Kenellä on rahkeita kutsua jotakin miestä keuruun komeimmaksi mieheksi tai naiseksi? Eikös kauneus ole katsojan silmissä?
Keuruulaiset on Mullilauma jota voi vedättää ihan kuka tahansa kaupunkilainen. Minä se Trolli olin joka teitä veti narusta ja ai että minä nauroin paskaista naurua kaikille kommenteille :)
Kaikkien helvetin trollien viestieihin te vastaattekin. Tiedätte itsekin että se on trolli, eli älä vastaa jos et halua olla mukana sen nauramisessa.
se täytyy kyl sanoa et mä en ihan kaikkia noita "paras" viestejä ole laittanu. Siellä on ihan oikeasti joku sekopää.
PANO-ORI
Kakkostrolli
2
354
Vastaukset
- Kolmostrolli
Kaikista eniten nauratti se kun joku keuruun dorka sanoi että etkö tiedä mitä eroa on panemisella ja onanoinnilla, oli niin viisas olevinaan :) Kannattaiskohan tarkistaa faktat ennenkuin alkaa päätä aukomaan? :)
Heh heh heh:) Ei ole pitkään aikaan ollut näin hauskaa tällä palstalla:) - nelostrolli
Kaikista pars trolli oli tuo kesä keuruulla viesti ja myös bussipusakilla pussailtiin pippelliin osui aika hyvin kun facebook jakojakin tuli noin 250 kappaletta. On se helppoo trollata :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328