Tulisiko tuolta Vesuviukselta pitkä kävelymatka Pompejiin? Itse päättelin tyhmässä päässäni, että matkaksi tulee n, 5 - 6 km. Onko kukaan teistä kävellyt tuon matkan, oliko hankalaa näin kesäkuussa?
Vesuvius/Pompeji
1
363
Vastaukset
- susitus vain
Minusta se kävely tuntuu aika raskaalta jos aikomus on katsoa molemmat paikat läpi samana päivänä.
Ensinnäkin Vesiviukselle kapuaminen on aika raskas ja jos vielä pitäisi senjälkeen katsastaa pompei.
Ite ainakin meillä meni molempiin yks päivä.
Susittelisinkin että teette taksinkaa sopimuksen ja käytte yhen kerrallaan.
mikäli asutte Napolis niin taksi saa jopa 80 ekee ja vielä oottaa saamaan hintaan teitä kun ootte käyny Vesiviuksen huipulla.
Pompeihin taas pääsee paikallisjunalla riippuen missä asuu tai mihin on majottunut.
Minusta molempien paikkojen käyminen läpi samanpäivän aikaan on läpi juksemista joten susittelen yhen paikan kerrallaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069