Asun perhekodissa, jolla on 2 toimipistettä.
Perhekodin toisen toimipisteen perhekoti vanhemmat potkittiin pihalle ja 3 nuorta ja muutama nuorempaa asuivat siellä.
Ystäväni asui siellä ja kertoi minulle että ei saa nähdä minua tai perhekodin vanhempia. Häntä on kiristetty. Kun sain tietää niin perhekodin asioista niin oman toimipisteen perhekotivanhemmat (jotka antoivat potkut) ovat alkaneet ahdistella minua puheluilla. Olen varma, että minua aletaan kiristämään jos vastaan ja tämän vuoksi en uskalla vastata. Olen nyt siis lomalla biologisen äitini luona.
Olen pistänyt sosiaalivirastoon ilmoituksen etten halua perhekotiin mennä, enkä mene. Olen äitini luona niin kauan, että saan uuden paikan. Perhekoti saa minun perhe-eläkkeistäni 60% ja lomailee melkein kokoajan. Minua on kiristetty aiemminkin ja perhekodin pitäjät jauhavat paskaa melkein kaikista selän takana.
Olen siis kuukauden päästä 17v. Olen muutenkin halunnut pois ja "Karkaaminen 17v" on kirjoittamani keskustelu. Voiko sosiaaliviranomaiset pakottaa minut takaisin? Olen ottanut yhteyttä myös asianajajaan ja vaadin huostaanoton lopettamista. Perhekodin pitäjät muutenkin alistavat ja nauravat kun puhun oikeuksistani.
Tiedän myös että irtisanomisesta on tulossa rosis ja perhekoti TOIVOTTAVASTI lopetetaan.
Haluaisin teiltä neuvoja, että miten menettelen asian suhteen. Kiitos jo etukäteen!
Huostaanotto ongelma
3
131
Vastaukset
- Julkisuuteen vaan...
Eduskunnan oikeusasiamiehen kanslisaan yhteyttä kiireesti. Tosin auki vasta maanantaina.
Kerro hieman missä tämä "koti" sijaitsee. Ja enemmän kertomusta niistä teoista, joita "isäntäväki" tekee mielestäsi lainvastaisesti.
Itse olet hieman heikoilla, kun olet karkumatkalla, vai? Olen oman äitini luona luvallisella lomalla mutta maanantai iltana luvattomasti. Paikka sijaitsee järvenpäässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725