Greipistä

Onko kellään tietoa miten Greipin käyttö on kielletty, lääkeaineiden kanssa?
Menin ostamaan valmisteen joka sisältää vahvaa greipinsiemeiuutetta ja käytän cipramilia.

Apteekit ovat jo kiinni?

16

190

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Happiending

      Claudia, täältä et saa vastausta asiallisiin juttuihin vaikka muutoin juttu käy jopa sättiluontoisesti kiihkeänä.Kuten huomat, nolla vastausta.

      • Ajattelin kun greipin käyttöä ei suositella niin monien lääkkeiden kanssa, että täällä ihmiset käyttää lääkkeitä niin joku voisi tietää tuosta asiasta.
        Mutta minä jätän sen greippiuutteen nyt väliin odottamaan parempia päiviä. Kun on muitakin vaivoja tässä jäänyt hoidoista, että kismittää hiukan. Limakalvovaivoja minulla vaan on, ja se bartholli meinaa uusia taas. Hoidin sitä nyt itse betadinella, kun tuppasi aukeamaan ihan itse vaikka pieni se olikin. Ajattelin jos olisi laittanut greippiöljyä siihen ja myös sisäisesti sitä voi nauttia.
        Mutta huomenna sen sitten näkee, jos ompi tulehtunut tai kasvanut vähääkään on taas mentävä päivystykseen ( lasten kanssa ? ) ja minä olen yksin lasten kanssa kotona viikon vielä.
        Peloittaa koko olla yksin, seinät kaatuu vaikka hommaa onkin.
        Lapsilla päättyi koulu onneksi, saamme olla vapaita.


    • Rekkaamaton sp

      Jos oikein muistan, että greippiä/greippimehua ei suositella nauttia ennen solunsalpaajahoitoja. Enempää en tiedä.

    • se sama

      Betanide on todella hyvä aine tulehtuneelle ja aukiolevalle haavalle tai ihokohteelle. Harmi, että barthollivaivasi uusii... Voisi kokeilla monta vaihtoehtoja...Vaikkapa teepuuöljyä? Keitettyä ja puhdasta suolaliuoksella laitettua sideharsoa sille kohteelle?
      Jos se pahenee, niin päivystykseen. Tsemppiä!
      Ihanaa, kun loma alkoi lapsilla ja voi ottaa rennommin kesällä.

      • Minulla on todella vahvaa Tea Tree Oil öljypullo, se on sitä aitoa öljyä.
        Olen käyttänyt sitä siivoukseen laimennettuna estää ne murkut, mutta miten sitä käytetään iholle? Ajattelin jos huomenna kokeilen, pitääkö se laimentaa johonkin rasvaan vai kuinka? Olen valmis ihan mihin vain estääkseni ne kahdet antibiootit, lääkärin kontrollikin on nyt 14 päivä.
        Jos se menee siihen, pyydän leikkauksen. Se provosoitui kun pyöräilin viikon ajan pitkiä matkoja siinä on nyt syy.


      • claudia.c kirjoitti:

        Minulla on todella vahvaa Tea Tree Oil öljypullo, se on sitä aitoa öljyä.
        Olen käyttänyt sitä siivoukseen laimennettuna estää ne murkut, mutta miten sitä käytetään iholle? Ajattelin jos huomenna kokeilen, pitääkö se laimentaa johonkin rasvaan vai kuinka? Olen valmis ihan mihin vain estääkseni ne kahdet antibiootit, lääkärin kontrollikin on nyt 14 päivä.
        Jos se menee siihen, pyydän leikkauksen. Se provosoitui kun pyöräilin viikon ajan pitkiä matkoja siinä on nyt syy.

        Näitä löytyy:

        Betadine haavasalva
        Bactroban salva, antibiottisalvaa
        Pihkavoidetta, tuote on puhdas luonnontuote
        Pihkalakkaa
        Teatree öljyä

        Sitten löytyy septidin suihkepullo.

        Ajattelin että jos laittaa sitä teatreetä vaikka huomenna, niin sen tuoksu on aika voimakas ja jos joutuukin menee lääkärille olisi aika noloo se voimakas tuoksu siellä.
        Onko kokemusta tuosta pihkavoiteesta? en tunne tuotetta sisältö on rypsiöjly, kuusenpihka, mehiläisvaha. Vai voisiko sekoittaa 1 tippa teatreetä tuohon pihkavoiteeseen?


    • Itsekin kokeileva sp

      Teepuuöljyn haju häipyy ajan kanssa. Pihkavoide on minullakin, kokeilen parhaillaan varpaiden väliin, joku suositteli. Ainahan voi kokeilla luonteistuotteilla. Mutta kuitenkin maalaisjärjellä pitää tunnustella. Kokeilemalla voi, ja se ajattelemasi seos voisi kokeilla. Ainoa apu on terve maalaisjärki ja oma tuntemus. Jos jokin menee päin mäntyä,( joskus omassa elämässä) voi mennä päivystykseen. Antibioottikuuri on vihoviimeinen!

    • se sama

      Sitten pärjäät maalaisjärjen ja tuntemuksen kanssa! :) Toivottavasti toiveesi toteutuu.

      • Päädyin Bactroban salvaan ja aamulla patti oli melkein kateissa , sekä kipu jatkan nyt sillä itse muutaman päivän.

        Minulla on lääkäriaika joka on kontrolli, lääkäri on nyt uusi minulle. Ottaakohan se tähän asiaan mitään kantaa? haluaisin poistattaa tämän piinaavan patin, koska se voi tulla yhtäkkiä. Ja provosoitua ihan pelkästä pyöräilystä.
        Ja tuo bactrobam salvakin on reseptirasva, sain sen palovamma käteeni. Ja ehkä en seuraavalla kerralla pääse näin helposti.
        Mun limakalvot meni pilalle hoidoista lopullisesti, eli tuo asia liittyy kuitenkin syöpään siltä osin.


    • Mukava lukea c

      Kiva kuulla että olet saanut omin voimin patin pienemäksi.Oma lääkärini kuuntelee ainakin mielellään kun kerron jotain mitä olen itse kokeillut ja se on auttanut,eli näitä terveyskaupan tuotteita.Jospa olet itse nyt löytänyt avun vaivaasi.Pidetään peukkuja pystyssä että pääset eroon kokonaan siitä.

      Ja kerro vain lääkärille,sittenhän näet miten siinä käy.Toiset kuuntelevat ja toiset ei.

      Ja kiitti hyvistä vinkeistä joita kirjoittelet,hyvää kesää sinulle ja perheellesi.

      • Mulla on toinenkin ongelma, joka liittyy tuohon kontrolliin ja laboratoriokokeisiin.
        Eli olen käynyt kerran nyt verikokeissa, mutta minun pitää jättää vielä ulostenäyte virtsa, sekä muutama tärkeä verikoe. Olen siis pitkittänyt juuri näitä tärkeitä verikokeita, ja nyt en tiedä kerkiääkö ne valmistua lääkärin ajalle, huomenna minä menen. Tänään en päässyt koska lapsella oli neuvolalääkäri, jota oli hankala siirtää.
        Olen siis tiedostamatta pitkittänyt niitä kokeita ja nyt tuli kiire, olen halunnut sysätä ne syrjään ja poissa mielestäni.
        Minä pelkään niitä tuloksia,
        Onko kellään muulla ollut tälläistä verikoeramppikuumetta joka sitten ilmentyy näin ja se on kokoajan takaraivossa että labraan niitä viemään.


      • claudia.c kirjoitti:

        Mulla on toinenkin ongelma, joka liittyy tuohon kontrolliin ja laboratoriokokeisiin.
        Eli olen käynyt kerran nyt verikokeissa, mutta minun pitää jättää vielä ulostenäyte virtsa, sekä muutama tärkeä verikoe. Olen siis pitkittänyt juuri näitä tärkeitä verikokeita, ja nyt en tiedä kerkiääkö ne valmistua lääkärin ajalle, huomenna minä menen. Tänään en päässyt koska lapsella oli neuvolalääkäri, jota oli hankala siirtää.
        Olen siis tiedostamatta pitkittänyt niitä kokeita ja nyt tuli kiire, olen halunnut sysätä ne syrjään ja poissa mielestäni.
        Minä pelkään niitä tuloksia,
        Onko kellään muulla ollut tälläistä verikoeramppikuumetta joka sitten ilmentyy näin ja se on kokoajan takaraivossa että labraan niitä viemään.

        Siis pelkään niitä tuloksia, että saan kuulla: "valitettavasti nämä arvot eivät ole nyt kohdillaan" tai muuta pahempaa.
        Nyt sitten kadun jos ne kerkiä, toinen on että menen sinne vaikka ne eivät olisi valmistuneet...mitä tässä tekisin?


      • ...jännitys...
        claudia.c kirjoitti:

        Siis pelkään niitä tuloksia, että saan kuulla: "valitettavasti nämä arvot eivät ole nyt kohdillaan" tai muuta pahempaa.
        Nyt sitten kadun jos ne kerkiä, toinen on että menen sinne vaikka ne eivät olisi valmistuneet...mitä tässä tekisin?

        c.c, miten meni lääkärinkäynti? Ehditkö käydä aamulla labrakokeissa?
        Minua aina jännitti ja pelotti joka kerta, kun verikokeiden jälkeen kontrollissa kuullaan tulokset.
        Zemppiä!


      • ...jännitys... kirjoitti:

        c.c, miten meni lääkärinkäynti? Ehditkö käydä aamulla labrakokeissa?
        Minua aina jännitti ja pelotti joka kerta, kun verikokeiden jälkeen kontrollissa kuullaan tulokset.
        Zemppiä!

        Minulla on lääkäri 14. päivä ja kävin eilen laboratoriokoekissa, kyllä ne ehtivät valmistua, ehkä pari saattaa myöhästyä. Koska en saanut tehtyä ulostenäytettä tänään, vien sen huomenna. Siinä on calpro ja joku amitry.
        Olin niin puhki tätä juttua henkisesti, koska tunnen itseni vajaaksi ja vielä enempi kun tulee noita lisävaivoja jonka kierre ei lopu.
        Pyysin päästä juttelemaan eilen kun kävin sairaanhoitajan luona, ja pääsinkin aika pian.
        Kerrankin sain sanottua juuri ne asiat sellaisena kun ne on, mitään kaunistelematta miltä tuo naiseus tällä hetkellä tuntuu. Koska en voi kertoa niitä juttuja täällä , enkä ystävättärilleni kahvipöydässä, enkä missään.
        Sovittiin että kerron nyt kaiken lääkärille, minkä sille hoitajalle. Olen siis kirjoittanut kaiken ylös mikä minua vaivaa fyysisesti. Kutinat, kirvely, ynnä muut paisejutut.


      • claudia.c kirjoitti:

        Minulla on lääkäri 14. päivä ja kävin eilen laboratoriokoekissa, kyllä ne ehtivät valmistua, ehkä pari saattaa myöhästyä. Koska en saanut tehtyä ulostenäytettä tänään, vien sen huomenna. Siinä on calpro ja joku amitry.
        Olin niin puhki tätä juttua henkisesti, koska tunnen itseni vajaaksi ja vielä enempi kun tulee noita lisävaivoja jonka kierre ei lopu.
        Pyysin päästä juttelemaan eilen kun kävin sairaanhoitajan luona, ja pääsinkin aika pian.
        Kerrankin sain sanottua juuri ne asiat sellaisena kun ne on, mitään kaunistelematta miltä tuo naiseus tällä hetkellä tuntuu. Koska en voi kertoa niitä juttuja täällä , enkä ystävättärilleni kahvipöydässä, enkä missään.
        Sovittiin että kerron nyt kaiken lääkärille, minkä sille hoitajalle. Olen siis kirjoittanut kaiken ylös mikä minua vaivaa fyysisesti. Kutinat, kirvely, ynnä muut paisejutut.

        Muutuin 2 vuodessa kyvyttömäksi seksuaalisesti myös.


    • ....................

      Greippimehu, hedelmä ja jotkut greipivalmisteet saattavat lisätä (ja lisäävätkin) useiden lääkkeiden tehoa.

      Itseltäni kolmen tulehduksen jälkeenrauhaset poistettiin.

      Jaksamisia sinulle ja hyvää kesän alkua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe