Olen suunnitellut lähteväni perheeni kanssa autolla Eurooppaan. Ajatuksena olisi mennä kesä/heinäkuun taitteessa lautalla Turusta Tukholmaan ja siitä autolla Saksaan. Ensimmäinen yöpyminen Tanskan/Saksan rajan pinnassa ja siitä matka jatkuisi Europaparkiin (Rust, Saksa). Suunnitelmissa on viettää puistossa muutama pvä, jonka jälkeen ajaisimme Sveitsiin (kohde avoinna) joksikin aikaa. Tämän jälkeen ajaisimme vkoksi Välimeren rannalle esim. Italian Liguriaan. Nyt kaipaisinkin hyviä majoitus vinkkejä sekä mahdollisia kohteita Sveitsistä sekä Välimeren rannalta.
t. Bimmerillä baanalle ;)
Kohde Sveitsistä?
4
304
Vastaukset
- Yksi kertoja
Terve
tuo rustin reissu on hauska, olemme käyneet siellä monta kertaa.
mutta ei siellä jaksa montaa päivää kuluttaa, korkeintaa 2.
rustin nettisivuilta saat hinnat ja kaiken muunkin selväksi.
mitä sveitsiin tulee, niin siellä on erittäin kallista. frangi on vahvempi kuin koskaan euroon verrattaessa. teidän kannattaa yöpyä saksassa tai sitten italiassa. uskoisin saksan olevan halvempi vaihtoehto, eikä ehkä välttämättä kannata yöpyä suurkaupungeissa.
saksassa on muuten halpaa, ravintoloissa voi syödä 50%:lla suomen hinnoista. saksassa on myös siistiä ja turvallista, italiassa on hieman toisin.
kun menette italiaan autolla, niin tarkista että vakuutukset ovat varmasti kunnossa.
asun sveitsissä, mutta en todellakaan osaa kertoa sinulle halpaa tai edullista matkakohdetta täällä. meidän turismi kärsii nyt kalliista frangista.
mutta, hyvää matkaa teille! ja kerrothan sitten miten se reissu meni? Kiitos viestistä. Ajattelimme viettää päivän-kaksi puistossa. Harmi että Sveitsin hintataso on korkea, mutta ajattelimme silti piipahtaa sinne muutamaksi päiväksi. Alustavasti olen varannut hotellin Bullesta. Tarkoituksemme on nauttia maisemista eli onneksi siihen ei mene rahaa :D Palaan asiaan reissun jälkeen.
- alppifani
Olisin suositellut teille maisemien vuoksi Grindelwaldin aluetta, siellä on kiva hostelli ja raikkaassa vuoristoilmassa patikointi mahtavien maisemien keskellä on ilmaista hupia - eikä piskuisten alppimajatalojen ateriatkaan paljon kustanna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882