Alcudia vai Palma Nova

lomalle,yes

Hei!
Suunnitteilla olisi heinäkuussa matka eka kertaa Mallorcalle,matkaan
lähdössä nelikymppinen äiti ja 15v.tytär.
Lomalla tykätään shoppailla,kävellä ja katsella paikkoja,rantapromedaareista,vesi/eläinpuistoista.
Kumpaa paikkaa suosittelette?

11

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajaöklsjasj

      Palma nova jos Palmassa käppäily ja shoppailu kiinnostaa.

    • 00Z

      Jos noi ovat ainoat vaihtoehdot niin minä suosittelen myös PalmaNovaa,mutta jos mahdollisuus mennä Can Pastillaan/El Arenal niin silloin se olisi mielestäni paras vaihtoehto.
      Pitkä ranta,ravintoloita,baareja,"ranta shoppailua",illalla löytyy menoa molemmille ikäluokille ,hyvät bussiyhteydet Palman kaupunkiin,missä kannattaa käydä tutustumassa muutenkin kuin vain shoppien takia..

      Nämä löytyvät myös sieltä :

      http://www.aqualand.es/elarenal/mallorca/index.php?wlang=en

      http://palmaaquarium.com/eng/

      • don Luis

        Komppaan edellistä,rauhallisempi,vaikka menomestoja on runsaasti.


    • Lugasti

      Palma nova tai Santa ponsa

    • Mallorca fani

      Alcudia on rauhallinen perheille sopiva rantalomakohde, mutta sieltä on melkoinen matka Palmaan missä parhaimmat ostosmahdollisuudet. Palma Novassa on huomattavasti enemmän hulinaa. Hotellien taso ei ehkä ole Palma Novassa mikään kovin korkea ainakaan meidän matkanjärjestäjien valitsemissa hotelli vaihtoehdoissa. Kokeiltu on monenlaista ja aina palattu samaan hotelli viva palmanovaan. Kohde vetää puoleensa runsaasti mm. Britti nuoria, joten niitä useissa hotelleissa riittää ja meno on sen mukainen. Viva palmanova on rauhaisa ja hyvällä paikalla. Lähellä on bussipysäkit mistä on helppo matkata Palmaan. Taksi maksaa n. 18€ suunta.
      Palma Nova on erittäin hyvä kohde siitä, että se tarjoaa matkailijalle monenlaista. Hyvät ostosmahdollisuudet lähellä, hyvä ranta ja aktiviteettejä niitä haluaville mm. vesipuistot, minigolf ym. ym. Toi Palma aquarium on aivan mahtava, mistä olikin edellä linkki. Viitisen kertaa käyty siellä ja aina yhtä upea.
      Elokuussa lähdetään taas kahdeksi viikoksi äidin ja tyttäreni kanssa. Taitaapi olla kymmenes kerta Mallorcalla.

    • 007½

      Jos muiden turistien kansallisuudella on mitään merkitystä valinnassa, kerron, että Alcudiassa on paljon saksalaisia, kun taas Palma Novassa britit lienevät suurin turistiryhmä. Palma Nova on enemmän keski-ikäisten suosima kuin kävelymatkan päässä sijaitseva Magaluf, jossa on erittäin paljon brittinuorisoa.

      Suomalaiset eivät halua maksaa kunnon hotellista, minkä seurauksena erinomaisella paikalla oleva Cala Blanca on tänä kesänä jäänyt pois sekä Aurinkomatkojen että Finnmatkojen hotellivalikoimista. Olen pari kertaa majoittunut kyseiseen hotelliin AINOANA matkustajana!

      Palma Novassa on vain turistikrääsää myyviä pikku liikkeitä. Jos haluat ostaa jotakin muuta, on matkustettava Palmaan.

    • saarukainen

      Tulimme juuri Palma Novasta. Asustelimme sen alkupäässä eli lähempänä Palmaa. Englantilaista nuorisoa ei ollut nimeksikään, vaan he hummailevat Magalufin puolella. Meidän hotellissa oli enimmäkseen ruotsalaisia ja suomalaisia perheitä sekä pariskuntia.

      Ei mitään valittamista paikassa.

      • ap

        Kiitos kaikille vastanneille.
        taidetaan päätyä Palma Novaan,mutta ei ehkä mielellään sinne Magalufin
        puolelle.
        Olen katsonut eri matkatoimistojen matkoja,mutta niistä on vaikea
        päästä selville,että mitkä hotelli sitten ovat siellä Palma Novan puolella.
        Sinulle Mallorca fani,kummalla puolella viva palmanova sijaitsee?


      • Travelling Man
        ap kirjoitti:

        Kiitos kaikille vastanneille.
        taidetaan päätyä Palma Novaan,mutta ei ehkä mielellään sinne Magalufin
        puolelle.
        Olen katsonut eri matkatoimistojen matkoja,mutta niistä on vaikea
        päästä selville,että mitkä hotelli sitten ovat siellä Palma Novan puolella.
        Sinulle Mallorca fani,kummalla puolella viva palmanova sijaitsee?

        "Sinulle Mallorca fani,kummalla puolella viva palmanova sijaitsee?"

        Vastaan, vaikka olen "väärä" henkilö. Viva Palmanova on nimensä mukaisesti Palma Novan puolella, hieman sisämaassa, mutta sieltä on lyhyt kävelymatka myös Magalluffiin. Kauempana Magalluffista on esimerkiksi Aurinkomarkojen Bahia Palma Nova, jonka erottaa hienohiekkaisesta uimarannasta vain kapea tie/katu.


    • Huevos con gas

      Viva Palma Novasta on Magalufiin matkaa 200 metriä. Pahimpaan Magalufin hälyyn on matkaa noin puoli kilsaa. Katu millä Viva Palma Nova sijaitsee on kuitenkin "rauhallinen" ( autoja kulkee reilusti) ja siellä ei ole montaa kapakkia.

    • soltan

      Mari perkele, eikö naantalissa kävely jo riittäny??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe