Hyvät viestit

kirjottaja

Palstalla on pyydetty nimimerkittömiä avauksia ja rekisteröidyt kirjoittajat eivät saa kirjoittaa lainkaan.

Mihin tämä luvaittu paremmuus perustuu?

25

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se perustuu siihen,

että kukaan ei voi mollata toista.

Voimme keskustella asioista ja tapahtumista, kuten keskstelukerhossa ilman nimiä painolastina.

Eihän nikki tee meitä tutuiksi ja vielä vähemmän ystäviksi, sehän täällä on käynyt jo ilmi.

Miksi siis nikkejä käyttäisimmekään?

Minä olen tänään iloisten juhlien jälkeen kotona ja vietän aikaa muistellen kaikkia tapaamiani ihania ihmisiä.

Oikea elämä on elämää, ei anneta netin liikaa tunkeutua kotiimme.

Tosin pakko on ollut jälkimainingeissa hiukan uida tuolla toisaalla.

.

• heipsjahupsis!

Kuka täällä toisten kirjoittajien lupaa tarvitsee?

Ei kukaan.

Minulle aivan sama, kirjoittaako kukin mistä, puskasta tai puskan vierestä, ja miten haluaa. Rekisteröity ei ole yhtään tutumpi, kuin puskakaan.

• kirjottaja

nikittömät siis mollaa nikillisiä ja rekisteröityjä ja ilkkuvat sitten kun itse ovat piilossa.

• läpinäkyvää se on

eräillä tapana itselleen kirjoittaa puskasta kehuja, miksi ihmeessä kehujat ei kehtaa laittaa nikkiään näkyviin. DDDDD
      Kummasti ne ilmestyy heti varsinkin kun on jotain kritiikkiä tai oikaisua tullut. Jatkuvasti joitain uusia kertakäyttöisiä puskanikkejä, naiset (tai oikeestaan yksi nainen erityisesti) keksii aina miehen nikin itseään kehumaan. Voivoi miten surkeeta ja säälittävää.

• meiä on moneksi,,,

jooo,, saman huomannu tuo " vieköön tuhkatki pesästä " on yhden ainoa ihmisen itselleen kirjoittaja,,
        nooh jos hän saa siitä itseleen maireeta tyydytystä siitä vaan,,
        sivullista hiukan joskus naurattaa,,,

• näkymätön,µ

Eräät, olen tehnyt omilla silmiöö ja aivoilla suuren huomion, kirjoittavat tulta paskaa yksinään, kysyvät vastaavat ja sotkevat vielä hyviä kirjoittajia ilkeillä huomautuksilla.

Tämä satojen vastausten kehittelijä ja tilastoja tekevä gubbe, voi kyllä kirjoittaa vaikka poliisin merkillä kyllä huomataan!

Toivottavasti kukaan ei välitä tuosta ruhosta.

• DDDDDDDDDD..

hehehhhheeehhh... voi näitä!

• ,.,.,

voivoi, tutkinut olen tätä palstaa ja huomannut että voipi olla itselleen vastaajalla hamekkin päällään.

• juuuu ja

hameessa kukat. Sälittävää on, mutta senhän ymmärtää.

• Mielestäni rekisteröityjen nimimerkkien käyttämisen pitäisi olla pakollista kaikkialla, mieluiten e.g. pankkitunnuksilla tunnistautuneena.

/b

• Tavismamma

Ihanaa nähdä, kuinka nuorisokin osallistuu meidän keskusteluun.

Piti suomentaa itselleen tuo lyhenne e.g. Luulin näet sen meinaavan jotain vaikkapa Einar Gulfsenin pankkitunnusta.Itse kyllä pitäydyn mieluummin ihan suomenkielisessä lyhenteessä "esim."

• u.m****

Onko nämä Keskustan vaalirahaston akiteeraajan laittaneet 18 vuotiaan pojanklopin kerjään .
        . Ei me täällä anneta siihen rahaa . Niinkun arti ja ne novanpalkat sieltä on loppu .
        koittakaahan nyt pärjätä keskustassa ihan vaan rehellisillä konsteilla.
        Parempi konsti on kun menette helsingin kadunvarsiklle muki kourassa . Siittä ei tule vankilatuomioita .
        Onnea rehellisyydell sinunkin tulevassa elämässäsi Jos meinaat päästä kärkipaikoille keskustassa.

• hienostunut.

Että nuo samantekevät -hyvää huomenta-
      toivotukset vähenisi.

• ihan hianoo

Niiii ja haistatykset vois lisääntyyy olis vähän asian tynkää

• DDDDDDDDDD...

hihihiii....voi näitä!

Pihkiäinen kun sataa!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• hianoo minusta

tietää mitä mummot syö aamupalaksi ja onko linnut jo paritellu.

• Tavismamma

No, on sullakin harrastukset )))))

• *Kukkahame*

Mistä tuo toivomus nikittömyyteen on tullut, joltain palstalaiselta..ko??
      Koko aamu ja aamupäivä meni viirusten ja häirintäviestien selvittelyssä.

Eihän siinä mitään tolkkua ole, vai olisko.

• kielimies.

Pakkoruotsi, pakkoruotsihan se!

• XXX

"Hianoo minustakin" on todellakin, kun saa lukea tekemiset ja muut asiat joka päivä samat. Ei jaksa, hiirellä pyöritän alaspäin. Tympäsee.

• kerho kuuden jäsen

Hyvät viestit eivät jaarittele päivästä toiseen samoja tarinoita, vaan kirpaisevat
      ajatuksella, mihin voi tarttua.
      Rekisteröintiä täällä ei vaadita joten olisi tasapuolista, jos kaikki kirjoittaisivat rekisteröimättäminä.
      Henkilökohtaisia viestejä ei myöskään pitäisi sotkea yleisen keskustelun piiriin.

• rapurallaa

Usein paras viesti on se minkä jättää kirjoittamatta.

• v.2012

Myöhemmin kävi ilmi, että kinasin presidenttipalstalla johtaja Kyösti Kakkosen kanssa. Hänkin intomielinen pres. Halosen arvostelija.
      Rekkaamattomalla kirjoitti. Sanoi toimittajalle yhä halveksimansa Halosta. Tottakai patamusta porvari Niinistö myötäilee enemmän rahamiehiä.

• Tule pois tule

Hyvä viesti ei ole minäkeskeinen... minä tein, minä istutin, minä kuvasin....
      Hyvä viesti on haastava ja jokaisen kansalaisen ymmärrettävissä.

• RUSKOVILLA

Hyvä viesti on lyhyt ja ytimekäs ei jaarittelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3807
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3724
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2851
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2589
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1739
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe