Mitäs mieltä muut o?

Masamaan96

Elikkä tänään kun olin lähössä kevätjuhlista (viimeistä kertaa peruskoulussa olin) niin yks 7 luokkalaine täytyy myöntää että todella kaunis ja viehättävä tyttö tuli sanoo mulle et se tykkää must ja on ihastunu muhun. Aluksi pidin tätä jonain vitsinä mut se kyl vaikutti et se oli tosissaan. Kuulemma ei aikasemmin ollu uskaltanu tulla sanoo mut nytku mä lähen jo peruskoulust pois niin sen oli pakko kertoo tunteensa. En tunne tätä tyttöä, nimen kyllä tiedän. Miten te suhtautuisitte esim. Lukiolaiset jos esim lukion 1 oleva seurustelisi peruskoulun 8 luokalla olevan kaa? Täytyy viel sanoo et tää tyttö näyttää minusta enemmän 97 syntyneelt kui 98. Meiä vanhas koulus sitä et joku seurustelisi 2 v nuoremma kaa pidetääntosi outona. Kertokaa on saman tyyppisiinkokemuksia tai mielipiteitä kaivataan myös. Tämä asia jäinyt mietityttämään. Se tyttö on kyllä sen verran kaunis ja muodokas että olen nähtä joskus aina katellu

7

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy98

No siis itellä taitaa olla vähän sama tilanne.. Tosin tytön näkökulmasta. Olen siis menossa 8. luokalle ja taidan olla kusessa peruskoulun tänään lopettaneeseen jätkään. Kyseinen poika on "playboy" ja kaverini. Hän on kyllä maininnut, että käyttäydyn välillä kuin tykkäisin hänestä, mutta olen kieltänyt nähä luulot turhiksi..
      Ja sitten tähän itse kirjoitukseen vähän vastausta:
      Oletko kiinnostunut tytöstä? Jos olet, alkakaa toki tutustua, ensin vaikka ihan vain kaveri mielessä (tyttö voi tosin luulla muuta..) ja katsokaa miten juttu etenee. :)
      Minusta pari vuotta ei merkitse mitään tietyssä ikäluokassa.

• Omapäätöksesi

Minusta olisi outoa jos lukiolainen ja 8 luokkalainen seurustelivat. Mutta tutustukaa nyt ensiksi ja sano tytölle sitten suoraan jos et hänestä sellain pidä

• Ihanaagg

Ehdottomssti alatte tutustumaan paremmin!!

• barbar

söpöö awwwwww

• masamaan96

Haluaisin lisää mielipiteitä, kiitos.!! Olen jo jutellut tytön kanssa fb:ssä vaikuttaa mukavalta luonteeltaan kuin myös ulkonäöltään

• Siitäselähtee

Eihän toi ikäero oo vielä mitään, tsemppiä!

• olsu322

sua voidaan pitää hyväks käyttäjänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6204
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3082
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2902
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2145
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      91
      1079
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe