Napoli rulettaa!

poiiop

Napoli on käsittämättömän ylenkatsottu kohde Italiassa.

Fantastisen kiinnostava paikka. Ruoka hyvää, kaikki hyvä. Turvallisuudessa ei mitään ongelmaa.

Kun menette ottakaa yöpaikka Centro historicosta, ei siis aseman läheltä.

10

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri palannut

Olen täysin samaa mieltä! Kaupunki on ihan omanlainen maailmansa, mutta ehdottomasti käynnin arvoinen - paljon historiallisia nähtävyyksiä, ei mitään ongelmia illallakaan missään, vaikka liikuimme myöhäänkin eri puolilla kaupunkia. Ja oli siistiä, missään ei mitään jäteongelmia, kaikki kerättiin yön aikana pois, katuja lakaistiin jne. Ruoka oli hyvää ja edullista, ihmiset ystävällisiä. Asustimme juuri tuolla centro storicossa, Santa Chiaran lähellä.

• nonono

minä olen kuullut että päivänkin aikana kerätään kaikki pois

• juuå

Olen kotoisin Napolin sykkeestä, ja voin suositella paikkaa, kunhan sinne ei jää asumaan. Napoli on hieno paikka käydä ja kokea, mutta pitää valita tarkasti minne menee.

• laregtbalbpib glk

Samaa kuullut. Kannattaa kuunnella tarkasti omaa vaistoaan ja olla vain siellä missä tuntuu turvalliselta. Turistijoukosta pos snobbailua ei kannata harjottaa.

• napolistaetelään
      • meillä ja muualla

Näin on. Meillä suomalaisilla on usein yleviä mielikuvia omasta koti Suomestamme ja helposti aliarvioimme muita. Totuus voi kuitenkin monessa olla aivan päinvastainen. Esimerkkinä Napolin juna-asemasta tuli mieleen jotkut upeasti viimeistellyt Napolin metroasemat, joita ei voi edes verrata Helsingin ikävän harmaisiin betonipunkkereihin.

• Albertino

Vajaa viikko tuli vietettyä lokakuun lopussa Napolissa. Pakko tunnustaa, että oli aikalailla ennakkoluuloja kaupungin suhteen, mutta ihan turhaan. Vanha kaupunki on todella upea, kuin suoraan vanhoista mustavalkoisista italo-elokuvista. Kapeissa kujissa riittää tutkittavaa useammalle päivälle. Sää oli lokakuun lopussa ihanteellinen, t-paidassa tarkeni, muttei ollut liian kuumaa edes Pompeissa (on paikallisten mukaan keskikesällä suorastaan helvetillisen kuuma paikka).

Liikennettä kaupungilla saa varoa ihan tosissaan. Jos illalla kuljet pimeässä reppu selässä Garibaldin aukion tienoilla, niin voit olla varma, että pääset eroon repussa olevasta elekronikaasta ja rahoista.

Mutta kaiken kaikkiaan upea paikka ainakin tällaiselle kaupunkikulkurille. Suosittelen käymään vaikka Rooman matkan yhteydessä.

• jupukki1

Da Michele!

• Albertino

Mutta niin pitkä jonot...

• Se sama

Sori toi puuttuva t- kirjain!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5202
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1419
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      154
      1414
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1234
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1034
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      863
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe