Nazarille oppaaksi

benim.

Onko kukaan hakenut Nazarille oppaaksi nyt? Hakuaika 10.6. asti. Tai onko joku ollut Nazarin oppaana?

Mä itse laitoin hakemuksen ja hakemus jo meni läpi, tuli persoonallisuustesti ja se piti tehdä...nyt odottelen testin tuloksia.

51

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollinen opas

      Juu, olen myös hakenut Nazarille. Samoin mulle tuli jo kaksi testiä:) Nyt vaan odotellaan, toivottavasti pääsisin oppaaksi, olisi unelmien täyttymys.

    • benim.

      Mulle tuli tokan testin jälkeen etten päässyt enää jatkoon. Kyllä mä petyin, mut sitten se viesti olikin tullut mulle vahingossa :) Eli nyt kohta pitäis puhelinhaastattelu olla...ehkä huomenna :)

    • mahdollinen opas

      Onnee! mulle ei oo viel tullu vastaust sen toisen testin jälkeen, sitä odotellessa:)

    • benim.

      Tänään oli puhelinhaastattelu....englanniksi oli....mun enkku on ihan okei, mut en meinannut ymmärtää jotain kysymyksiä. Nyt vähän harmittaa. Eli jos en jatkoon pääse, niin tottakai pettynyt olen mutta en yllättynyt, koska ei se ihan nappiin mennyt. Saapi nähdä.

    • mahdollinen opas

      mulle lähetettiin äsken viestiä kans et soittavat iltapäivän aikana:) jännittää jo valmiiksi.. Toivottavasti pääset silti läpi, en usko että se niin huonosti meni:)

    • oooooooooooooopas

      Ootteko hakenu Tjärelle tai Finnmatkoille? Mitenköhän Tjärelle esim pääsee? Tosi vaikeaa on ilmeisesti erottua massasta vaikka olisi oppaana aikaisemmin työskennellyt. Vaikka kaikki edellytyksen täyttyy ja keposesti yli niin silti tuntuu etteivät paneudu hommaan tarpeeksi. arvalla heitetään ketä valitaan ja ketä ei...

    • mahdollinen opas

      Kyllä mä ainakin hain Tjärelle ja Finnmatkoille myös. Finnmatkoilta tuli viesti, etten jatkoon päässyt, mutta Tjäreltä ei oo vielä tullut mitää vastausta.. Sitä odotellessa:) Huomenna olen myös menossa Päivölän matkaopaskoulun valintakokeisiin, jännittää!

    • ooooooooooooooopas

      Kertoivatko miksi et päässyt Finnmatkoille? Se netin kautta täytettävä kyselylomake oli hieman hömppä. Senkö pohjalta ne päätti ettet sovellu? Testataan siinä palvelualttiutta ja sosiaalisia taitoja mut silti.. Tjärellä alko jo henk.koht haastattelut mikäli oikein ymmärsin, eli ilmeisesti eivät siis ottaneet sisään, ei minuakaan kun mitään ole kuulunut..

    • benim.

      Mä Tjärelle hain, vastausta ei tullut, eli en sitten todennäköisesti sinne päässyt. Finnmatkoillekin laitoin hakemuksen, se hylättiin heti...en sit syytä tiedä.

    • mahdollinen opas

      Samoin mulla, suoraan vaan hylättii, mitään syytä ilmoittamatta.. Tjäreltä eivät sitten taida mitään ilmoitella, jos ei oo päässy.. Eivät ainakaan mitää oo ilmotellu

    • benim.

      Joo niin se taitaa sit olla. Mä en pääse Helsinkiin tulevana viikonloppuna haastatteluihin jos jatkoon edes pääsen. Mutta sanoivat, että joku toinen päivä sit katsotaan, jos jatkoon pääsen. Jokatapauksessa, tulispa pian ilmoitus pääsinkö jatkoon vain en....ei jaksa odottaa :D

    • mahdollinen opas

      Mulle olivat eilen soittanu kaksi kertaa, mutta vastaamaan en pystynyt, koska olin töissä.. toivottavast omat mahdollisuudet ei menny siinä hukkaan :/

    • cavhdjvdjbvd

      Mä todella ihmettelen minkälaisen hakemuksen on oltava et niiden mielenkiinto herää. Millä perusteella edes karsivat ihmisiä pois ennen ku ovat ottaneet selvää onko potentiaalia. Onhan nuo kaikki oppaat aikamoisia hyysääjiä..
      Mut todella outoa toimintaa Tjäreltä, ottaisivat edes yhteyttä ja ilmoittaisivat jotakin!

    • mahdollinen opas

      Jep, no voi olla ettei Tjäre sitten työnantajana ole kovin kummoinen, kun tollasta touhua on jo työhaussa..

    • mahdollinen opas

      Se olis sitten Helsiinkiin haastatteluun puhelinhaastattelun perusteella:) saa nähdä miten käy!

    • benim.

      Menikö niin hyvin puhelinhaastattelu? :) Vai sanoivatko he heti, että pääset Helsinkiin haastatteluihin? :)

    • mahdollinen opas

      Puhelinhaastattelun jälkeen vaa nainen suoraan ilmoitti et olisin tervetullut haastatteluun Helsinkiin:) Mites sun laita, onko tullut varmistusta?

    • ooooooooooooooooopas

      Mistä yhtiöstä on nyt kyse? Kuka siis järjesti puhelinhaastattelut? Onko teille Finnmatkoilta kuulunut jotakin? Itse sain soveltuvuustestin ja siinä se, mitenköhän heillä etenee tuo hakuprosessi?

    • mahdollinen opas

      Nazarista nyt puhutaan :) Mulle Finnmatkat ilmoitti, että en pääse jatkoon, joten heidän hakuprosessita en oikeen osaa sanoa..

    • ooooooooooooooooopas

      Okei, Apollossa on nyt myös parhaillaan haku ensivuoden kesäkohteisiin... Voi aina pitää takaporttina jos ei nyt onnistu muille.. Ei muuten oo helppoo päästä edes haastiksiin asti, kait halukkaita on sitten niin paljon. Olen ite ollut oppaana aikaisemminkin niin siitä huolimatta tuntuu etteivät ota...

    • mahdollinen opas

      Juu, epäilemättä hakijoita on todella paljon.. Kumma sinänsä, että sinunkin on vaikea päästä vaikka kokemusta löytyy, ajattelisihan, että olisit paljon varmempi kun aivan untuvikot ilman kokemusta työstä..

    • ooooooooooooooooopas

      Niin sitä luulis, sain tjäreltäkin tietoa, että siel on jo haastattelut täydessä käynnissä eli käytännössä ovat valintansa jo tehneet.. Varmaan kaikki on 20 vuotiaita opaskoulun käyneitä ni sieltä on helppo napsia.
      No, tuleehan näitä aina.. käy kommentoimassa miten Nazarin kanssa sit meni.. :)

    • benim.

      Mä laitoin Nazarille viestiä, ja kysyin, että miten kun en haastatteluun pääse. He tekevät mulle toisen puhelinhaastattelun sit maanantaina. Jännittää kyllä... jotenkin tuntuu että ehkä nazarille ei oo niin paljon hakijoita...tai ainaki hakuaikaa oli pidennetty. Ja uskoisin, että monikaan ei olis valmis oppaaksi lähtemään heti ens kuussa, joten varmaan sekin vaikuttaa....

    • mahdollinen opas

      Kerron kyllä:) Hyvä, että saat vielä mahdollisuuden benim, hyvin se menee!

    • benim.

      Joo, se olis kyllä todella päästävä oppaaksi, koska mä muutenkin oon muuttamassa Turkkiin :) Töitä pitää olla, koska ei muuten elä...tai on mun miehellä töitä, mutta ei koko vuoden ajan. Sitten sais olla aina talvet vaan tekemättä mitään, ja kesällä töissä ja kerätä talvea varten rahaa. Ja ennenkaikkea tuo matkaoppaan ammatti on mulle se haave, asiakaspalvelutehtävissä haluan työskennellä ehdottomasti :)

    • Opas88

      Mä oon nyt ens viikolla lähdössä Nazarin kautta oppaaksi. Persoonallisuustestit ja puhelinhaastikset ja henk.koht haastettelu läpi. Nyt vaan innolla odottamaan ensi viikon reissua =)

    • benim.

      Onnea! Mä en mennytkään, tuli vähän kaikenlaista muuta. Mutta yhdelle toiselle firmalle sitten.. :) Mikä kohde?

    • oppaaksi 2012

      Onnea! Joko tiedät kohdetta? Kerro minkälaisia asioita ne kyseli/teetätti haastatteluissa..? Nazarilla taitaa olla yksinkertaisempaa tuo koko hakuprosessi? Ei tainu olla koulutusjaksoa ulkomailla, vai onko tämä nyt se reissu?

    • opas88

      Mä lähden Incekumiin ja Pegasos Planetiin =) Siis nythän ne haki vaan muutamaa lisäopasta. Joten normaalia koulutusjaksoa ei ole. Tietenkin paikalla on muutaman päivän perehdytys (toivottavasti), kun kuitenkin high season menossa. Ja haastattelussa sanottiinkin että aika nopealla tahdilla aloitetaan.

      AIka simppeleitä ne kyseli ja se henkilöhaastattelun oli tarkoitus vaan enemmän olla semmoinen missä ne vähän katsoo persoonaa yms. Mutta odotan innolla ja katsotaan mitä paikan päällä käy.

      • h.a.

        nyt on taas haku :) hain oppaaksi, ens viikolla saan tietää pääsenkö helsinkiin haastatteluun. I hope so :)


      • nacholipre
        h.a. kirjoitti:

        nyt on taas haku :) hain oppaaksi, ens viikolla saan tietää pääsenkö helsinkiin haastatteluun. I hope so :)

        h.a mitä kaikkea olet jo käynyt läpi? Mulle oli tänään kaksi kertaa soitettu tuntemattomasta numerosta, tuli vaan mieleen että toivottavasti ei ollut Nazarilta ja jos oli niin toivottavasti soittavat vielä maanantaina uudestaan!
        Jännittää, haluiaisin ihan mielettömästi oppaaksi ensi kesäksi!


      • h.a.
        nacholipre kirjoitti:

        h.a mitä kaikkea olet jo käynyt läpi? Mulle oli tänään kaksi kertaa soitettu tuntemattomasta numerosta, tuli vaan mieleen että toivottavasti ei ollut Nazarilta ja jos oli niin toivottavasti soittavat vielä maanantaina uudestaan!
        Jännittää, haluiaisin ihan mielettömästi oppaaksi ensi kesäksi!

        eiköhän ne soita uudelleen. Tuntemattomasta soittavat. Eka laitoin hakemuksen, sit tuli viesti et hylätty. No tälläviikol tuli viesti, et järjestelmästä oli lähteny viestejä väärille, eli olin jatkos. Sain sit yhden testin jonka tein. Tänään sit soittivat.


      • nacholipre
        h.a. kirjoitti:

        eiköhän ne soita uudelleen. Tuntemattomasta soittavat. Eka laitoin hakemuksen, sit tuli viesti et hylätty. No tälläviikol tuli viesti, et järjestelmästä oli lähteny viestejä väärille, eli olin jatkos. Sain sit yhden testin jonka tein. Tänään sit soittivat.

        Joo soittivat mullekkin uudestaan! Toivottavasti kutsu käy siis haastatteluihin ensi viikolla. Tsemppiä. :)


      • oppaaksihaluava
        nacholipre kirjoitti:

        Joo soittivat mullekkin uudestaan! Toivottavasti kutsu käy siis haastatteluihin ensi viikolla. Tsemppiä. :)

        Mitä he kyselivät puhelussa?


      • nacholipre
        oppaaksihaluava kirjoitti:

        Mitä he kyselivät puhelussa?

        Ihan pari peruskysymystä; miksi haluat oppaaksi, millainen elämäntilanne, pääsetkö haastatteluun silloin ja silloin ja sitten piti vielä jotain kertoa itsestään englanniksi. Ei paha ollenkaan, vaikka itse vähän jäässä olinkin. :D


    • kkk

      mulla on ens viikonloppuna haastattelu nazarille :) hakemuksen laiton jälkeen tuli muutama nettitesti ja puhelinhaastattelu, jonka päätteeksi suoraan kutsuttiin haastatteluun. onko muita menossa 12-13pvä haastatteluihin helsinkiin?

    • h.a.

      Voi ei...ehkä mä en sit pääsekään haastatteluun Helsinkiin, koska puhelinhaastattelun jälkeen kysyttiin vaan, että jos pääset jatkoon, niin olisitko valmis tulemaan Helsinkiin haastatteluun 12.-13.1. ?
      Sanoin, että mulla on töitä silloin, mutta uskon että järjestyy jos pääsen jatkoon.

      Mut jos nyt kuitenki pääsisin, niin olis tosi hyvä jos tietäisin jo nyt kellon aikoja ja paikkaa missä järjestetään. Voitko suuntaa antavasti kertoa?

      • kkk

        Oon ymmärtänyt, että joillekkin haastatteluun pääsijöille sitä ei oo ilmotettu heti.. Voi olla että ns selvemmät tapaukset kutsutaan heti puhelun päätteeksi ja osaa sitten harkitaan vielä? En tiedä varmaksi miten toimivat. Mutta jos sulle ei oo tullu vielä ilmoitusta että oisit pudonnutkaan, niin uskon et toivoa vielä on :)

        Multa kysyttiin kans noista päivistä et kumpi sopis paremmin, ja sovittiin et pyydän sunnuntain nykysestä työstä vapaaksi. Sähköpostissa saapuneen kutsun mukaan pitäs sittenkin mennä lauantaina, jollon oon töissä. Laitoin tänään sähköpostia, että voisko haastattelupäivää vielä vaihtaa, mutta jos ei onnistu, ni koitan sit hommata ton lauantain vapaaksi :) Mulle ilmoitetun mukaan haastattelu on heti aamusta aivan Helsingin keskustassa ja kestää n.3-4h.


    • melek20

      Mä pääsin haastatteluun, sunnuntaina on mulla haastattelu sitten.
      Ei saa vaan mokata sitten :D Hypähdin ilmaan, kun näin viestin, et mut oli kutsuttu haastatteluun :))

    • kkk

      Nacholipre ja h.a, saitteko kutsut haastatteluun? :) Omani sain siirrettyä onneksi siis sunnuntaille, melek20 ootko mistä päin tulossa haastatteluihin?

    • melek20

      Tuun kaukaa haastatteluihin, junalippuihin meni yli 100e, et silleen :D
      Länsi-Suomesta siis.

    • kkk

      Ite tuun kans Länsi-Suomesta, mutta vain Pirkanmaalta asti. Vielä en oo ostanu edes lippuja, koitan ensin kysellä jos joku tuttu ois kulkemassa samaan suuntaan sunnuntaina :)

    • nacholipre

      Sain kutsun haastatteluun kyllä. Mutta koska en asu tällä hetkellä Suomessa ja olen täältä huomenna aamulla lentämässä pois niin mulla on sitten ilmeisesti tänään puhelinhaastattelu. :D

    • Mites teillä sujui haastattelut?

      Sain tänään tietää, että oppaaksi päästiin ;) Olin lauantaina haastatteluissa! JEE.

    • kkk

      mäkin pääsin eli vissiin ihan hyvin siis... :D

      • mattimyöhänen

        Voih teitä onnekkaita kun saitte jo duunia :) onnittelut siis!!!
        Minä odotan huamen puh soittoa ja jos natsaa, sunnuntain haastatteluun....
        mielenkiinnolla odotellaan miten käy!


      • mattimyöhänen kirjoitti:

        Voih teitä onnekkaita kun saitte jo duunia :) onnittelut siis!!!
        Minä odotan huamen puh soittoa ja jos natsaa, sunnuntain haastatteluun....
        mielenkiinnolla odotellaan miten käy!

        Joko oot kuullut? :)


    • i<3turkey

      Itsekin pääsin aktiviteettioppaaksi nazarille! Mahtava fiilis :)

    • tipun

      Miten teillä on mennyt töissä? Onko työnantajan puolelta hommat ok?

    • alanya 123

      Hei! Oiskohan aika alottaa uutta putkee? :) onko nyt azarille hakeneita tai te, jotka olitte viimekauden,kertokaa ihmeessa kokemuksia! :) kiinostais kokeilla tuota hommaa itsekkin. Alanyassa asun, joten onko mahdollista toivoa etta paaisi alanyaan myös oppaaksi, jos tuuri kay ja paasee oppaaksi yleensa.

    • Moi!
      Mäkin hain Nazarille nyt tässä haussa ja puhelinhaastattelua odottelen parhaillaan, luultavasti tänään soittavat :)
      Ootko sä alanya 123 ollu jo jossakin haastattelussa? Ja joo, olis tosi mahtavaa kuulla miten edellisillä oppailla meni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe