Saunalahti on ovela. Se vaikuttaa nettiyhteyksiinä niin, että hidastavat asiakkaan yhteyttä niin, että ei voi lainkaan surffailla netissä, sitten on soitettava saunalahden vikapalveluun ja ohjaavat sieltä kalliille oma gurulle. Ovelaa, mutta näin saavat rahaa puheluista. Minulle väittivät, että omassa koneessani on muka vikaa, vaikkei siinä ole mitään vikaa.
4g mokkulayhteys
3
210
Vastaukset
- myyvät tyhjää
Mulla taas sauniksen 4g muka nopea yhteys ja nopeus pyörii siinä 2-6 mbit/s
- nettimikko
ei toimi täälläkään
- Vaihtoon
Todella raivostuttavaa kun netti pysähtyy ja tiedonsiirto ei toimi kumpaankaan suuntaan.
Siinä odottelet minuutteja josko rakkine alkaisi tehdä työtänsä.
Todellinen superhuijaus koko puhelinmyyntikampanja, jolla jymäytettiin vaihtamaan Saunalahteen.
Erikoista em yhtiössä on täydellinen haluttomuus palvella asiakasta. Valituksiin nopeudesta tai puuttuvasta yhteydestä ei regoida milläään tavalla. Tai kyllä sentään laskut tulevat ajallaan. Jos laittaa viestiä virkailijoille, nämä kehottavat valittamaan yhteyksistä huolehtiville työntekijöille. Näiltä ei tule koskaan mitään palautetta = yhtiön linja.
Tiedä on Saunalahti halpa, mutta ainakaan halpa ja hyvä seei ole. Kehoitan pysymään kaukana kaikesta em. yhtiöön liittvästä "palvelusta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638778Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541944
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216