Tulisiko tuolta Vesuviukselta pitkä kävelymatka Pompejiin? Itse päättelin tyhmässä päässäni, että matkaksi tulee n, 5 - 6 km. Onko kukaan teistä kävellyt tuon matkan, oliko hankalaa näin kesäkuussa?
Vesuvius/Pompeji
1
379
Vastaukset
- susitus vain
Minusta se kävely tuntuu aika raskaalta jos aikomus on katsoa molemmat paikat läpi samana päivänä.
Ensinnäkin Vesiviukselle kapuaminen on aika raskas ja jos vielä pitäisi senjälkeen katsastaa pompei.
Ite ainakin meillä meni molempiin yks päivä.
Susittelisinkin että teette taksinkaa sopimuksen ja käytte yhen kerrallaan.
mikäli asutte Napolis niin taksi saa jopa 80 ekee ja vielä oottaa saamaan hintaan teitä kun ootte käyny Vesiviuksen huipulla.
Pompeihin taas pääsee paikallisjunalla riippuen missä asuu tai mihin on majottunut.
Minusta molempien paikkojen käyminen läpi samanpäivän aikaan on läpi juksemista joten susittelen yhen paikan kerrallaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202902
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1912673Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1431587Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2501355- 1061180
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401026Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46987Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32894- 135879
- 43784