Perintää itse tehtynä

Oma perintä

Onko ketään laittanut vuokrasaamisiaan perintään itse käräjäoikeuden päätös ja siitä suoraan ulosottoon.

Tuossa perintätoimistokin on, mutta tuntuu että asia ei
etene ja toki kaiketi perintää voi vaatia laittamaan asia
asia oikeudenpäätöksellä ulosottoon.

Itse kun tekee pysyy ajantasalla, mutta onko perintätoimisto
jotenkin parempi sitten hoitamaan??

Kokemuksia?

11

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuokraaja

      Laitoin 1kk. saatavani perintään 30.5 2012. Vuokralainen sai laskun perintätoimistolta, mutta ei ainakaan vielä ole mitään tapahtunut. Mikäli kesäkuun vuokra ei tule ajallaan,
      niin toimitan vuokralaiselle Vuokrasopimuksen irtisanomisilmoituksen. Siinhen ei välttämättä tarvita edes irtisanomis aikaa, mutta saatan sitä antaa. Myös kesäkuun vuokran laitan perintään. Tämän jälkeen vien asin raastupaan, ja vaadin häätöä.
      Näin se mulla taitaa mennä.

      • Olisiko sinulla käsitteet hieman hukassa? Irtisanominen on aivan eri asia kuin vuokrasuhteen purkaminen.


      • ota jo apua

        Ehkä sun kannattaisi jo turvautu ulkopuoliseen apuun kun tuntuu olevan termistö vähän hukassa. Vuokralainen ampuu vaatimuksesi alas käräjillä muotoseikkojen vuoksi.


    • kokeeeeenutpeetä

      Onpa taas mukavaa olla vuokra-asunnon omistaja.....
      Asunto kuluu - vuokraa ei kuulu.
      Vakuudet kuntoon, ei luottotiedottomille paitsi 3kk vakuus ja 3 kk ennakkoa!!

      Itse laitoin oikeuteen, parin kk kul. tuli päätös että vuokralainen maksuvelvollinen.
      Vein ulosottoon joka kertoi että häneltä tuskin koskaan saadaan yhtään mitään....

      Eli LUOTTOTIEDOT oltava muuten ei asuntoa ilman takaajaa / kunnon vakuusjärjestelyä.
      Pyri äkkiä purkamaan vuokrasopimus!

      • Hyvä uutinen

        Se ihan oikein teille, olette pääsääntöisesi kusipäitä! Hyvä että saatte tappiota, se on teille aivan oikein. Hah-hah, naurattaa, olen vilpittömästä vahingoniloinen. Onneksi on kaupungin kämppä, ei tuollaisten paskiaisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä!


      • Laupias.
        Hyvä uutinen kirjoitti:

        Se ihan oikein teille, olette pääsääntöisesi kusipäitä! Hyvä että saatte tappiota, se on teille aivan oikein. Hah-hah, naurattaa, olen vilpittömästä vahingoniloinen. Onneksi on kaupungin kämppä, ei tuollaisten paskiaisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä!

        Taidat olla melko katkera omistavalle portaalle?

        En ymmärrä miksi muuten näillä palstoilla roikkuisit?


      • sinähän sen maksat
        Hyvä uutinen kirjoitti:

        Se ihan oikein teille, olette pääsääntöisesi kusipäitä! Hyvä että saatte tappiota, se on teille aivan oikein. Hah-hah, naurattaa, olen vilpittömästä vahingoniloinen. Onneksi on kaupungin kämppä, ei tuollaisten paskiaisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä!

        Mitäs siinä, noiden vapaamatkustajien vuoksi vuokria on korotettava niin paljon että asinasa hoitavat vuokralaiset maksaa vapaamatkustajistakin aiheutuvat kulut.


      • Selvä
        Hyvä uutinen kirjoitti:

        Se ihan oikein teille, olette pääsääntöisesi kusipäitä! Hyvä että saatte tappiota, se on teille aivan oikein. Hah-hah, naurattaa, olen vilpittömästä vahingoniloinen. Onneksi on kaupungin kämppä, ei tuollaisten paskiaisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä!

        sosiaalitapaus. Ei tule elämä olemaan helppoa kaupungin vuokratalossa muiden kaltaistesi k usipäiden kanssa tapellessa. Teitä kutsutaan yleensä luuseripaskoiksi.


    • hankalaaaaaaaaaaaabc

      3 kk vakuus ja 3 kk vuokraennakkoa jos ei ole luottotiedot kunnossa.
      Parhaat vuokralaiset:

      Hgissä opiskelijat joilla luottot. ok.
      Pariskunta molemmat töissä, luottot. ok.
      ym
      ym
      ym

      Huonoin:
      Ei luottotietoja ja tekee kyllä vuoden sopaprin.
      Millä perusteella, naiivia?. Ei voi maksaa osaakaan siitä vuodesta.

    • Toimikaa heti

      Reagoikaa nopeammin!

      Itse huolestun jo kun vuokra on yli viikon myöhässä ja laitan tekstarin tms.

      Jos mitään ei kuulu: heti muistutus kirjeellä, 2 vk kuluttua maksukehoitus ja taas 2 vk päästä toinen maksukehoitus.

      Tämän jälkeen on hyvät eväät lompsia käräjäoikeuteen, ja voi minimoida vuokratappiot.

    • yksi vielä anteeksi

      Käräjiltä kannattaa hakea häätöä heti kun kaksi vuokraa on myöhässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tracey Munoz

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 ❤️ ­­­N­y­m­­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl06995093#TraceyMunoz 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞�
      Inkontinenssi
      0
      3070
    2. Denise Johnson

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🔞 ­N­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01077699#DeniseJohnson 🔞💋❤️💋❤️💋�
      Golf
      0
      3058
    3. Jess Bruni

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 😍 ­­N­y­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://x18.fun/girl07121073#JessBruni 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤
      Vilustuminen
      0
      3037
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      199
      1924
    5. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1148
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1145
    7. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      1122
    8. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      205
      1118
    9. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1097
    10. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      280
      1027
    Aihe