Pitäis päättää kumman otan!
Heittäkääs läppää aiheesta.
Kattelin nettivideoita noista ja mun mielestä Contourin kuvanlaatu on hieman kehnompi, kuin GoPron: mutta toisaalta GoProssa on levoton tynnyrivääristymä.
Voiko vääristymiä säätää valitsemalla laajakukuvan laadun?
Onko molemmissa valoisuutta säädettävissä ja saako sitä kiinteäksi, vai onko aina auto-modessa?
Mites muistikortti täyttyy.. Onko 1Gb ja 15 minuuttia?
Entäpä akku, kestääkö yksi lataus esim. 16gb kortin verran?
Riittääköhän noiden laatu loppujen lopuksi mihinkään.. Ainakin 97% youtube-videoista niillä otettuna on aika epäskarppia kamaa.
Contour+ vs. GoPro Hero2
aivan aivan
2
236
Vastaukset
- aivan aivan
Kiitos kommenteista!
Päädyin tilaamaan GoPro:n Hero kakkosen. - trossen
Mulla sama oli sama pähkäily noiden kahden välillä, mutta taidan kallistua mustaa hevoseen eli replay xd 1080p. Tärkeimmät pointin on mun käyttötarkoitukseen paremmat sopivat kiinnityksen (kynäkamera) ja selvästi parempi äänenlaatu:
http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=4198
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869