Kaunasin paras hotelli

parasta hakemassa

Hei!
Mikä on Kaunasin paras hotelli?
Kerro kokemukset, minkä tason huone standard, deluxe, sviitti?
Ja viisastelijoille : Osaan lukea booking.comin asiakasarvostelut, mutta niistä ei selviä, minkätasoisessa huoneessa kirjoittaja on asunut.

4

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhyt lomille

Hei
      Olen kolmesti vieraillut Kaunasissa, ensimmäisen kerran kesällä 2010 ja silloin olin Amberton Cozy-hotellissa ja muistaakseni Classic kahden hengen huone. Hotelli oli vanhan kaupungin alueella, joten sillä alueella lähellä, mutta esim. ostoskeskuksiin pitempi matka.
      Talvella 2010-2011 olin Best Western Santakos hotel standard kahden hengen huone ja se oli isompi ja viihtyisämpi (minun mielipide, jokaisella on omat toiveet ja näkemykset asioista) kuin edellinen. Ulkoinen alue eli katu oli talviaikaan ihan kamalan ankea.
      Talvella 2011-2012 olin Kaunas hotellissa ja huone oli standard kahden hengen huone. Se oli iso ja mielestäni viihtyisä. Pääkadun varrella.
      No, nyt olen menossa neljättä kertaa ja olen valinnut eri hotellin. Katsotaan miten sen koen.

• Mirkku

Minä olen puolestani käynyt Kaunasissa 2 kertaa: tammikuussa 2011 ja 2012. 3. kerta tulee olemaan nyt parin viikon päästä (eli eka kerran kesällä). Vuonna 2011 olin Park Inn hotellissa, standard-huoneessa. Siisti ja hiljainen, mutta todella ahdas. Tämän vuoden tammikuussa valitsimme majapaikaksemme hotelli Kaunasin ja deluxe-huoneen. Nyt oli todellakin tilaa eikä huoneen siisteydessäkään ollut valittamista. Meteliä sen sijaan riitti aina öisin, kun asukkaat (suomalaiset!) palasivat hoilaillen baariretkiltään. Eikä ulkomaisemissakaan ollut kovasti kehuttavaa: ikkunan takana katolla oleva minigolfkenttä - talvella paksun lumipeitteen alla mutta kesällä ei yksityisyydestä varmaan paljon tietoa. Palvelu oli molemmissa hotelleissa todella ystävällistä ja englantia puhuttiin erinomaisesti. Nyt tulevalla retkellä valitsimme majapaikaksemme Europa Royale Kaunasin ja sieltä sviitin. Tämä, koska aiemmilla matkoilla olemme huomanneet, että suurin osa ajasta on tullut vietettyä Akropoliksessa shoppaillessa (lähimpänä sitä) ja koska pelkään, että ihan kävelykadun tai vanhankaupungin kupeessa saattaa olla kesällä enemmän terassi- yms. meteliä.

• 987656789

Radisson Park Inn Kaunas.

Oltiin miehen kans just viiden päivän reissussa Kaunasissa. Yövyttiin Park Innissä ihan perus kahen hengen standard -huoneessa. Oltiin tosi tyytyväisiä. Hintaan sisältyvä aamiainenkin oli tosi monipuolinen/hyvä ja hotellin henkilökunta kielitaitoista (paitsi siivoojat :)!

• .....

Perheemme majoittui hotelli Kaunasissa 4 hengen huoneessa. Ihan ok, perushuone. Tai siis kaksi huonetta väliovella. vaikka huone muuten olikin ihan perushuone, niin kivana juttuna koimme sen, että molemmissa huoneissa omat kylpyhuoneet eli kaksi kylpyammetta, kaksi vessaa ym.
      Siisti. Huone sijaitsi sisäpihalle päin, joten rauhallista oli, ei kadulta äänet ainakaan haitanneet. Tosin maisematkaan eivät sitten tietysti mitkään kummoiset olleet, mutta väliäkös tuolla.

Itse siis olimme lasten kanssa, mutta mukava huone varmaan vaikka kaveriporukalla tai kahden pariskunnan kesken. Saa kuitenkin välioven kiinni yöksi, jos kaipaa omaa rauhaa.

Hotellin henkilökunta ystävällistä, hyvä aamupala ja sijainti erinomainen. Lyhyt matka vähän jokapuolelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe