytöt kirkkaimillaan jne että mitään virtaa en säästele täällä kotosalla,ja onhan tossa gaugen battery widgetissä akun lämpötilakin joka muuten nyt näyttää tasasta 36,5 C tv kuva auki,yli 40c en ole edes nähny sen menevän,esim 5230 kuumenee parin tunnin nettiradion/Tv katselusta niin paljon että sitä jo miettii posahtaako vai ei,latauksesta sekään ei kuumene,eikös se ole haitaks toi jatkuva kuumeneminen tai yleensäkin kuumana käyttäminen akun kestoiän kannalta

• Jatkuva kuumeneminen saattaa vaurioittaa akkua ja kännykän komponettejä. (Etenkin jos lämpötila ylittää akun pintaan painetun lämpökestävyys luvun. Minulla se on >40 astetta)

• mg

Siis lämpiääkö tää känny pelailemalla/sovelluksia käyttämällä, netissä olemisella vai akun latauksella? (vai millä?)

• Ainakin Gigantin sivun kyseisen kännykän ostanut kertoo että kännykkä kuumenee aika helposti. En tosin tiedä onko se yksittäistapaus.

• Ostin Ideoksen...

Ostin tämän puhelimen ja hyvin toimii.

Akku kuumenee minulla ainakin jos pelaa jotakin mikä syö paljon prosessoria ja on samaan aikaan latauksessa, muuten on lämmin/normaali ja kestää kyllä hetken aikaakin.

Pyörittää siis ihan hyvin pelejä ja netti toimii hyvin, ainoa miinus on vähän liiankin tuntoherkät nappäimet.

Ottakaa huomioon että mulla on Ideos X5 Pro, ei Ideos X5...

• KYLLÄ KANNATTAA!
    • gg fsdf

miten toi x5 pro liitetään tietsikkaan 4.0 latauksessa

• se asennetaan...

Muistkortilta, tarvitset 1Gb microSD muistikortin. Jos osaat enkkua niin päivityspaketin mukana tulee yksityiskohtaiset ohjeet joita noudattamalla homma onnistuu.

• se asennetaan...

Muistkortilta, tarvitset 1Gb microSD muistikortin. Jos osaat enkkua niin päivityspaketin mukana tulee yksityiskohtaiset ohjeet joita noudattamalla homma onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe