Juna Tampereelle

kiki2012

Olin rättiväsynyt viikon duuneista pääkaupungissa. Matkustin raitiovaunulla kohti päärautatieasemaa ajatuksenani päästä vain kotiin Tampereelle ja siellä saunaan.
Asemahallissa oli tungosta. Lippuja jonottaessani mietin seksielämääni. Se ei ollut kovin vilkasta, vaikka olin ihan normaalin näköinen mies. Edellinen suhteeni oli päättynyt tyttöystävän lähdettyä toisen miehen matkaan. Tälle tytölle olisin ollut valmis antamaan kaiken elämästäni, mutta asiat eivät aina mene niinkuin suunnitellaan.
Havahduin edessäni olevaan tyttöön. Vaaleat hiukset ulottuivat vähän olkapäiden yli, verhoten ihan katseenkestävää vartaloa. Takaapäin tytön peppu näytti todella hyvältä, ja ajatukseni alkoivatkin harhailla - puutteessa kun olin.
Oma vuoroni oli seuraavaksi. Edessäni oleva tyttö nojautui tiskiin, jolloin huomasin, ettei tytöllä ollut legginssien alla pikkuhousuja ollenkaan tai jos oli niin todella pienet stringit. Peppu oli tarjolla todella mehukkaasti ja tunsin kyrpäni heräilevän.
Olin niin kiinni omissa ajatuksissani, etten huomannut miten tyttö olikin kääntynyt ja tuijotti nyt puolestaan minua hölmistyneenä.
- Anteeksi, sain vaivoin soperrettua tälle ruskeasilmäiselle kaunottarelle.
- Eipä tuo mitään, sanoi tyttö ja hymyili.
Tyttö lähti pois ja menin itse tiskille. Ostin lippuni seuraavaan junaan. Myyjä ilmoitti, ettei junassa ollut enää kuin käytäväpaikkoja joten oli tyydyttävä sellaiseen.

11

12638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiki2012

      Heitin painavan kassini olalle, ja suuntasin kohti asemaa. En saanut tytön pakaroita mielestäni, koska harvoin näkee niin täydellistä peppua. Käy varmaan salilla, mietin asemalaiturilla sytytellessäni tulta hieman käyrään savukkeeseen.
      Juna oli jo laiturilla. Nousin junaan, ja etsin viimeisestä vaunusta oman paikkani. Ikkunapaikka oli tyhjä, joten valloitin oitis sen. Laitoin kassini ylätasolle ja otin penkissä hyvän asennon.
      Ehdin torkahtaa hetkeksi, kunnes kuulin äänen:
      - Anteeksi taas, mutta mun paikka taitaa olla siellä ikkunan vieressä.
      Katsoin hölmistyneenä taas niitä samoja kasvoja, jotka olin nähnyt asemahallissa aiemmin. Sama tyttö.
      - Joo, anteeksi vaan. Ajattelin että otan ikkunapaikan kun ei ketään näkynyt, sanoin ja nousin ylös ja päästin tytön ikkunan viereen.
      - Juu, eipä tuo mitään, tyttö hymyili ja istui omalle penkilleen.
      Mahdotonta, ajattelin. Miten tuo jumalaisen söpö tyttö voikin osua mun viereen? Tyttö uppoutui puhelimeensa ja mun päässä pyöri melko villejä ajatuksia.
      Housuissani alkoi olla yhtäkkiä todella ahdasta, eikä tilannetta helpottanut se, että jalassani oli verkkarit.
      Kyrpäni sykki oikeen kunnolla, ja hyvin varustettu kun olen, ei stondista oikeen peittääkään voi.
      Tyttö oli edelleen uppoutuneena puhelimeensa, mutta vaihteli vähän välkä asentoa penkissä, eikä ilmeisesti huomannut "tuskaista" tilaani. Katselin syrjäsilmällä tyttöä vähän tarkemmin, ja huomasin vasta nyt melko avonaisen paidan joka sekään ei jättänyt paljoa arvailun varaa. Tytön rintavako oli sen verran esillä, että ihmettelen miksen huomannut sitä aiemmin.
      - Onks täällä noin kuuma, vai mitä hikoilet, kysyi tyttö ja katsoi mua hiukan ivallisesti.
      Huomasin, miten tytön katse kävi pullottavassa lahkeessani, jonka jälkeen tyttö katseli taas ulos.
      - No ei täällä kuuma ole, mutta jotenkin vaan ahdistaa, sanoin ja tajusin miten typerältä kuulostin.

      • kiki2012

        Juna oli mennyt jo hyvän matkaa, kunnes tyttö otti kassista takkinsa ja levitti sen syliinsä. Takki oli niin iso, että osa siitä tuli väkisinkin mun penkille.
        Tyttö torkahti, ja itsekin ajattelin ottaa pienet nokoset, matkaa Tampereelle oli kuitenkin vielä jäljellä.
        Hetken kuluttua tunsin, miten tyttö kääntyi minuun päin ja muka epähuomiossa korjasi peittona olleen takin asentoa niin, että se riitti myös mun syliin. Havahduin siihen, ja oikeastaan saman tien tytön käsi tuli syliini.
        En ollut ihan varma, miten mun tulisi toimia. Kaunis nainen piti kättään sylissäni ja nukkui, tai ilmeisesti halusi esittää nukkuvaa, sillä samassa tajusin miten käsi etsiytyi paitani alle. Aloin tärisemään jännityksestä, koska en ollut oikeasti enää varma, mitä perjantaisessa pikajunassa tapahtui...
        Otin kiinni tyrön kädestä ja ohjasin sen kohteliaasti käsinojan päälle. Se ehti olemaan siinä muutaman hetken, kunnes se tuli takin alla uudestaan syliini ja tällä kertaa suoraan housujeni kohouman päälle.
        Kyrpäni oli heti otettu tästä huomiosta, ja alkoi taas heräilemään. Nyt olin varma, ettei tytön kädenliike ollut tahaton, sillä heräilevä vehkeeni sai osakseen hellää puristelua ja silittelyä.
        Olin melko paniikissa, sillä nainen ei selkeästikään halunut leikkiä enää nukkuvaa. Laitoin oman käteni sylissä olevan takin alle ja ohjasin naisen käden housujeni sisälle, jossa kiimalimaa tihkuva kyrpäni sykki lupaavana.
        - Oho, nainen kuiskasi hiljaa, katsoi minua ja hymyili.
        Samalla nainen aloitti kyrpäni lypsämisen hellästi. Vehkeeni on stondiksessa noin 17cm joten lypsettävää riitti.
        Kiimalima valui kyrvästäni, kun nainen hiplasi terskani päätä levitellen touhutippoja ympäri terskaa.
        Olin ihan laukeamispisteessä, kunnes nainen lopetti yhtäkkiä. Huohotin hiljaa.
        -Meen käymään vessassa, nainen sanoi ja iski silmää.


      • kiki2012
        kiki2012 kirjoitti:

        Juna oli mennyt jo hyvän matkaa, kunnes tyttö otti kassista takkinsa ja levitti sen syliinsä. Takki oli niin iso, että osa siitä tuli väkisinkin mun penkille.
        Tyttö torkahti, ja itsekin ajattelin ottaa pienet nokoset, matkaa Tampereelle oli kuitenkin vielä jäljellä.
        Hetken kuluttua tunsin, miten tyttö kääntyi minuun päin ja muka epähuomiossa korjasi peittona olleen takin asentoa niin, että se riitti myös mun syliin. Havahduin siihen, ja oikeastaan saman tien tytön käsi tuli syliini.
        En ollut ihan varma, miten mun tulisi toimia. Kaunis nainen piti kättään sylissäni ja nukkui, tai ilmeisesti halusi esittää nukkuvaa, sillä samassa tajusin miten käsi etsiytyi paitani alle. Aloin tärisemään jännityksestä, koska en ollut oikeasti enää varma, mitä perjantaisessa pikajunassa tapahtui...
        Otin kiinni tyrön kädestä ja ohjasin sen kohteliaasti käsinojan päälle. Se ehti olemaan siinä muutaman hetken, kunnes se tuli takin alla uudestaan syliini ja tällä kertaa suoraan housujeni kohouman päälle.
        Kyrpäni oli heti otettu tästä huomiosta, ja alkoi taas heräilemään. Nyt olin varma, ettei tytön kädenliike ollut tahaton, sillä heräilevä vehkeeni sai osakseen hellää puristelua ja silittelyä.
        Olin melko paniikissa, sillä nainen ei selkeästikään halunut leikkiä enää nukkuvaa. Laitoin oman käteni sylissä olevan takin alle ja ohjasin naisen käden housujeni sisälle, jossa kiimalimaa tihkuva kyrpäni sykki lupaavana.
        - Oho, nainen kuiskasi hiljaa, katsoi minua ja hymyili.
        Samalla nainen aloitti kyrpäni lypsämisen hellästi. Vehkeeni on stondiksessa noin 17cm joten lypsettävää riitti.
        Kiimalima valui kyrvästäni, kun nainen hiplasi terskani päätä levitellen touhutippoja ympäri terskaa.
        Olin ihan laukeamispisteessä, kunnes nainen lopetti yhtäkkiä. Huohotin hiljaa.
        -Meen käymään vessassa, nainen sanoi ja iski silmää.

        Olisin ollut täydellinen idiootti, ellen olisi tajunut sadan pistern vihjettä. Nainen poistui perse keinuen vaunun päässä olevaan vessaan, jonka ovella hän kääntyi ja katsoi minua kiimaisena.
        Olin vielä hetken paikallani, ja katsoin ettei kukaan katsonut touhujamme sen ihmeemmin. Wc:n varattu valo ei syttynyt, joten ovi olisi auki.
        Korjasin kyrpäni asentoa niin, ettei se näkyisi ja lähdin suunnistamaan muka ravintolavaunuun.
        Käännyin vessan ovella vielä ympäri, kuin olisin unohtanut jotain ja samalla tarkistin ettei kukaan huomaa jos vaan pokkana menen vessaan.
        Avasin vessan oven ja pujahdin sisälle. Nainen oli istumasss pytyllä housut jalassa, mutta samantien kun sain oven lukkoon hyppäsi nainen kimppuuni.

        Suutelimme kiihkeästi ja samalla nainen tiputti verskani ja bokserini nilkkoihin ja kumartui imemään suonikasta kyrpääni niin, kuin hän eläisi viimeistä päivää.
        InterCityn vessat eivät ole koolla pilattuja, joten istuin pienen altaan päälle puoliksi jotta naisen ei tarvitsisi olla polvillaan.
        Nainen jatkoi kyrpäni imemistä ja toisella kädellä hän hyväili omia rintojaan joista toisen hän oli ottanut esille löysän paidan alta. Samalla kun kyrpäni rohmuaminen jatkui, riisuin naisen paidan, jonka alta paljastuivat maailman kauneimmat rinnat. Puristelin niitä, kunnes tunsin olevani lähellä laukeamista.


      • kiki2012
        kiki2012 kirjoitti:

        Olisin ollut täydellinen idiootti, ellen olisi tajunut sadan pistern vihjettä. Nainen poistui perse keinuen vaunun päässä olevaan vessaan, jonka ovella hän kääntyi ja katsoi minua kiimaisena.
        Olin vielä hetken paikallani, ja katsoin ettei kukaan katsonut touhujamme sen ihmeemmin. Wc:n varattu valo ei syttynyt, joten ovi olisi auki.
        Korjasin kyrpäni asentoa niin, ettei se näkyisi ja lähdin suunnistamaan muka ravintolavaunuun.
        Käännyin vessan ovella vielä ympäri, kuin olisin unohtanut jotain ja samalla tarkistin ettei kukaan huomaa jos vaan pokkana menen vessaan.
        Avasin vessan oven ja pujahdin sisälle. Nainen oli istumasss pytyllä housut jalassa, mutta samantien kun sain oven lukkoon hyppäsi nainen kimppuuni.

        Suutelimme kiihkeästi ja samalla nainen tiputti verskani ja bokserini nilkkoihin ja kumartui imemään suonikasta kyrpääni niin, kuin hän eläisi viimeistä päivää.
        InterCityn vessat eivät ole koolla pilattuja, joten istuin pienen altaan päälle puoliksi jotta naisen ei tarvitsisi olla polvillaan.
        Nainen jatkoi kyrpäni imemistä ja toisella kädellä hän hyväili omia rintojaan joista toisen hän oli ottanut esille löysän paidan alta. Samalla kun kyrpäni rohmuaminen jatkui, riisuin naisen paidan, jonka alta paljastuivat maailman kauneimmat rinnat. Puristelin niitä, kunnes tunsin olevani lähellä laukeamista.

        - Varo, tai laukeen sun suuhun, sain ähkittyä naiselle joka selvästi nautti tilanteesta.
        - Heh, sitten pitää varmaan lopettaa, nainen sanoi ja nousi seisaalleen ahtaassa vessassa.
        Omin niin kiimassa, että tartuin naista melko kovakouraisesti olkapäistä ja kääsin hänet nojaamaan samaa allasta vasten, jonka päällä istuin itse hetki sitten.
        Nainen nojasi siihen samalla tavalla kuin tiskiin lippuhallissa ja täydellinen perse oli tarjolla suoraan silmieni edessä.
        - Nyt lähtee pöksyt, sanoin, ja kiskaisin väkivalloin naisen legginssit alas. Olin ollut oikeassa - ei pikkuhousuja ollenkaan.
        Mieletön pimppiliman tuoksu täytti ilman vessassa niin, että sitä olisi voinut leikata veitsellä.
        Laitoin sormeni tarjolla olevaan karvattomaan ja turvonneeseen pilluun, joka oli märempi kuin yksikään tapaamieni naisien pilluista koskaan.
        - Mmmh...nainen voihkaisi, kun sormeni etsiytyivät hieromaan häpyhuulia. Tunsin miten nainen tarjosi itseään enemmän.
        - Pane mua äkkiä, jään kohta pois, nainen vaikersi juuri kun olin upottamassa kieleni tähän täydelliseen pilluun.
        Tein työtä käskettyä, eikä kyrpääni tarvinnut herätellä. En ollut koskaan saanut näin takavittuista naista, sillä nainen sai seistä melkein suorassa kun upotin meisselini suoraan pohjaan.

        - Uummmmhhhhh....kuului vaikerrus naisen suusta.

        Aloin työntelemään nion paljon kuin tila vessassa antoi myöden ja nainen tuli perseellään vastaan. Otin lujan otteen naisen hiuksista ja painoin hänen poskensa vasten peiliä. Nainen nautti käsittelystäni siinä määrin, että tunsin ja kuulin miten nainen alkoi lähestymään orgasmia.
        - Voi vi*tu, pane kovempaa, mä laukeen iha just...nainen ynisi.
        Puristelin sen rintoja takaapäin ja tunsin miten vastivasti pillu imi mehuja kyrvästäni. Naisen orgasmi tuli todella nopeasti. Huuto pääsi kurkusta vaimeana, mutta kuului varmasti ulkopuolelle.

        - Anna mä laukeen sun rinnoille, murisin tytön korvaan.
        - Jooh..tyttö huohotti vieläkin orgasminsa kourissa.
        Tyttö istui pytylle js alkoi imeä kovana sojottavaa pillumehuista märkää kyrpääni.
        - Mmhh...tuu mun suuhun ni ei tuu sotkuu, tyttö sanoi ja katsoi mua ihanilla silmillään jatkaen kullini imemistä.
        Kauaa tämän maisterin ei tarvinnut kiveksiäni ja peräaukkoani kutitella kun annoin koko kuuman lastin tulla naisen suuhun. Silmissäni sumeni ja jalkani meinasivat pettää alta. Suustani kuului vaimea urina kun tyhjensin pussini.

        - Ihanaa...maistut ihanalta, nainen kuiski samalla lun nuoli viimeisiä tippoja kyrpäni päästä.

        - Seuraavana Toijala, kuului tuttu ääni.

        Nainen nousi ylös, laittoi housut takaisin jalkaansa, suki vähän hiuksiaan ja antoi mulle suukon suulle.
        - Mun pysäkki, nähdään orhi, nainen sanoi ja avasi vessan oven. Ovi sulkeutui ja jäin yksin vessaan veltto kyrpä viimeisiä tippoja valuttaen.

        Istuin pöntölle ja koitin jäsennellä mitä helvettiä tapahtui?
        Hautasin kasvot käsiini ja aloin nauramaan. Nauraa hihitin yksinäni, kunnes oli pakko nousta.

        Joku halusi vessaan


    • petra91_4

      ah!!! laukesin hitaasti lukiessani...:P

    • Lukija

      Tosi hyvä! Lisää tämmösiä (: Tosi kiihottava ja hyvä/jännittävä juoni.

      • Jenni 87

        Häpyhuuleni ovat _turvonneet_ :P


    • qp qp

      mahtavaa

    • pillulla

      oujea°

    • jip jip

      Upea tarina, mutta jätä seuraavaksi nämä säälittävyydet pois, niin ei ala naurattamaan kesken kaiken.
      "Vehkeeni on stondiksessa noin 17cm joten lypsettävää riitti."

    • sss1

      thrums up!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe