Mikä mopo?

joku ny vaa

niin eli mikä mopo tai siis minkä merkkine kannattais ostaa ku en tiiä mikä olis hyvä merkki...... ja oon poika.

9

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1939935

rieju, derbi,gilera, yamaha, beta, aprilia. tossa on muutamia aika laadukkaita merkkejä.

• suzuki pv -99

suzuki pv se paras on,vie jokaisen nyky mopon viivoilla,vähän vikoja,helppo korjata,ei paina tyyliin 100 kg :D

• Hmm.

Niin, mutta se on tossumopo.

• suzuki pv -99
        Hmm. kirjoitti:

Niin, mutta se on tossumopo.

niin,mutta mitä se haittaa? Monin puolin parempi kuin nuo nyky mopot. Esim vara-osien saatavuus on paljon parempi

• pevettivsharrikka
        suzuki pv -99 kirjoitti:

niin,mutta mitä se haittaa? Monin puolin parempi kuin nuo nyky mopot. Esim vara-osien saatavuus on paljon parempi

Vanha kunnon pv jätättää vaikka mun faijan harrikan

• Nojaaaaa
        suzuki pv -99 kirjoitti:

No esim. itse olen aika pitkä kaveri, joten peussilla ajaessa saisi olla polvet tangossa koko ajan. Ja kyllä niihin euromopoihinkin saa varaosia aika helposti.

• perusjonne

Jepsis näinhän se on että PV kannattaa :) Mutta jos enduroo tai jotain korkeempaa kattelet niin Yamaha, jollei hinnalla väliä niin Beta.

• dt on paras

kannattaa hommata yamaha dt.
        mitenkä tuo beta on parempi kuin dt ja nehän maksaa melki saman verran.
        hommaa dt niin ei tartte hävetä mopoaan eikä kukaan vittuile sulle...

• hdpgh

Derbikin on myös hyvä ainakin alle -09

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6084
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2863
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe