Moi, oon 13v tyttö ja mua vaivaa yks juttu. Tää voi kuulostaa iha idioottimaiselta, mut pelkään, et mulla on oikeesti joku sairaus. Mä kaatuilen kokoajan, multa tippuu tavarat aina, lyön aina jalkani tai käteni johonkin... ja mulla on mustelmia melkeen jokapaikas. No ei nyt jokapaikas mut niit on paljon. Mitä mä teen? Mun vanhemmat tietää tästä, mut ne aattelee vaa että voin olla vaan niin kömpelö.
Onko mulla ongelma?
11
219
Vastaukset
- tyttöheiäläsekoa
Tuskin mitään vakavaa sairautta on, toiset vaan on vähän kömpelömpiä kuin toiset.
Jos kaatuilet tuosta noin vaan, niin silloin on varmasti heikot lihakset tai päästä huippaa sen verran, että kaadut. Jos kaatuilet päivässä usein helposti, niin varmaan kannattaa ottaa yhteys lääkäriin. Mikäli kaadut portaissa tai omiin jalkoihisi, niin varmaan kannattaa opetella nostamaan enemmän jalkoja.
Tavaroita tiputtaa jokainen, eiköhän minultakin tipu jotain melkein joka päivä.
Mustelmia syntyy myös kaikille, toisille helpommin kuin toisille, nyt en muista mistä vitamiinista se johtui. Joka tapauksessa jonkun vitamiinin puute aiheuttaa helposti mustelmia.
Puhu ammattilaisille ja vanhemmillesi. - .
Puhu ammattilaisille Sulla on ongelma?
- oot kunnossa
Se on ihan normaalia, ainakin jos sulla on ollu kasvupyrähdys/pyrähdyksiä, koska sillon oma keho tuntuu isolta ja kömpelöltä. Koita rauhottua aina kun pelkäät et jotain tapahtuu ja tee asia rauhassa loppuun. Voit vaikka harjotella tasapainoo jos huvittaa
- !!!
SINULLA ON ONGELMA.....korvien välissä
HAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHA eividdu hermanni päivän paras
- pikkuliinago
oot tosi kannustava hei -.-
- OnePieceLollipop
ei se mitää vakavaa oo. oot murrosiässä ja sillon voi tuntee ittensä isoksi ja kömpelöksi. se menee kyl ohi. :)
- PenaPekaa123455
Sinulla on selvästikin tasapainotus la nemitus niminen sairaus suosittelen että alat polttamaan tupakkaaa ja juomaan piimää.
- maalaisjuntti-99
En ikinä polttas tupakka, en oo tyhmä... ja kai ma tiiän et toi oli läppä.
- idijoootittttt
Sen jälkeen kun luin tän aiheen, oon kaatanu 2 kertaa tyhjän lasin ja kerran puoliksi täysinäisen/tyhjän juomalasin.
- 2 tykkäystä :O
voi saakeli tätä elämää! :D kuka niitä peukuttaa samaa aikaa ku mä
xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286