Airsoft-kysely

Marked One

Elikkäs tein pienen kyselyn airsoftiin liittyen, tuloksia tulen käyttämään airsoftia käsittelevässä tutkielmassani. Tutkielmaan en liitä nimimerkkejä, vain tiedot jotka saan vastauksista.

1.) Mistä päin Suomea olette? (Tarkka paikkakunta ei ole tarpeen, maakunta riittää esim. Uusimaa, Päijät-Häme, Pirkanmaa jne.)

2.) Mistä ostatte/tilaatte aseenne?

3.) Kuinka paljon porukkaa pelipaikallanne on keskimäärin per 1 viikonloppupeli?

4.) Minkä ikäistä porukkaa siellä noin keskimäärin liikkuu?

5.) Onko pelipaikallanne jokin tietty asesarja, joka on saavuttanut suuren suosion pelaajien keskuudessa? Valmistajan ja tarkan mallin mainitseminen on toki plussaa.

6.) Onko paikalla vastaavasti joku maastokuvio, joka on tullut suosituksi? Mikä? (Esim. flecktarn, woodland)

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.

8

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.) Kuopiossa 2.) Suurin osa ostaa Askartelukulmasta aseensa siellä asiantuntija myymässä hyväksi liikkekksi ollaan todettu. 3.) Arkena noin 5-10 viikonloppuna 10-20. 4.) Suurin osa 12v sitten on siitä vähän nuorempia ja vanhempia (kaikki tuntee toisensa). 5.) AK-47 sarja todella suosittu kaikilla paitsi yhdellä on AK-47 beta. 6.) Ei ole mitään yleistä.

    • es Jonne

      1). etelä savossa 2).pro airsoftista 3) 2-4 4)11-19 5) mossberg 590 ja ak47 (cybergun) 6)ei suosikkia

    • CODfanboy

      1) uusimaa
      2) proairsoftista
      3) 2-6 pelaajaa, joskus enemmän
      4) 12-15 vuotiaita
      5) paljon ak-47:ja ja gg:n m4-aseita
      6) paljon BW-maastopukuja ja muuta sekalaista

    • JJJJGG

      1.Uusimaa
      2.Ostin 1. aseen Proairsoftista nyt aion ostaa Muovisotilaasta
      3.5-13
      4.12v-14v
      5.3 erilaista M4 ja 2 MP5
      6.BW 2€ takit lähes kaikilla (flecktarn) (varustelekasta)

    • The BeSt

      1) Helsinki
      2) Kaikki taitaa ostaa proairsoftista tai kavereilta
      3) 2-8
      4) 12-14v
      5) Monella on kwc co2 pistooli taurus ja sig sauer sp2022 taitaa olla suosituimmat
      6) Kellään ei ole edes maastopukua vaan kaikki softaa lökäreis ja maaston värises hupparis

    • 1. Pirkanmaa
      2.PCB Airsoft tai Nemesis
      3. 20
      4.Riippuu päivästä La 18v ja su 13v
      5.Maruin aseet
      6.Woodland, Desert, Urban, Swedish, Finnish M85 camosta löytyy

    • random pesukone

      1 uusimaa, tuusula
      2 proairsoft ja ehobbyasia
      3 4-10
      4 12-14 v
      5 mossperg halppis haulikko
      6 N/A

    • pro.airsoftaaja

      1.)Pohjois-Savo, Siilinjärvi, Kehvo.

      2.)Askartelukulmasta ja Leosportista.

      3.)En ole viellä käynyt peleissä mutta olen pelannut aika paljon kavereitten kaa.Menen tänä kesänä Kuopio Airsoft Teamin peleihin. Kaveri porukassa jotain 15 luokkaa.

      4.)8V.-14V.

      5.)ak-47 ja m16/m4 myös Glockit suosiossa, marui, cyma/cybergun, g&g ja kwc.

      6.)Woodland, flecktran ja OD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe