Tyttöseksi kokeilut

Mirsu1247

Moi!

Onko ketään muuta tyttöä kokeillut nuorempana toisen tytön kanssa jotain esim. pussailua, koskettelua, nuolemista, sormetusta jne?

Itselläni on pari kokemusta. 8 vuotiaana olin serkkutyttön kanssa saunassa ja ihmettelin kun hänen häpyhuulensa oli hiukan auki ja omani ei ollut. Sitä sitten ihmettelin ja pitkän tarinan jälkeen sain kokeilla hänen häpyhuuliaan.

35

35368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia

      Itselläni on kokemusta muutamasta kerrasta, suutelemisesta pieneen kosketteluun...nuolemaan en ole päässyt harmi kyllä

    • Inezai

      Ei voi laskea niitä kaveripusuja joita on nuorempana tullu harrastettua tyttöjen kans :) yks kerta oli vaan 16-vuotiaana pari vuotta nuoremman kaverin kans, joka on bi. Ihan kunnon kielareita vedettiin, mutta pidemmälle en ole koskaan tyttöjen kans päässyt, vaikka kovasti tekisi mieli

    • Flik 92

      Pienessä humalassa tuli kaverin kanssa pelleiltyä vähän. Eli leikkimielistä kourimista ja pusuttelua. Se sitten karkasi käsistä ja kaveri nuoli minulle orkun. Kyllä hävetti kun seuraavan kerran nähtiin.

    • tyttå

      Itse nuorempana olin aika usein tyttökaverini kanssa puuhailemassa. Tai siis ensiksi tuli kokeiltua vain pussailua, myöhemmin kokeilimme nuolemista jne. Joskus jopa soveimme tarkoituksella tapaamisia juuri himomme tähden. Oli helppoa tavata, koska olimme naapureita.

    • lllx

      Oltiin tyttökaverin kanssa niin nuoria, ettei ollut seksikokemuksia, mutta otettiin aurinkoa alasti.
      Tuli siinä juteltua kaikkea, kuten miltä nuoleminen voisi tuntua ja kiihottuihan siinä, se johti siihen, että laitettiin aurinkovoidetta toistemme rintoihin ja lopulta vähän herkempiinkin paikkoihin, - oli hyvät fiilikset, taivasalla ja alasti.

    • leidivain

      Lapsena nähtiin jotain videoita ja kuvia vahingossa minkä jälkeen leikittiin tietty mukana. Laitettiin pimppien väliin sukka ja paineltiin. Silloin se oli kivaa.

    • tissi

      Kaikki alkoi siitä kun olin kaverin kanssa tuli nuorena puhuttua pojista. Oltiin kaksitoista vuotiaita. Se sitten lähti käsistä ja lopuksi kiihotuin ja sitten tuli jopa pissat housuun.

      Siitä alkoi minun ja nykyisen tyttöystäväni leikit.

    • Minä

      En ollut varsinaisesti kiihottunut, mutta 12- vuotiaana menin lähelle luokkatoverini asuntoa ja toivoin että menisin myöhemmin hänen isobroidinsa kanssa naimisiin jotta nähtäisiin useammin. Samalla olin ihastunut noin 35- vuotiaaseen naiseen ja laitoin itseäni häntä varten jos sattumalta tapasimme ulkona koiria ulkoiluttaessa.
      Sekavaa nuoruutta joka on nyt uusinut vanhemmalla iällä ;P

      • ujo1

        Miten uusinut vanhemmalla iällä,senkö -35 vuotiaan kanssa,kerro !


    • kisulinda93

      OOn fantasioinu tytöistä ala-asteikäisestä asti.. sit tos vuosi sitten mun bi-henkinen kaveri nuoli mulle orkut ku oltii kimppakivaa minä yks jätkä ja siitä lähtien kaikki fantasiat koskee naisia... uuh

    • tyttöset

      Tänää kyl täytyy kattoo yks laulukilpailu. Oon kutsunut kylään yhden tyttökaverini. Meidän tarkoitus on tehdä unelmistamme totta ja pussata samaan aikaan suomen edustajan tyttösuudelman kanssa.

    • viisutmenijo

      No, toteutitteko suudelman?

    • märkämirri

      kuvia....please!

      • Kyllä hyvä kirjoitettu tarinakin on ihan hieno juttu.


    • fantasiattoteen

      Olen seurustellut naisen kanssa nyt neljä vuotta, joten uskaltaisin väittää näin. Seksielämäni ei ole ikinä ollut näin tyydyttävää ja upeaa.

    • Kolmisin

      Sain kouluaika olla tädin luona kaupungissa yötä. Monesti sen ystävätär oli sielä myös. Yhden maalaustalkoiden takia jouduimme nukkumaan yhdessä patjalla lattialla. Sen jälkeen nukuimme useasti yhdessä.

      • Lukisin mielelläni lisää.


      • Siis teini ja kaksi aikuista naista?


    • nika2

      meitä oli pentuna 4 tytön porukka.- usein leikittiin "kotista" yhdessä ja äiti ja isi nukkuivat luonnollisesti saman peiton alla. siinä sitten kerran otimme kaksi 10vuotiasta likkaa kaikki vaatteet pois ja toinen kävi pylly pystyssä makaamaan sängylle. minä hieroin siinä päällä hänen peppuaan vasten orgasmin itselleni kunnes eräs aikuinen yllätti meidät.. siinä ainoa tyttö kokemus.

    • hhyviä muistoja(:

      Muistan pienenä, olisinkohan ollut 8-vuotias, leikin teltassa totuutta ja tehtävää mun erään kaverin kanssa, joka on mua muistaakseni parisen vuotta nuorempi. Sitte nää tehtävät meni semmosiin, että piti ottaa paita pois tai suudella toista tms. Lopulta sitte kosketeltiin toisia, mutta eihän me mitään sen kummempaa tehty. Oltiin sen verran nuoria, ettei me vielä tiedetty mistään oikein mitään. Ei kuitenkaan jäänyt ainoaksi kerraksi, monesti kosketeltiin toisiamme. Harmi, ettei tän tytön kanssa enää niin olla yhteyksissä, koska kun musta tuli vanhempi, niin tää parisen vuotta nuorempi tyttö tuntui hirveän lapselliselta.

      Erään mun parhaan kaverin kanssa myöskin ollaan monesti leikitty "perhettä". Toinen oli äiti ja toinen isä. Monesti oltiin niiden leikkimökissä, jossa oli pieni sänky, ja sopivasti verhot ikkunoiden edessä. Hauskinta tässä on se, että tyttö oli uskovainen, ja hänen vanhempansa ovat pienestä pitäen opettaneet tytölle, että vain "nainen ja mies voivat pussailla keskenään".

    • Haluja ja ajatuksia ollut ihan pienestä asti ja ihastumisia tyttöihin. Mitään en uskaltanut tehdä koskaan. Joskus luin vierekkäin jotain seksi juttuja tyttö puolisen kaverini kanssa sängyllä istuen ja hän hieman kädellä tökkäsi jalkoväliin mutta se siinä, enemmän ois ollu kiva jotain mut ei kai sit osattu viel. Kulkenut matkan varrella mukana elämässä, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Lapsiakin on miehen kanssa mutta aina haaveilen naisista ja aikuisenakin ihastumisen kohteita ollut paljon. Nyt sitten kaksi vuotta sitten ja 35v rakastuin ystävääni. Kerran illanvietossa kaksin puhuimme kaikenlaista ja asia tuli esille ja johti sitten läheiseempäänkin kosketuksiin vähän kuin vahingossa. Ja sittenhän se olikin menoa, muuta en pystynyt ajattelemaankaan. Seuraava näkeminen olikin aika jännittävä, kera lasten sujui normaalisti. Muutamia yhteisiä hetkiä ja saunomisia ollut ja melko kiihkeää kanssakäymistä ja niin IHANAA. Pusuja, nuolemista ja kaikenlaista mitä haluaisin niin paljon lisää.... ja perhosia lentelee vatsassa jo pelkästä ajattelustakin...

    • silloin 14-13 vuotia

      Joitakin kertoja parhaan kaverin kanssa ollaan nuoleskeltu oikein pitkät ajat,kerran melkein 5 tuntia putkeen! Ja entisen parhaan kaverin kanssa ne monet kerrat kun äitini ei ollut kotona ja kutsuin kaverini kylään niin leikittiin perhettä aina kumpienkin pillut märkinä ja aina joka kerta päädyttiin pussailemaan ja nuolemaan pillujamme isoihin märkiin orkkuihin, aina lakanat oli ihan märkiä sen takia, pitää sanoa että kävis kyllä vieläkin tommonen..

    • stillthinkingthosetimess

      Nuoria pikkuisia kokeilun haluisia silloin oltiin, Kait hän minuun vähän ihastuikin kun vielä myöhemmin halusi uudestaan.. Loppuun asti ei kuitenkaan menty, melkein.. Ystäviksi/Kavereiksi toki voidaan vielä kutsua toisiamme mutta ei "sellaisiksi" ystäviksi.. Nähdäänkin niin harvoin ja molemmilla omat elämät.. Tosin harmi koska itseäni vielä saattaisi kiinnostaakin :( mutta itse laitoin ns. sille jutulle lopun niin turha sitä itkeä täällä..

      "Where are you, what are you doing around this time?"
      "Right after I thought such things,
      Even for just a moment,
      I wanted you to remember me."

    • Nuorena Olin niin ujo että en uskaltanut muuta kuin haaveilla että saisin suudella ja hyväillä parasta ystävätärtäni. Se jäi vain haaveeksi .

    • Mösdöpmöö

      Bestiksen kanssa tulee usein yökylässä pussailtua ja sormetettua, joskus myös nuollaan. On kiva paijata toista. :3 Välillä ollaan kokeiltu rajumpaakin, dildoja ja muuta mukavaa.

    • Lalaaaaaa

      Joskus 8-vuotiaina kaverin kanssa kosketeltiin toisiamme aika useinkin, oli kyllä kiihottavaa

    • Tyttöseksiä on kiva katsella ja osallistua.

    • En koska oon 1000% hetero

    • Eihävetä

      7 vuotiaana mulla oli saman ikäinen kaveri, asui seinän takana, menin kerran heille ja näytti, että näin voi tehdä, hieroi siis sormillaan pimpsaansa, sanoi, että tee sinäkin, minä tein ja tuntui hyvältä.
      Pyysi sitten, että tekisin hänelle sillai, minä tein ja se teki minullekkin, hyvältä tuntui.
      Siitä tuli melkein jokapäiväinen tapa, ei siinä tyttö kiinnostanut, vaan se, millaisia tuntemuksia saatiin toisillemme aikaan. Olen siis hetero.

    • Vanhatmuistotmielessä

      Ihania nuoruuden aikaisia muistoja suorastaan tulvii mieleeni lukiessani näitä juttuja. Itse aloittelin serkkulikan kanssa saunassa. Asuimme maalla ja vanhempiemme talot olivat aika lähekkäin (jaettu vanha maatila). Olin usein yhdessä saman ikäisen serkkuni kanssa saunassa ja sielä aloimme juttelemaan ensin pojista ja sitten itsetyydytyksestä. Olimme kai siinä kahdentoista ikäisiä silloin. Lauteille sitten toistemme nähden tyydytimme itsemme aika usein. Myöhemmin se muuttui toisen tyydyttämiseksi ja nautimme moöemmat siitä paljon, Nytkin vielä aikuisena, joskus heidän mökillään leikimme salaa toistemme kanssa kunnolla. Voi että se on ihanaa.

    • Anonyymi

      Serkkutytön kanssa kokeilimme joskus. Vähän kosketeltiin rintojen alkujamme kun oltiin esiteinejä. Teininä humalassa ollessamme meinasin käydä lipaisemassa alakerrasta mut hän torjui joten en päässyt muutamaa nuolaisua pidemmälle.

      Harmitti. Joskus haluaisin kokeilla kunnolla, mut nykyinen suhde estää sen.

    • Anonyymi

      11-12 vuotiaina leikin yhden serkkulikan kanssa vähän vaikka mitä. se alkoi viattomista poskipusuista, sitten toistemme vertailua yhteisten saunahetkien aikana ja ennenkuin edes tajusimmekaan siinä 12-13 ikäisinä jo opimme antamaa toisillemme niiin ihania orkkuja. Pari kertaa oltiin vähällä jäädä kiinni, kun serkkuni äiti (isäni sisko) puhalsi saunaan. Katseli meitä vähän epäilevaisen näköisenä, muttei sanonut mitään. Kun olimme toisillamme kylässä, nukuimme samassa sängyssä 'siskon pedissä', kun tilaa oli vähänlaisesti. Nyt aikuisiässä kun jo molemmat olemme olleet vuosia naimisissa ja on lapsiakin, siitä huolimaatta silloin tällöin tilausuuden tullen annamme haluillemme liotteen ja nyt on jo mukana dildot ja muuta mukavat jutut... Ihanaa kerrassaan.

    • Yläkoulussa oli sellainen villitys

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      minä, sain turpaa tytöltä.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe