Jäsenkorjaus

Japeli

Tietääkö kukaan mitä eroa on Kalevalaisella jäsenkorjauksella ja suomalaisella? Suomalainen jäsenkorjauskoulukin on kuulemma olemassa ja mietin uskaltaako sinne mennä. Sittn on taas kalevalaista jäsenkorjausta, vai onko nämä sama juttu? Outoa...

13

6602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhkvoiuvy

      Joo, mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla myös shamanistista yleisnikkarointia vaivoihinsa. Tämä on oikeastaan näiden jäsenkorjausten alkulähde. Shamanistisesta yleisnikkaroinnista on urheiluhierontaan jäänyt esim. ns. p_:n peukutus.

    • Japelille

      Lue tuolta http:// www.jasenkorjaajakoulu.com . Ei ole sama, eroja on paljon.
      Soita ja kysy Jarilta, on mukava heppu, Varmaan vastaa sulle kohta itekkin, kun pääsee koneelle. Sen verran tiedän, että Suomen Jäsenkorjaajakoulun ja suomalaisen jäsenkorjauksen perustaja on Jari Sipilä, sehän lukee tuolla sivustolla. Mun käsityksen mukaan Olavi Mäkelä perusti Kalevalaisen jäsenkorjauksen, sama joka koulutti Jarin. Hieno herrasmies hänkin, olen tavannut joskus. Kalevaisesta tunnut tietävän mua enempi.

      • Huonot tavat

        Joopa joo. Kävin tuolla jja osotustilassa istuessani kuuntelin herran juttuja toisen asiakkaan kanssa. Kerkesi hoidon aikana haukkua venäläiset, omat gollegat, vanhat koulukavernsa ja kilpailijansa.... tosi herramiesmäistä toimintaa. Ei kiitos toista kertaa...


      • araaj
        Huonot tavat kirjoitti:

        Joopa joo. Kävin tuolla jja osotustilassa istuessani kuuntelin herran juttuja toisen asiakkaan kanssa. Kerkesi hoidon aikana haukkua venäläiset, omat gollegat, vanhat koulukavernsa ja kilpailijansa.... tosi herramiesmäistä toimintaa. Ei kiitos toista kertaa...

        Semmosia ne on nuo kalevalaiset...


      • mene lääkäriin
        Huonot tavat kirjoitti:

        Joopa joo. Kävin tuolla jja osotustilassa istuessani kuuntelin herran juttuja toisen asiakkaan kanssa. Kerkesi hoidon aikana haukkua venäläiset, omat gollegat, vanhat koulukavernsa ja kilpailijansa.... tosi herramiesmäistä toimintaa. Ei kiitos toista kertaa...

        Hö höö, luuletko jonkun vielä tuota uskovankin? Liian tuunnettu ja hyvä kaveri . Ota kohteeksi joku aloittelija, tiedä vaikka onnistuisit haukuissa ja päivä olis pelastettu.


      • Huono yritys
        Huonot tavat kirjoitti:

        Joopa joo. Kävin tuolla jja osotustilassa istuessani kuuntelin herran juttuja toisen asiakkaan kanssa. Kerkesi hoidon aikana haukkua venäläiset, omat gollegat, vanhat koulukavernsa ja kilpailijansa.... tosi herramiesmäistä toimintaa. Ei kiitos toista kertaa...

        Voi veljet, ihanko venäläisetkin...Riidankylvössä kannattaa pitää kohtuus, jottei uskottavuus kärsi. Sekoamassa olevan nettikaheli, luulisin.


      • jarin asiakas
        Huonot tavat kirjoitti:

        Joopa joo. Kävin tuolla jja osotustilassa istuessani kuuntelin herran juttuja toisen asiakkaan kanssa. Kerkesi hoidon aikana haukkua venäläiset, omat gollegat, vanhat koulukavernsa ja kilpailijansa.... tosi herramiesmäistä toimintaa. Ei kiitos toista kertaa...

        Tiedän Jarin parantaneen kymmeniä tuhansia ihmisiä!
        Mielestäni sinä et ole oikea henkilö häntä arvioimaan!
        Itsekin Jarin asiakas!


      • Myös Jarin asiakas
        jarin asiakas kirjoitti:

        Tiedän Jarin parantaneen kymmeniä tuhansia ihmisiä!
        Mielestäni sinä et ole oikea henkilö häntä arvioimaan!
        Itsekin Jarin asiakas!

        Mulla oli peukalon venähdys/ hiihtäjän peukalo Jari sai sen kuntoon. Ennen sitä kävin lääkärillä joka antoi kortisonipiikin ja ei auttanut yhtään. Aiemmin oli hermopinne jumissa päkiän kohdalla. Jari sai myös sen kuntoon. Toki joudun venyttelemään säännöllisesti ja on itselle tehty pohjalliset. Mutta silloin kun se oli niin Jari sai sen pahimman kivun pois.


    • Anonyymi

      Jari Sipilä on guru! Kiitos ja kumarrus.

      T. Kivut kadonneet.
      Nim.m. Häkä.

    • Anonyymi

      Oulussa on Jari Sipilä,joka on hyvä vakavien vammojen hoitoapu ,kun muut ammattilaiset ovat lomalla 2 käynti kertaa riitti polven kohdalla.
      Kiitos
      Oulu

    • Anonyymi

      Vähän turhan paljon kehui itseään nii tekeminen jäi vähiin,koiriakin oli.parantanu.Kallis käynti kun ei käsitelly juuri ollenkaan ja hoitotila sotkuinen,ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Tulee Körsämäki auvo toivo tiedostot/ kautta Heikki valkama el kirkkoherra posti numero 86710

    • Anonyymi00014

      Jäsenkorjaus
      Aina luuranko esillä ei tarvitse kuin laittaa nauhalakki ajelu voimaan
      Heti on hirsessä roikkuu
      Myynnit luurangot Tokmanni
      P Prisma Ylivieska ym
      Lierihatu omistaja j leskeksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      46
      936
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe