Äitini otti vuosia sitten hoitoonsa kodittoman kissan, jostain kissakodista.
Sillä sanottiin olevan vilja-allergian ja sille piti syöttää todella kallista, vain eläinlääkäreillä myytävää ruokaa.
Sitä pitää pestä ja voidella vain eläinlääkäreillä myytävillä aineilla.
Kissaa se ei auta, vaan se repii ja kynsii vain itsensä jatkuvasti verille ja ruville.
Onko olemassa mitään kotirohtoa, jonka voisi itse keitellä ja kokeilla, että saisi kissan kutinat ja sen myötä raapimiset loppumaan kun eläinlääkärin rohdot ovat tehottomia? Niistä ei ole ollut muuta hyötyä kuin vain eläinlääkärin ekonomialle.
Mikä kissan allergiaan avuksi?
rupinen kissa
4
136
Vastaukset
- Tiina & kissat
Oletko barffausta koittanut? Nuo vilja-allergiat ovat pirullisia, viljaa kun tuppaa olemaan vähän kaikkialla kuivaraksuissa (käytetään sitomisaineena).
Tässä kätevä sivu :http://barffaus.fi/barf-kissoille
Lihoja, sisäelimiä ja luita saa eläinkaupan lisäksi marketista, teurastamolta ja/tai metsästäjäkaverilta.- Tiina & kissat
Ja barffaus on helppo aloittaa :)
- rupinen kissa
Tiina & kissat kirjoitti:
Ja barffaus on helppo aloittaa :)
Kiitos neuvosta ja linkistä! Tuota ei äitini ole kokeillut.
- kutinakissa
suosittelen kyllä viemään ihosairauksiin perehtyneelle eläinlääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790