Mikä valtava määrä pieniä lapsia maahanmuuttajaperheillä onkaan!

USAssa yli 50% synty

Lapsilisätkö tuohon lisääntymiseen innostaa, vaiko tekotapa?

18

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisilla on

      silvottu elimet niin, etteivät nauti. Eiköhän ne sosiaaliset edut paina.
      Voihan siitä tekotavasta nauttia vaikka joka päivä, kun ehkäisee.

    • omat kännikalat!

      Meilläkin tarvittas noita raittiita muslimeja.

    • ei yleistäjä

      Ehkä heistä tulevaisuudessa saamme työntekijöitä maahamme, kun kouluttautuvat ja todella on hyviäkin ominaisuuksia raittiuden lisäksi. Tyttöjä esim. suojellaan irtosuhteilta, ei se pahaksi ole.

      Maassamme ei enää silpomistakaan sallita, se jäännee muinaisuuteen. Eivät kaikki musliiminaiset Suomessa ole silvottuja!

      • tarpeeksi on

        työttömyyttä ennestään, miksi elättejä lisää pitäisi ottaa ?
        Tyttöjä suojellaan jopa kunniamurhilla, sekö on hienoa ? Nuorelle tulee lähtöpassit perheestä ja suvusta, jos vääräuskoisen kanssa seurustelee. Mitenkähän sen raittiuden kanssa on, khatin lehtiä pureskelevat, huumetta se on. Jos aikoo mennä muslimin kanssa naimisiin, on pakko kääntyä muslimiksi, sekö on uskonnon vapautta ? Nainen on heillä lapsentekokone, monen naisen kanssa lapsia yhdellä äijällä, ei siinä paljon rakkautta ole.


      • Jani-Petteri.
        tarpeeksi on kirjoitti:

        työttömyyttä ennestään, miksi elättejä lisää pitäisi ottaa ?
        Tyttöjä suojellaan jopa kunniamurhilla, sekö on hienoa ? Nuorelle tulee lähtöpassit perheestä ja suvusta, jos vääräuskoisen kanssa seurustelee. Mitenkähän sen raittiuden kanssa on, khatin lehtiä pureskelevat, huumetta se on. Jos aikoo mennä muslimin kanssa naimisiin, on pakko kääntyä muslimiksi, sekö on uskonnon vapautta ? Nainen on heillä lapsentekokone, monen naisen kanssa lapsia yhdellä äijällä, ei siinä paljon rakkautta ole.

        Olisit ollut vaan siellä kaapissa.
        Et tunnu sopeutuvan tähän päivään.
        Avaa kuitenkin tuo linkki, ja avaa silmäsikin.

        http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/06/09/nain-suomi-pysahtyisi-ilman-maahanmuuttajia/20108080/12


      • Jani-Petteri. kirjoitti:

        Olisit ollut vaan siellä kaapissa.
        Et tunnu sopeutuvan tähän päivään.
        Avaa kuitenkin tuo linkki, ja avaa silmäsikin.

        http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/06/09/nain-suomi-pysahtyisi-ilman-maahanmuuttajia/20108080/12

        Ropakantaa tuo on. Valehdellaan, että näitä kaupungilla joutilaana notkuvia ja rikoksia tehtailevia värivammaisia saataisiin haalittua tänne meidän eläteiksimme mistä vain saadaan. Vankilat täyttyvät heistä ja mikäpä heidän on siellä ollessa: paremmin siellä pärjäävät kuin suurin osa suomalaisista vapaana. Kaiken muunkin saavat ilmaiseksi ja taikaseinästä aina rahaa irtoaa, voi klaanille lähettää aseostoihin ja muuhun tarpeelliseen.
        On heissä toki kunnollisiakin, mutta se 95 % pilaa heidänkin maineensa.


    • USAassa syntyvistä

      yli 50 % eli enemmistö on jo mustaa rotua, kohta kaikki.

    • Onneksi olkoon!

      Mutta kun Suomi-poika silpoo,
      siitä seuraa hautajaiset!

      • aleksandrovitsi taas

        silpoo suomalaisia siinä.

        Vihaa on niin pullollaan koko ääliö.


      • susm.
        aleksandrovitsi taas kirjoitti:

        silpoo suomalaisia siinä.

        Vihaa on niin pullollaan koko ääliö.

        Taiat olla kovinkin ihastunu aleksiin, taiat jo unissaiski uneksii. Viha ja rakkaus ovat niin lähellä toisiaan.


      • köyliö
        aleksandrovitsi taas kirjoitti:

        silpoo suomalaisia siinä.

        Vihaa on niin pullollaan koko ääliö.

        Aleksandrovits on ruunen sivunikkejä, kuten reino'kin.


      • Olen minäkin jo
        köyliö kirjoitti:

        Aleksandrovits on ruunen sivunikkejä, kuten reino'kin.

        jonkin aikaa aavistellut. Ei ole kivaa tuollainen.


      • L.M.
        köyliö kirjoitti:

        Aleksandrovits on ruunen sivunikkejä, kuten reino'kin.

        Alkuun minäkin kuvittelin täälläkin ystäviä löytyvän.


      • oot inhottava
        susm. kirjoitti:

        Taiat olla kovinkin ihastunu aleksiin, taiat jo unissaiski uneksii. Viha ja rakkaus ovat niin lähellä toisiaan.

        pidä huolta niistä kurdimiehistäs sus äläkä muille tule vittuilemaan.


      • PK
        L.M. kirjoitti:

        Alkuun minäkin kuvittelin täälläkin ystäviä löytyvän.

        vai muka ystäviä. Sitä varten pitäis olla päivystämässä koko päivän ja yönkin ja nuolla joka kakslahkeisen persettä ja imarrella samanlaisia akkoja joitten koko elämän sisältö on tämä palsta. On täällä mukavia, mutta nuo jyrät teloo heidät mennen tullen.


    • Ketkä on niitä jyriä? Kertokaa mullekin, kun en tiedä....oonks minäkin?

      • pettynyt..

        olen luullut sinua tex fiksummaksi, nyt menet tuohon jyräämiseen mukaan.


      • pettynyt.. kirjoitti:

        olen luullut sinua tex fiksummaksi, nyt menet tuohon jyräämiseen mukaan.

        Älä nyt kiltti pety, kun en haluaisi olla mikään jyrä, siksihän kysyin. Mä meen takaisin latotansseihin tiskijukaks:D hei sitten....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe