Asunnon katselmus

Vaihtuu asukas

Tuossa vuokralainen muuttaa pois, koska ei saa vuokriaan maksettua ja nyt aion käydä näyttämässä asuntoa ja asukas alkaa laittamaan yllättäen nyt juttua että asunnossa olisi vikoja.

Voinko vaatia, ettei nykyinen vuokralainen ole paikalla, kun esittelen asuntoa uudelle mahdolliselle asukkaalle?
Katkerana kaiketi koittaa mollata asuntoa, josta joutuu muuttamaan
pois

3

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan sinulla kuntoselvitys asunnosta, siitä voi näyttää mikä on asunnon kunto ja ainahan asuntoon jää edellisen asukkaan elämisen jäljet.
      Itse kun olin vuokralla asunnonomistaja, osti maalit ja hyvitti työstä 2 kuukauden vuokrat.

• et voi

Jos nykyinen vuokralainen asuu vielä asunnossa, niin et voi vaatia häntä poistumaan kodistaan esittelyn ajaksi.

Joko odotat että vuokralainen on ulkona asunnosta tai sitten kokeilet miten esittelyt sujuu. Uutta vuokralaisehdokasta kannattaa tietysti varoittaa että maksamattomien vuokrien vuoksi pois muuttava voi olla vähän hankala.

Jos vuokria on edelleen maksamatta, niin miksi ylipäätään annat hänen asua asunnossa?!?

• Dodiii 7676

Olisiko totuus se, että niitä vuokria on jätetty maksamatta nimenomaan niiden asumishaittojen takia vastalauseeksi kun on aina vain luvattu, että viat korjataan muttei sitten ole mitään tehty? Ja sitten pelätään, että nykyinen lähtevä vuokralainen kertoo totuuden heti jo uudelle ehdokkaalle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1131
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      727
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      567
    Aihe