KESKIARVO :)

koulusuckss

moi, mua siis kiinnoistais teijän keskiarvot! kertokaa miltä luokalta lähitte ja mikä kevättodistuksen keskiarvo oli JA vielä että kuinka paljo olitte kokovuonna pois yhteensä. lähinnä yläluokkalaisilt
ite pääsin seiskalt pois ja keskiarvo oli 7.15, huonoin numero 6(5kpl) ja paras 9(1kpl) poissaoloi oli yhteensä 60 tuntii :)
(mainitse myös ootko tyttö vai poika)

153

7405

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdadfsryer

      peruskoulun päättötodistuksen lukuaineiden ka on 8.4

      • Kova-kouluboi

        Mun keskiarvo oli 11.82


    • Poikaaaaa1

      Peruskoulun päättötodistuksen lukuaineiden keskiarvo 8,64

    • 11+5

      Ysiltä pääsin ja ka 9.2, lukuaineiden 9.08. Oon tyytyväine :D

    • girlll15

      kasilta pääsin, KA 8.33...Poissaoloist en tiiä..

      • Huono-opemullaon

        12we 8,9...


    • Fuckisinyourpencil

      KA; 7. Tyttö ja pääsin ysille. 5kpl 6, 5kpl 7 ja 4kpl 8

    • kkll

      kasilta pääsin ja ka 7.5. Poissaoloja 16 tuntia

    • verdu'

      Peruskoulun päättötodistuksen kaikkien aineiden ka 7.45 :) Lukuaineet joku 7.1

    • pojpäjo

      Kahdeksannen luokan päästötodistus: lukuaineet 9 ja kaikki aineet 8.9

    • Saukko16

      Ysin päättötodistus 6.5.poissaoloja 64.Oon poika.

      • Anonyymi

        Jäitkö luokalle


    • 122145

      Mulla oli peruskoulun päättötodistuksen lukuaineiden keskiarvo 9,8. Kannattaa siihen oikeasti panostaa edes jonkun verran...

      Lukio menikin sitten noin 9:n keskiarvolla.

    • jhkjlh

      Peruskoulun päättötodistuksessa lukuaineiden ka. 9,1. Englanti ja musiikki kymppejä, kaikki muut ysejä. Poissaoloja ei yhtään. Oon poika.

      • kohta seiskaluokalla

        Kutosluokan todistus 9.25 paras numero 10, 4kpl huonoin 8, 1kpl.
        Lukuaineiden KA:sta ei oo mitään hajuu ja nyt oon jo autuaasti unohtanut kaiken koulussa opitun, mukaanlukien oikeinkirjotuksen, mikä näkyyki tästä kommentista :)


      • superdragon4839
        kohta seiskaluokalla kirjoitti:

        Kutosluokan todistus 9.25 paras numero 10, 4kpl huonoin 8, 1kpl.
        Lukuaineiden KA:sta ei oo mitään hajuu ja nyt oon jo autuaasti unohtanut kaiken koulussa opitun, mukaanlukien oikeinkirjotuksen, mikä näkyyki tästä kommentista :)

        Nojee saatana ala-asteella ei tarviikkaa vittu tehä mitää vitu hintti ootappa ku meet yläasteelle nii tippuu pari numeroo perkele


      • miesmies22
        superdragon4839 kirjoitti:

        Nojee saatana ala-asteella ei tarviikkaa vittu tehä mitää vitu hintti ootappa ku meet yläasteelle nii tippuu pari numeroo perkele

        okei


      • Anonyymi
        superdragon4839 kirjoitti:

        Nojee saatana ala-asteella ei tarviikkaa vittu tehä mitää vitu hintti ootappa ku meet yläasteelle nii tippuu pari numeroo perkele

        ei mulla ainakaan erityisemmin ala-asteelta tipahtanut, joten ei tarvii lähtee toisia haukkumaan. hän vastasi vain esitettyyn kysymykseen


    • qwertyuiugesrya<rzdx

      Löysin todella kivan testin, tein sen ja nyt haluan jakaa tämän riemun myös teidän kanssa!
      Kannattaa kokeilla, mutta muista tehdä ohjeiden mukaan.
      Tämä on oikeesti hauska ja toimiva...
      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

      • Dai motha fakaa

        Toivoin että kuolisit >:D


      • Anonyymi

        en usko tohon, mut noi nimet ja musiikki niinku mätsää...oikeesti, 11 kohdan melodia on mun asenne, henkilö numero 3 on oikeesti se jota rakastan, henkilöstä 4 välitän eniten, 7 pidän paljon mut en enää juttele paljon sille, 5 henkilö tuntee mut hyvin. Ja sit noi biisit täsmää niihin tyyppeihin. Tää taitaa olla joku psykologinen temppu


    • perusoppilas

      Mun ala-asteen päättötodistus oli 7.78. :) perusoppilas olen.

    • huonoihminen

      Lukion ekalta luokalta pääsin ja keskiarvo 7,13. Oon siis koht 17v tyttö.
      Peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli 8,7..
      Eli roimasti on tippunut ka..

    • mka97

      olen 14 v. tyttö ja pääsin kasilta, kaikkien aineiden keskiarvo 7.8

      • mka97

        ja poissaoloja meilä ei merkata enkä kyllä ollutkaan yhtään kokonaista päivää poissa


    • Ei paha

      Päässyt juuri viidenneltä luokalta. Keskiarvo 9.4 ja numerot : 10, 6 kpl ( käytös 10) 9, 4 kpl ja 8, 2 kpl.
      Eli hyvin meni! ;)

      • 2+1= neeljää,

        oon tyttö seiskal, nyt meen sit kasille. Tän kevään ka : 9.4
        käytös: 9 poissolotunnit:48 tuntii, paras koenumero 10 (9kpl) huonoin: 8,5(2kpl) mutt en oo mikään hikke :D


      • muumuu97

        meeppäs yläasteelle... helppo ala-asteella niitä helppoja ja hyviä numeroita on saada.


      • Anonyymi
        muumuu97 kirjoitti:

        meeppäs yläasteelle... helppo ala-asteella niitä helppoja ja hyviä numeroita on saada.

        voitteko oikeasti kaikki täällä lopettaa tämän "ala-asteella on niin helppoa odotas kun meet yläasteelle" paskan. yläasteella voi aivan yhtä helposti pärjätä ja mokata kuin ala-asteellakin, se riippuu puhtaasti henkilöstä.


    • Tyttö´99

      Pääsin kutoselta ja oon tyttö.

      Keskiarvo oli 9,53846..
      Lukuaineista se tais olla 9,85
      Poissaoloja 49h (oon ollu matkoilla ja sairas aika paljon..)

      Hehe, oon ihan tyytyväinen :)

      • R.I.P Mr. Trolololo

        hikkeeee~~

        mut ei siin mitää :DD


    • 00

      Mulla lukuaineiden noin 9,3
      Ja yleensä 8,85

    • Pettynyt.

      9. luokalta lukioon 9.62 keskiarvolla.

      • Juu.. oon kade

        Häh?? Pettynyt?? Kirjotat parin vuoden päästä varmaan kymmenen L:ää..


    • aika huono, mut joo

      Käytös............................................................................................... 9
      Äidinkieli........................................................................................... 8
      Matikka.............................................................................................. 8
      Englanti............................................................................................. 5
      Ruotsi................................................................................................ 7
      Uskonto............................................................................................. 9
      Historia..............................................................................................10
      Biologia..............................................................................................7
      Maantieto...........................................................................................10
      Kemia.................................................................................................7
      Musiikki.............................................................................................. 7
      Kuvataide...........................................................................................9
      Kotitalous...........................................................................................10
      Käsityö................................................................................................8
      Liikunta................................................................................................9
      Keskiarvo on joku 7?

      • little girl

        Ei sun keskiarvo voi olla 7... laskin ja se on sulla 8,2 eli ei nyt hirmu huono :DD


      • Taidat valehdella?

        Miten sulla voi olla matikka 8, kun et osannu laskee sun keskiarvoo, joka on 8,2 eikä 7. :O


    • socoolguy

      keskari 6,6 ja pääsin luokaltani ysille.

    • penapekka1113224124

      mun keski arvo on 4.1

    • The offspring

      Tyttö, seiskalta kasille, todistuksen keskiarvo 8,75 muistaakseni ja numerot:

      Käyttäytyminen-----------------------------9
      Äidinkieli ja kirjallisuus--------------------9
      Englanti, A1-oppimäärä------------------9
      Ruotsi, A2-oppimäärä---------------------6
      Matematiikka--------------------------------8
      Biologia---------------------------------------9
      Maantieto-------------------------------------9
      Fysiikka --------------------------------------9
      Kemia-----------------------------------------8
      Terveystieto---------------------------------9
      Uskonto---------------------------------------9
      Historia---------------------------------------9
      Musiikki---------------------------------------9
      Kuvataide-----------------------------------10
      Käsityö ---------------------------------------9
      Liikunta---------------------------------------8
      Kotitalous------------------------------------10

      • The offspring

        ja poissaolotuntei 100


      • Nojoo...
        The offspring kirjoitti:

        ja poissaolotuntei 100

        Ilman tota ruotsii sul ois sikahyvä tokari, tosin nytkin jo lähes täydellinen :) ei kukaan haluu kymppirivii.. vai haluuko?? Mun yhellä kaverilla on täys kymppirivi eikä sillä oo mitään muuta elämää kun koulu ja sen 2 urheiluharrastusta (pitää kato taata se liikan kymppi..)


    • heipåhei

      Päättötodistuksen keskiarvo 9,3. Lukuaineiden keskiarvo 9,75. Paras 10 (9 kpl) ja huonoin 8 (3 kpl). Tippui viime vuodesta 0,4, kun ei enää innostanut panostaa niin paljoa, tuli paljon tehtyä aika puoli hutaisten. Mutta oli meidän koulun 9. luokkien paras keskiarvo, joten tyytyväinen olen.

      • tyttö´98

        joo.. siis ihan surkee tokarihan toi oli. Huomaa ettet panostanu :)) mutjooo, on mullaki k-a 9,5 (tosin pääsin vasta seiskalta) et toisille se koulu on vaa helpompaa


    • Blackmasses

      Kasilta pääsin, todituksen ka 9,53, lukuaineet 9,81. Poissaoloja jotain 50 tuntia

    • 1+2?

      No haistakaa vittu vitun hiket! :DDDD oon nelosella ja K.A oli 7.9. Uskonto oli 7. Mua ei kiinnosta mikään jeesustelu! :)

      • kokemusta on

        siis LOL oikeesti, nelosten (ja vitosten) (ja miksei myös kutosten) pitää olla kilttejö pikku palleroita jotka rakastaa kouluu. Alkakaa pkkulissut ja angstilapset oireilla vasta yläkoulussa!!


      • Anonyymi

        ootko jutellu vanhemmilles et vaihtaisit et:seen, ite ainaki tein tän päätöksen just joskus 3-4 luokalla


    • heipsan__

      Lukion ekalta just pääsin ka. 9,75. peruskoulussa oli jotain samaa luokkaa. oon tyttö, poissaoloja jotain 35h :) Ja turha haukkua hikeks siellä, koska mä en välitä :D

      • Anonyymi

        siis tämäpä!! en ymmärrä miks pitää haukkua jos on hyvä koulussa? eiks se just oo hyvä asia saada hyvä koulutus ja sitä kautta hyvä tytöpaikka


    • tyttö -96

      No,
      pääsin ysiltä ja lukuaineiden keskiarvo 10!
      Kaikkien aineiden keskiarvo 9.8. kun tuo liikunta oli vaan kasi.
      Tolla nyt sitten pääsen sinne, minne haluan :-)
      Ja tää on muuten tosi.

      • suvivirsi

        Hei,
        te olette ihania ja hienoja ihmisiä kaikki, keskiarvoista riippumatta.
        Jos ihminen uskoo itseensä ja löytää alan, mikä häntä kiinnostaa
        ja haluaa panostaa siihen, unelmat toteutuvat.
        Se vain vaatii vähän työtä. Kaikkea hyvää ja jaksamista!


      • Anonyymi

        Jos oppiaineita oli vähintään 14 ja oli kaksi 9 tai yksi 8 kymppien joukossa, niin kyllä sen voi pyöristää n. 9.85:stä 9.9:ään.


      • Anonyymi

        Montako oppiainetta todistuksessa oli? Jos oli 14 tai enemmän, niin keskiarvosi oli 9.85 tai suurempi. (9.85 pyöristetään 9.9:ään.)


    • i <3 kesä

      Pääsin lukion ekalta enkä ees viittiny laskee keskiarvoo, kun eisil oo mitään välii. Toisin kuin ylioppilaskirjoituksil.

    • teemuki34

      6. luokan keskiarvo on 9,2.
      helppohan se ala-asteella on tämmösiä numeroita saada. :d

    • lunttaaja

      5 päääsin keskiarvo 8.4...

    • 11+2=13

      Oon tyttö ja KA on 9.5 ihan tyytyväinen olen. Liikka on 8 ja meidän luokalt kukaan tyttö ei saanu yli 8 liikast ja kukaan poika ei saanu alle 8 liikast. Kummaa. Ja vitoselta pääsin.:)

    • kohta opiskelija

      Lähdin ysilt. Kaikki aineet 9.17 ja lukuaineet 9.33. Päivissä mitattuna olin koulusta poijes koko lukuvuonna jonku verran yli 2vko. Huonoin numero 8 ja paras 10. Olen poika.

    • kuutosluokkalainen

      Käyttäytyminen-----------------------------10
      Äidinkieli-------------------------------------8
      Englanti--------------------------------------9
      Matematiikka--------------------------------8
      Biologia--------------------------------------9
      Fysiikka ja kemia----------------------------8
      Uskonto--------------------------------------9
      Historia---------------------------------------9
      Musiikki---------------------------------------8
      Kuvataide-----------------------------------9
      Käsityö ---------------------------------------8
      Liikunta---------------------------------------8

      Olen 6 luokalla, olen tyttö ja keskiarvoni on 8,6 xD

      • kuutosluokkalainen

        Tai pääsin juuri kutoselta :D


      • tyttö´99
        kuutosluokkalainen kirjoitti:

        Tai pääsin juuri kutoselta :D

        joo.. sait käytöksestä kympin!! meillä annetaan numerot vitosille ja kutosille ja niistä kukaan ei oo KOLMEEN vuoteen saanu käytöksestä kymppiä!! Meil se on hirmu harvinainen, jotku saa sen sillä et on hiljaa ja nätisti, meillä semmosesta saa 8.. Mä sain ysin, koska oon semmonen yliaktiivinen (joo, myös pahassa mielessä mut en koulussa) ja auttavainen. Kysyn vaan, millanen puolijumala ja pikkuenkeli oot??


      • mitäääää

        Itsekin lähden nyt yläasteelle, keskiarvo oli 8.9, käyttäytyminen kuitenkin vain 8.
        En ymmärrä, miten käytöksestä voi saada kympin? Olemalla ajattelematta omilla aivoillaan?


      • mitäääää

        Itsekin lähden nyt yläasteelle, keskiarvo oli 8.9, käyttäytyminen kuitenkin vain 8.
        En ymmärrä, miten käytöksestä voi saada kympin? Olemalla ajattelematta omilla aivoillaan?


      • Tyttötällane
        tyttö´99 kirjoitti:

        joo.. sait käytöksestä kympin!! meillä annetaan numerot vitosille ja kutosille ja niistä kukaan ei oo KOLMEEN vuoteen saanu käytöksestä kymppiä!! Meil se on hirmu harvinainen, jotku saa sen sillä et on hiljaa ja nätisti, meillä semmosesta saa 8.. Mä sain ysin, koska oon semmonen yliaktiivinen (joo, myös pahassa mielessä mut en koulussa) ja auttavainen. Kysyn vaan, millanen puolijumala ja pikkuenkeli oot??

        Olen 6.lk:lta päässyt tyttö ka: 8,7. Käytös oli kymppi..
        Sen saa:
        -Auttavainen
        -Tulee kaikkien kanssa toimeen
        -Kiltti
        -Ei häiriköi

        Niiinhh... Ite wn kyll mikää enkeli ollu mut 10 tuli ???


      • Anonyymi
        tyttö´99 kirjoitti:

        joo.. sait käytöksestä kympin!! meillä annetaan numerot vitosille ja kutosille ja niistä kukaan ei oo KOLMEEN vuoteen saanu käytöksestä kymppiä!! Meil se on hirmu harvinainen, jotku saa sen sillä et on hiljaa ja nätisti, meillä semmosesta saa 8.. Mä sain ysin, koska oon semmonen yliaktiivinen (joo, myös pahassa mielessä mut en koulussa) ja auttavainen. Kysyn vaan, millanen puolijumala ja pikkuenkeli oot??

        meillä sai ainaki kymppejä kuhan ei tehny mitään tyhmää, viittas tunneillatai osallistu keskusteluun ja oli mukava luokkalaisille


    • Minäää:)

      Poika joka pääsi seiskalta, keskiarvo 8, 69, 5 tuntia poissaoloja (kaikki sairauden takia)
      75 aktiivista tuntiosallistumismerkintää
      (ymmärrät jos koulussas käytetään wilmaa...)

    • Jierdan

      Yläasteen keskiarvot:
      1. Kokonaisuus 9,75
      2. Lukuaineet 9,89
      - poissaolotunnit koko ajalta 201 (ei välillä paljo napannu)

      Lukion keskiarvot:
      1. Kokonaisuus 9,35353535..
      2. Lukuaineet 9,51
      - poissaolotunnit koko ajalta 176 (hmmm... ei paljon välillä myöskään napannut)

      Ylioppilastodistuksen arvosanat:
      1. Äidinkieli Eximia cum laude approbatur (kokeentekoaika yht. alle 6h)
      2. Englanti Eximia cum laude approbatur (kokeentekoaika yht. alle 5h)
      3. Matematiikka Magna cum laude approbatur (kokeentekoaika alle 3h)
      4. Yhteiskuntaoppi Eximia cum laude approbatur (kokeentekoaika 4,5h)
      5. Psykologia Eximia cum laude approbatur (kokeentekoaika 4h)
      6. Historia Laudatur (kokeentekoaika 5h)
      - Eipä paljo napannut lukulomalla lukea, historiaan valmistauduin dokumentteja katsomalla.

      Niin ja olen 20 v. jannu, joka läpäisi ensimmäisellä yrittämällä Yliopiston pääsykokeen ja opiskelee tällä hetkellä historiaa.

      Mutta mitä ihmeen väliä näillä asioilla oikeasti on? Elämää on koulun ulkopuolella paljon ja kaikkein eniten oppii niistä omista kokemuksista, ei siitä mitä joku toinen sinulle yrittää väen vängällä opettaa. On paljon parempia syitä kuin koulutodistuksen numerot arvostaa ihmistä - arvostaa todellisuudessa sellaisena kuin hän on.

    • 2112345

      Peruskoulusta lähtiessä lukuaineet 9,8. Lukiossa 9,2.

    • Jammeri

      Ka 5,7 mulla ihan oikiasti. Poissaoloja hirviästi

    • Kasilta pääsin, tyttö olen, lukuaineiden keskiarvo tasan kahdeksan ja kaikkien aineiden 7.9

    • Minä, minä

      Missä ne kaikki tietävät ja osaajat nyt on kun täällä ei vastaile kun poissaoloja on enemmän kun kuolussa oloa.

    • kesäloma jee.

      18v poika oon ja lukion kakkosvuosi takana, keskiarvoks tais tulla 9.44 tai jotain siihen pintaan. Ei paha ku miettii miten "paljon" tuli tehtyy hommia.

    • okojji

      14v. tyttö ja pääsin just kasilta... Ka oli 8.29... seiskaluokal oli ka 9, mut en jaksanu oikei tsempata.. Mut ysille ku meen nii meinaan lukee ja saaha hyvän päättötokarin.

    • 5+3

      13v, ala-asteelta pääsin niinku varmaa arvaaki.

      8 oli keskiarvona kaikista aineista. Bilsa ja matikka oli 7 ja kuvis ja englanti 9. Muut oli kaseja.

      Hirveesti en ollu tsempannu, mut onhan toi vasta ala-aste ja mä myös syytän meiän opettajaa, joka ei oo ikinä tarkistanu läksyjä tai kysyny niistä. Sen takia en oo vuosiin tehny läksyjä ku huomas ettei tartte. Kokeisiin tulee kyllä luettua sillai tietyllä panostuksella mut ei mitenkää "ahmimalla". Tyytyväinen oon.

      • bilispelle

        ekkäi sä opea varten läksyi tee haloo!tajuutsä jos tekisit läkyt sun ei tarttis ku kertaa vähä jotai,nyssä joudut hikoon kokeisiin sikana ku alat niihi lukeen vasta koe vaiheessa!kyl jotku tekee asiat vaikeeman kautta!


    • seiskalle

      kutosen ka 8.8.

    • 8lk

      7,6

    • The Boy

      Mul oli koko tokarin k.a 9.07 ja lukuaineiden jtn 9.4. Viis 10, viis 9 ja kolme 8.
      Pääsin just kutoselta.

    • gngffhgfhfhgf

      Tyttö, 8.lk, keskiarvo 8,2.

    • 8 lk

      Tyttö, 8.lk ja keskiarvo oli 8,4.

    • umad?

      lukion tokan vuoden jälkeen 7,5 ja peruskoulun jälkeen oli 8,5 eli numeron verran tullu kahessa vuodessa alas. Ja oon 17v poika (loppuvuodesta 18v)

      • umad?

        ja poissaoloja kahessa vuodessa 120. Olen urheilija eli leireistä ja kisoista tulee paljon poissaoloja


    • ka8.8tyttö

      kasilta pääsin ja oon tyttö :) ka 8.8 poissaoloista en tiiä, ehkä 60h

      käytös................9.
      äikkä..................9
      enkku.................8
      ruotsi..................9
      ussa...................8
      hissa..................8
      matikka.............10
      fysiikka..............8 :(
      kemia................9
      biologia.............9 :(
      mantsa.............10
      liikka.................9 :(
      tt.......................10

    • ThePhilosopher

      Peruskoulun päättötodistuksen lukuaineiden k.a 9.75, yhdeksän kymppiä ja kolme ysiä.

    • Oma keskiarvo on n. 7, en oo tyytyväinen. Oon ite vitos luokalla ja ku koulut alkaa nii koitan parantaa kun alkaa kutos luokka. :D

    • hikke ? :O

      joo varmaaa ootte kaikki kauheit hikkei mun ka oli 6.1 ja meen nyt 9 luokalle :D no onneks on viel 9 luokka jäljellä :DD

      • hikke ? :O

        nii ja oon 15 v tyttö :)


      • Jjuyythuref

        muistuttaisin että internetissä on helppo muunnella totuutta itseään mieluttavaksi, joten en suosittele näiden juttujen ottamista ihan tosissaan.

        onnea ja menestystä ysille.


    • 14+5

      Peruskoulun päättötokarin kaikkien aineitten ka oli 9,44, lukuaineiden ka oli 9,69

    • moikkalala

      Nyt oli 7.8 ja jouluna oli 7.16

    • 9001

      Lukuaineiden KA oli 8,58

    • beger

      Kasilta pääsin ja KA 6.0 ja SELVITTÄMÄTTÖMIÄ poissaoloja reilut 200 ja selvitettyjä vajaat 120.

    • niiiiiiiiiinkö??

      oon 13v poika ja oon menos kasillle keskiarvo jtn8,3

      Käyttäytyminen-----------------------------8
      Äidinkieli ja kirjallisuus--------------------8
      Englanti, A1-oppimäärä------------------8
      Ruotsi, A2-oppimäärä---------------------10
      Matematiikka--------------------------------9
      Biologia---------------------------------------7
      Maantieto-------------------------------------9
      Fysiikka --------------------------------------8
      Kemia-----------------------------------------9
      Terveystieto---------------------------------9
      Uskonto---------------------------------------9
      Historia---------------------------------------9
      Musiikki--------------------------------------10
      Kuvataide-----------------------------------8
      Käsityö ---------------------------------------2
      Liikunta---------------------------------------7 opettaja oli vittumainen
      Kotitalous------------------------------------9

    • nojaaaaa

      pääsin kasilta 9,5 keskiarvolla. meijän koulussa on ihan kamalan rentoa ja hyviä numeroita saa helposti. vähän epäilyttää kun sitte ens vuonna meen lukioon, siellä on ihan eri meininki, eikä tuo meijän naurettavan helpoksi tehty ya helpota asiaa.

      • :))))))

        kutoselta seiskalle menevä tyttö. Keskiarvo 9,1 liikunta 8 uskonto kymppi ja loput ysejä.


      • hikke98
        :)))))) kirjoitti:

        kutoselta seiskalle menevä tyttö. Keskiarvo 9,1 liikunta 8 uskonto kymppi ja loput ysejä.

        Oon tyttö ja meen seiskalt kasille. Keskiarvo oli jotaa 9.6.


    • (tämä on turha viesti moi : D ) joo, en kattonut poissaoloja itseltä..oon tunnollinen oppilas ja opin helposti, mutta en vain jaksa "hikettää". Lisäksi sairastelen todella paljon..

    • 12121

      keskiarvo oli 6.3
      7(2kpl) käyttäytyminen ja kuvis
      8(2kpl) uskonto ja liikunta
      Ja loput oli 6
      Poissaoloja oli vähä yli 200h. Oon paska koulus.

    • tyttööööööööööö

      Ysiltä pääsin keskiarvo on 7.75.

    • tybyyyyy ; )( :

      Pääsin vitoselt ja oon tyttö

      käytös.........9
      matikka.......9
      uskonto.......10
      äokkä..........9
      ymppä.........8
      mussa.........8
      kässä..........9
      hissa...........10
      fyssa...........9
      enkku..........9
      liikka...........9
      keskiarvoo en muista.

    • Susku

      Käytös............................................................................................... 8
      Äidinkieli........................................................................................... 10
      Matikka.............................................................................................. 9
      Englanti............................................................................................. 8
      Uskonto............................................................................................. 9
      Historia..............................................................................................9
      Biologia ja maantieto..............................................................................................9
      Kemia ja fysiikka.................................................................................................10
      Musiikki.............................................................................................. 9
      Kuvataide...........................................................................................9
      Käsityö................................................................................................9
      Liikunta...............................................................................................8
      KA ilman käyttäytymistä 9.0 ja käyttäysimisen kanssa 8.9. Paras tähän mennessä ja seiskaa odotellen. :)

    • jjjuuumo:Dddd

      pääsin seiskalta keskiarvo 6.57 käyttäytyminen 6 poissa oloi 150 tuntii :Dd
      oon tyttö:))

    • jjjuuumo:Dddd

      pääsin seiskalta keskiarvo 6.57 käyttäytyminen 6 poissa oloi 150 tuntii :Dd
      oon tyttö:))

    • hyvi menee...

      oon poika pääsin seiskalt ja ka oli 6.9 (samoin viime vuonna) ja olin yhteensä pois kai joku 50 tuntii?

    • 6.22

      13 ja 6.2

    • 12veeeee

      Kutoselta pääsin lukuaineiden keskiarvo: 9.9 ja kaikki: 9.5.

    • tälläästä

      Kasilta pääsin, 9,2 lukuaineet 9,7

    • tyttö 11.v

      Tasan 9. ihan hyvä, siihen et 6 eri opee arvosteli:).

    • tyttö16w

      päättötodistus 6.6 .. on se 9.9 väärinpäi ;)
      oon itestäni iha ylpee, kyl mä amikseen pääsin helposti!

    • :)

      keskiarvo tasan 8 ja en ole koskaanh ollu poissa tunneilta :)

    • oxfordiiii

      peruskoulust lähties miul oli 10 lukuaineet ja lukiost lähties lukuaineet 9,9. peruskoulus kaikki aineet 9,9 ja lukios kaikki 9,8. kirjoitin lukiosta 7 laudaturia ja pääsin opiskelemaan oikeustiedettä ulkomaille britteihin kuten halusinkin :)

    • 3132

      Kylläpäs suomi24:ssä on paljon 9 keskiarvon henkilöitä..

    • JohnCe

      se on kuulkaas lapsukaiset semmonen juttu et yläasteella ei edes tarvii mitään hommia juurikaan tehä et saa sen 9 keskiarvon ysin päättötodistukseen.. tästä johtuen ihmettelen kovast noita alle 8,5 lukemia...... töhöt

    • poika 16

      Ysiltä pääsin niin KA oli 7.5. Ihan ok tulos kun kokeisiin lukeminen oli aika puolivillaista. Ja tuokin KA riitti lukioon pääsemiseen.

    • AsOP

      Poika 15 Lukuaineiden KA 5.79 ja koko KA 6.54. Poissaolo-tunteja ei ollut paljoa. Taisin vetää pohjat? Vituttavaa ku tähän mun paskaan päähän ei mee tietoo ollenkaa... Onneks liikat 10 ja kässät 9 ni nostaa tuolta vitosesta keskiarvon... Toivottavasti ysin KA menee edes sinne 7-7,5

    • ysiltä paennut

      Ysiltä pääsin lukuaineiden keskiarvolla 8.8-8.9 (en ole ihan varma kumpi). Poissa oloja vuonna ei tainnut olla kuin alle 20 ja tyttö olen

    • :)

      Oon menossa kahdeksannelle luokalle. Eli tää oli seitsemännen luokan todistuksesta. Mulla lukuaineet oli 9,3 ja yleisestikin 9,3. Käytös oli kymppi ja poissaoloja nolla. Oon tyttö :)

    • ghfsg

      Ite oon menos kasille ja toi seiskan totarin KA oli vaa 7.2 ja pitää nyt yrittää parantaa KA'ta et pääsisin parturi-kampaajaks :D joo ja oon tyttö.

      • ghfsg

        nii ja poissa oloi o ollu 35 ja käytös oli 6 ..


    • jhöfdhgdoögvh98

      pääsin seiskalta keskiarvo 9,3, käytös ysi ja ppoissaoloja jtn 50 :)

      • jhöfdhgdoögvh98

        jaa siis oon tyttö XD


    • Marjut96

      Ressun lukiossa syksyllä aloittava tyttö. Lukuaineiden keskiarvo oli 9,74. En juurikaan ole saavutuksestani mitään mieltä, melko keskiverto suoritus. Peruskoulun loppua kohden innostus opiskeluun hieman hiipui, mutta uskon lukion alettua löytäväni innostuksen kipinän uudelleen. :-)

    • huijari9.9

      9.-luokan päättötoditus
      KA 9.71
      Lukuaineiden KA 9.9

      Poissaoloja lähes 60 tuntia... "pari" lintsausta mut ku osaa mennä itkee et "oon niin kipee" ym et systeemii saa huijattuu :)

    • jdihcb jdid

      8.4/ meen kasille/ tyttö:)

    • Koulut käyty

      Peruskoulun päättötodistus ka 6,7 :)

    • 7.4

      Olen tyttö ja oon 14v oon jääny yhen kerran luokalta ja eli meen vast nytten 7lk
      ja keskiarvo on... 7,4 muistaakseen D:

      Käyttäytyminen ---------------9
      Äidinkieli ja kirjallisuus ------8
      Englannin kieli ----------------8
      Matematiikka -----------------7
      Biologia ja maantieto -------7
      Fysiikka ja kemia ------------7
      Uskonto------------------------6
      Historia-------------------------6
      Käsityö-------------------------8
      Musiikki------------------------7
      Kuvataide---------------------9
      Liikunta------------------------7

    • aqwertyy

      Keskiarvo 7,1

      Poissaoloja yhteensä 110 tuntia (Joo olen ''sairas'' lapsi)

      Ja pääsin pois 8 luokalta, joten nytten sitte ysiluokalle kärsimään -.-

    • Cbxjxjf

      Ysin päättötodistuksen ka oli 8.8 ja sit lukuaineitten oli 9:) ja oon tyttö

    • Näinpäjoo

      Kuinka vit*ussa kaikki on näin hikkejä?! Ite pääsin kasilta 7,8 ka. Mut lyön vetoo että oon parempi quick scopaa kun te hiket :P

    • l-ate

      Kympiltä pääsin ni keskiarvo oli 6.9. paskin nro oli 5 ja paras 10.
      Poissaoloja päälle 320.

      Ysiltä ku aikoinaan pääsin ni poissaoloja oli joku pääl 200..

    • sofiiiii

      pääsin kutoselt ja keskiarvo 9.8... oonn tyttö :)

    • JooMO

      Pääsin seiskalt KA oli 7.0 poissaolo tunteii 40 oon btw tyttö...(:

    • 9,92

      Kasilta pääsin ja lukuaineitten k.a. 9,92, paranee vielä tosta :)

      • 4ever1

        4


    • luckyman313

      8,5 sillä etten ikinä tehnyt yhtään läksyjä / lukenut kokeisiin / tehnyt juuri mitään tunnilla. En edes omistanut kaikkia yläasteella tarvittavia kirjoja.

      Opin asiat pelkällä kuuntelulla ja tiedän olevani onnekas.

      • ******

        onnekas? eihän onnea edes ole olemassa...
        olet älykäs, mikäli puhut totta


    • gfxcvghjkol

      pääsin viimeks vitoselta ja keskari on 8.72 :)

    • Kvvvv

      Pääsin keväällä 7.luokalt ja KA 7.93. ja poissaolot 147 tuntii koko vuonna..

    • Kvvvv

      Mun numerot:
      äidinkieli: 8
      Englanti:8 (aikaisemmin seiskalla 7)
      Ruotsi: 9
      Matematiikka: 8 (aikaisemmin seiskalla 9)
      Biologia: 9
      Maantieto: 8
      Fysiikka: 7
      Kemia: 8
      Terveystieto: hyväksytty
      Uskonto: 9
      Historia:8
      Musiikki: 8
      Kuvataide: 8
      Käsityö: 7 (aikaisemmin 8)
      Liikunta: 6
      Kotitalous: 8
      opiilaanohjaus: hyväksytty

    • 7lk:n ka oli 9,6, ja poissaoloja noin 60. Tiedän, olen hikke...

    • James Leijonamieli

      kaikki luokat 1-9
      keskiarvo 10.0
      poissaolot 11 kk per lukuvuosi

    • Flluffy_Duck

      Löysin todella kivan testin, tein sen ja nyt haluan jakaa tämän riemun myös teidän kanssa!
      Kannattaa kokeilla, mutta muista tehdä ohjeiden mukaan.
      Tämä on oikeesti hauska ja toimiva...
      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • Anonyymi

      Koko tämä palsta on aivan totaalista perseilyä, totean.

    • poika9lk

      6.9

    • laskinitse

      Se oli 9.54545455

    • spac

      mun keskiarvo on 9.3

    • Rimanalittaja1

      Tyttö, 9lk
      Kaikki aineet tasan 9, reaalit 9.2
      Kasin keväällä oli kaikki aineet 8.9

      Aika huono ku voisin tehä paremminkin.

    • Anonyymi

      Nelosella ala-asteella keskiarvo: 9,2 oon nyt vitosel :D

    • Anonyymi

      Lähin 6 luokalta ja lukuaineiden ka 10. Oon ollu poissa 6 tunnilta. Oon tyttö. Kaikki aineet 9,8.

    • Anonyymi

      Ysiltä pääsin,
      kaikki aineet 9,9 7lk takia, lukuaineet 10,0.
      Poissa olin 10 oppituntii.

    • Anonyymi

      Peruskoulun päätin ja lukuaineet oli 9,08 ja kaikki aineet 9,0. Ja oon siis tyttö.

    • Anonyymi

      Ysiltä lähdin ja en edes uskaltanut laskea keskiarvoa kun pelkäsin etten pääse hakemaani oppilaitokseen, pääsin kuitenkin. En edelleenkään uskalla laskea, kun pelkään siinä olevan virhe, niin paljon kun olin pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe