Kattoremonttia vailla

Ei raksa Rane

Olisi -80 luvulla rakennettu omakotitalo vailla kattoremonttia kun entinen mineriitti on aika huonossa kunnossa.

Millaisia kokemuksia on Kajaanin remonttifirmoista? Millaisia tarjouksia olette saaneet neliölle huopa/pelti/tiili?

15

2340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy tarjous

Eurokatteelta ja vesikatto kemppaiselta. remonia varo .
      Jos haluat säästää puolikymmentä tuhatta niin ota pellit kuopiosta ja palkkaa timpuri tekemään.

• fellaatio

Tilaa pellit tosiaankin Kuopiosta ja ota joku yksityinen timpuri tai kaksi touhuamaan niin säästät paljon. Itselle tuli säästöä n.7500euroa tällä tavalla. Nuo lestifirmat yrittää huijata ihan kympillä ja työnlaatu on mitä on, ainakin kun vertaa naapurin ja minun taloon. Naapurille Koskelo teki kattoremontin puoli vuotta myöhemmin kuin vääräuskoinen timpuri minulle ja prikulleen samasta pellistä. Kahdesti on naapurilla irronnut lumiesteet katolta ja kattoikkuna vuotaa pahasti, reppana virittelee pressuja aina kun mökille lähtee viikonlopuksi.. Kävi siinä joku lesta työntarkastajakin katsomassa, mutta yllätys yllätys, kaikki oli oikein asennettu. Lestafirmat saat selville kun luet täältä aiempia keskusteluja..

• laiskat paskat

Katon remontointiin ei kannata palkata toista tekemään. Vaihdat itse uuden pinnan katlle niin saat jotakin tekemistä ajan kuluttamsisen sijaan. Mutta jos jouten lemisen mielyttää enemmän niin silloin palkaat toisen tekemään kattoremontin.

• 456+65

500 euroa maksoi yleismiehen tekemänä. Kajaanissa on useita yleismiehiä, jotka tekevät kaikenlaista lamppuen vaihtamisesta kylpyhuoneremontteihin jne.

Kysy tuolta

http://www.citytalkkari.com/

• 1200€

maksoi työt kun 2 miestä kävi tekemässä minulle taloon katon. Ei ole vuotanut ja siistiä jälkeä tekivät.

• ei maksa mitään

Kysy oppilaiitokselta, jos sieltä tulisi joku porukka tekemään remontin harjoittelujaksona.ei a

• 5+6

Työkkäristä kysy työntekijöitä niin laittavat työhön osoituksen sinulle hommiin.

• tuhansittain

Työnvälityksestä saa paljon edullisemmin työntekijöitä mitä yrityksien palkkalistoilta.

• luusereita
        tuhansittain kirjoitti:

Työnvälityksestä saa paljon edullisemmin työntekijöitä mitä yrityksien palkkalistoilta.

Eivät suostu tekemään työtä, koska työ ei ole näiden henkilöiden mielestä oikeata työtä, jos työnantajana ei ole yritys.

• RumaHarja

Ainakin yksi kajaanilainen tunnettu kattopalvelu jätti katon harjan notkolle, vaikka sovittiin suoristavan sen ennen uuden katteen laittoa. Lupasin maksaa oikaisun tuntityönä 39e/h. Huomautin vielä asiasta, kun harja oli edelleen notkolla kattamisen jälkeenkin työn loppuvaiheessa. Lupasivat miehet katsoa asiaa, lähdin töihin, eikähän se ollut katsomisella oiennut, kuten arvelinkin. Mutta miehet oli hävinneet, vain lasku jäi jäljelle.

Nyt olen esitellyt muuten komeaa mutta notkoharjaista kattoani kaikille kävijöille, ja kertonut tarkasti mikä firma sen tekaisi. Jospa se maine leviäisi.

• max 300 euroa
    • @ressi

No sehän kävi kun widun pesu talon suopalla!

• Kum Mastuttaa

Miten voi ammattilaisliike jättää katon harjan lonkolle? Onko se laatutyötä?

• yksinkertaista

Taloa ei yksinkertaisesti voi rakentaa väärin. Rakennevirheet ovat aina rakennusmateriaalisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe