Olen suunnitellut lähteväni perheeni kanssa autolla Eurooppaan. Ajatuksena olisi mennä kesä/heinäkuun taitteessa lautalla Turusta Tukholmaan ja siitä autolla Saksaan. Ensimmäinen yöpyminen Tanskan/Saksan rajan pinnassa ja siitä matka jatkuisi Europaparkiin (Rust, Saksa). Suunnitelmissa on viettää puistossa muutama pvä, jonka jälkeen ajaisimme Sveitsiin (kohde avoinna) joksikin aikaa. Tämän jälkeen ajaisimme vkoksi Välimeren rannalle esim. Italian Liguriaan. Nyt kaipaisinkin hyviä majoitus vinkkejä sekä mahdollisia kohteita Sveitsistä sekä Välimeren rannalta.
t. Bimmerillä baanalle ;)
Kohde Liguriasta?
1
249
Vastaukset 1
- Olly
Majoitusvinkki:
http://www.homelidays.co.uk/EN-Holidays-Rental/it_liguria_it/list_r2.asp
- Indifferent - takaa voi tarkentaa aluetta.
Ollaan asuttu useasti eri puolilla Liguriaa, aina on ollut mukavaa. En siis osaa sanoa mitään tiettyä paikkaa. "Oma" kämppä on hurjan kiva ratkaisu, varsinkin jos tykkää tehdä itse ruokaa loistavista aineksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566