villit bileet?VITUTTAA!

khova mimmi?

nyt kyllä vituttaa ku en oo koskaan ollu villeis bileis, mis harrastetaan seksii tms, koska kaikki mun tuntemat tyypit o niin nössöjä,et hei nytpä pidetäänki kunnon prinsessabileet... Eijumalauta, haluun kunnon bailuihin!!

61

2247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no nii i!!!! sitä määki!! kaikki on jtn vitun nutipäitä jotka ei ikinä uskalla tehä mitää!!! ite oon ollu AINOOSTAA 2 hyvis bileis, ja neki oli joululomalla -.-

      • alottaja;0

        nii-i, nyt o pakko päästä kunnon kemuihin, parhaassa iässä!!


      • hhahahaha!!!!
        alottaja;0 kirjoitti:

        nii-i, nyt o pakko päästä kunnon kemuihin, parhaassa iässä!!

        -99 vai 00 ?


      • ;) you gay
        hhahahaha!!!! kirjoitti:

        -99 vai 00 ?

        kuule ihan 98!


      • vitunjonnet
        ;) you gay kirjoitti:

        kuule ihan 98!

        Eipä ole 98lla ja 99llä paljoa eroa


      • bilehile...
        vitunjonnet kirjoitti:

        Eipä ole 98lla ja 99llä paljoa eroa

        365 päivää, on se jonkun verran. Ja sä,dyykkari, oot vrmn -06, joten pidäppäse turpas kiinni ja tanssi roskikseen


      • Anonyymi
        bilehile... kirjoitti:

        365 päivää, on se jonkun verran. Ja sä,dyykkari, oot vrmn -06, joten pidäppäse turpas kiinni ja tanssi roskikseen

        Bossi!


    • menoksivaan

      Mistäpäin olet? laitetaan bileet vsaan pystyyn :-)

      • bilehile;)

        stadis! Mutta ei kahen hengen bileet taida onnistuu x)


      • menoksivaan
        bilehile;) kirjoitti:

        stadis! Mutta ei kahen hengen bileet taida onnistuu x)

        Ainahan kavereita riittää isompiinkin bileisiin. Mutta kaukana olet.


      • bilehileyouuu
        menoksivaan kirjoitti:

        Ainahan kavereita riittää isompiinkin bileisiin. Mutta kaukana olet.

        mis sä asut?? OIs kiva päästä sun kaa bileisiin


      • menoksivaan
        bilehileyouuu kirjoitti:

        mis sä asut?? OIs kiva päästä sun kaa bileisiin

        Oulussa asun


    • ikää 17

      herätkää :DDDD

      • koittakaa kestää<392

        Voi teitä lapsukaisia...
        Ensinnäkin, jos olette niin puutteessa, että pitäisi kännissä mennä harrastamaan seksiä (ilman ehkäisyä, kuten kännissä voi käydä) tuntemattoman ihmisen kanssa, suosittelen helpompaa ja turvallisempaa tapaa tyydyttää itsesi: oma kätesi.
        Toisekseen, kuinka usein oikeasti tiedätte tällaisia "villejä bileitä" olevan? Tosiasia on, että näitä "panobileitä" tapahtuu oikeasti vain teidän teinileffoissanne- ja sarjoisanne. Se on kylmä totuus.

        Menkää kakarat kotiin vielä muutamaksi vuodeksi, kunnes pääsette maksullisille strippiklubeille ;))


      • bilehile...
        koittakaa kestää<392 kirjoitti:

        Voi teitä lapsukaisia...
        Ensinnäkin, jos olette niin puutteessa, että pitäisi kännissä mennä harrastamaan seksiä (ilman ehkäisyä, kuten kännissä voi käydä) tuntemattoman ihmisen kanssa, suosittelen helpompaa ja turvallisempaa tapaa tyydyttää itsesi: oma kätesi.
        Toisekseen, kuinka usein oikeasti tiedätte tällaisia "villejä bileitä" olevan? Tosiasia on, että näitä "panobileitä" tapahtuu oikeasti vain teidän teinileffoissanne- ja sarjoisanne. Se on kylmä totuus.

        Menkää kakarat kotiin vielä muutamaksi vuodeksi, kunnes pääsette maksullisille strippiklubeille ;))

        jaa,kyllä tältä palstalla on aika monta hurjista bailuistaan kertovia. Ja taidat itse olla panon puutteessa, joten mene muualle masturboimaan äläkä puutu asioihin jotka ei sukle kuulu!


      • <392
        bilehile... kirjoitti:

        jaa,kyllä tältä palstalla on aika monta hurjista bailuistaan kertovia. Ja taidat itse olla panon puutteessa, joten mene muualle masturboimaan äläkä puutu asioihin jotka ei sukle kuulu!

        Tietääkseni tänne saa tulla kommentoimaan kuka vaan, ja kertomaan oman mielipiteensä asioihin. Etpä ole sinäkään näköjään millään tavalla rajoittanut, ketkä tänne saa tulla kommentoimaan.

        Ja en, valitettavasti, vaikka kuinka haluaisit, en ole panon puutteessa. Olen ihanassa parisuhteessa miesystäväni kanssa ja olen seksielämääni hyvinkin tyytyväinen :)

        Koittakaa lapset vielä ootella muutaman vuden, ja kasvaa, ehkä muuttuu mieli.
        Tuskin kukaan teistä tosissaan haluaa panna jotain ventovierasta kännissä, jossa tuloksena raskaus,sukupuolitauti tai jos oikein tyrkytät itseäsi niin raiskaus. Tai vaikka noita kaikkia.

        En halua olla ilkeä, yritän saada teihin järkeä päähän ja siinä hommassa ei turhat hissutteluläpinät auta. Asioista on puhuttava niiden oikeilla nimillä, että menee perille. Jos menee.


      • who likes flowerhatuncle
        <392 kirjoitti:

        Tietääkseni tänne saa tulla kommentoimaan kuka vaan, ja kertomaan oman mielipiteensä asioihin. Etpä ole sinäkään näköjään millään tavalla rajoittanut, ketkä tänne saa tulla kommentoimaan.

        Ja en, valitettavasti, vaikka kuinka haluaisit, en ole panon puutteessa. Olen ihanassa parisuhteessa miesystäväni kanssa ja olen seksielämääni hyvinkin tyytyväinen :)

        Koittakaa lapset vielä ootella muutaman vuden, ja kasvaa, ehkä muuttuu mieli.
        Tuskin kukaan teistä tosissaan haluaa panna jotain ventovierasta kännissä, jossa tuloksena raskaus,sukupuolitauti tai jos oikein tyrkytät itseäsi niin raiskaus. Tai vaikka noita kaikkia.

        En halua olla ilkeä, yritän saada teihin järkeä päähän ja siinä hommassa ei turhat hissutteluläpinät auta. Asioista on puhuttava niiden oikeilla nimillä, että menee perille. Jos menee.

        ja kuitenkin puhut kuin koiralle. Homolta vaikutat. Ja seksin puutteessa olet, myönnä pois. Ja kuka on väittänyt että juhlis pannaan tuntemattomia? Taidat olla tehnyt itse sellaista, kun pidät asiaa ilmiselvänä.


    • liilis

      Sä kerkeet viel. Ei mitään huolta. Ja sellaset bileet missä ryypätään ja pannaan ketä sattuu kuulostaa tietty kivalta tuossa iässä, mut seuraamukset voi olla pahat. Kato niin se vaan menee.

    • no mee mut en suosittele

    • asfdaf

      ite pietin kunon bileet 3 kaverin kanssa bileet kesti 2päivää jonka aikana juotiin 30 litraa kijua .se ei ollut kyllä kaunista katottavaa oltiin ulkona tarkotuksella koska oksennusta tuli sellasta tahtia

      • Se_elämän_opastaja

        Noniin kaikki lukekaahan tämä.

        15-vuotias menehtyi sekoitettuaan energiajuomaa alkoholin kanssa – nyt poliisi varoittaa muita

        15-vuotias menehtyi sekoitettuaan energiajuomaa alkoholin kanssa – nyt poliisi varoittaa muita

        Energiajuomat eivät ole koskaan ole olleet yhtä suosittuja ja helposti saatavilla olevia kuin tänä päivänä. Monissa näistä kofeiinia sisältävistä juomista varoitetaan jo etukäteen, ettei niitä saisi sekoittaa alkoholin kanssa, mutta varoitusta ei löydy kaikista tuotteista.

        Ja suuren tarjonnan takia nuoret ostavat niitä vapaasti entistä kiivaampaan tahtiin. Niinpä juomia käytetään myös usein mixereinä erilaisten alkoholijuomien kanssa kielloista huolimatta.

        Sitä ei voida liian montaa kertaa toitottaa, ettei energiajuomia saisi ikinä sekoittaa alkoholin kanssa. Nyt tuo kohtalokas yhdistelmä on johtanut 15-vuotiaan tytön kuolemaan Australiassa.

        Nuori tyttö löydettiin tajuttomana bileistä

        Tyttö kiidätettiin paikalta lähimpään lasten sairaalaan, jossa hänen verestään löydettiin yli kahdeksan kertainen määrä alkoholia verrattuna esimerkiksi ajamisen sallittuun promillerajaan.

        Poliisit ymmärsivät totuuden nähtyään pullon

        Paikalle hälytetyt poliisit löysivät tajuttoman tytön viereltä myös pullon, jonka he uskovat selittävän tytön tilan. Pullossa oli tehty sekoitus alkoholista sekä korkean kofeiinipitoisuuden omaavasta guaranalla maustetusta energiajuomasta.

        Kyse oli siis juuri sekoituksesta, jota vastaan useimpien energiajuomien kyljissä varoitetaan, sillä se on vaaraksi kehollemme.

        Vietettyään kolme päivää teho-osastolla sairaalassa tuo nuori tyttö menehtyi. Poliisin mukaan kuolema oli suora seuraamus juomasta, jonka reseptin hän oli löytänyt internetistä.

        – Emme voi alleviivata liikaa sitä, kuinka vaarallista alaikäisten alkoholinkäyttö on. Viestimme on selkeä: Älä ikinä riskeeraa henkeäsi jonkin internetistä löytyneen tiedon takia,
        Sama olisi voinut tapahtua vaikka juomassa ei olisi ollut alkoholia, energiajuomat ovat hengenvaarallisia jos niitä juo paljon kerrallaan, juomien ainesosat voivat aiheuttaa hengenvaarallisia myrkytys tiloja.

        Alaikäisten ei pitäisi missään tapauksessa juoda alkoholia, mutta kyllähän me kaikki tiedämme, että sitä tapahtuu. Kyse on enemmänkin siitä, että nuoret eivät ole tietoisia kaikista riskeistä, joihin he itsensä tuon myötä saattavat.

        Tähän meidän on yhdessä saatava muutos. Yhdenkään nuoren ei pitäisi kuolla enää tämän takia.

        Tehdään nyt kaikki voitavamme ja jaetaan tätä poliisin varoitusta sekä traagista uutista kaikille, jotta asiaan kiinnitettäisiin enemmän huomiota!


    • Siouxiemiuxie

      Ihan samaa mieltä. Siis kaikki vaa nössöileee, ja ne prisessajuhlat on niille. Ei prinsessajuhlissa oo mitää jännää. Olis täälläki päin kunnon bileit, mut koska mul on vaa yks kaveri nii ei yhden kaverin kans ny siit tuu mitää.

    • apokmbgf

      ai että vaan teinileffoissa: D Kyllä mä ainakin löydän täältä espoosta aina halutessani viikonloppusin bileitä, missä sekoillaan ihan huolella ja meno jatkuu monta päivää. Toiset valvoo pirin voimin ja ne jotka ei koske huumeisiin, ottaa muutaman tunnin tirsoja aina välillä: D Mut kyllä siitä viehätys äkkiä katoo muutaman kerran jälkeen. Niin ja muistakaa nyt nuoret kanssa et hirveessä jurrissa tai muissa päihteissä harvalta mieheltä onnistuu seksi...

    • Knummi.bommitommi

      Kunnon sexsi bileet on kyl vitun jees

      Kirkko nummel on joka vitun viikon loppu vitun kovat bileet mis on vitusti sexii , viinaa , huumeit , tupakkaa vittu

    • Anonyymi

      tervetuloa sjoelle bfigivjehsfuhweio

    • Mitä turhaa sekoilla. Eilen juttelin filosofisia henkilön kanssa juoden ilmaista konjakkia. Yhtäkkiä kello oliki 12.

    • Anonyymi

      Ei "juhlat, missä harrastetan seksiä" vaan "juhlat, joissa harrastetaan seksiä" Ja siitä tulikin mieleeni eräs jokiseksi-juhla. Jos vaihdat sukunimesi Jokiseksi, pääset niihin mukaan. Ne järjestetään Brasiliassa, Orinoco-joen keskijuoksulla Piraija-suvannossa

    • Anonyymi

      Villit viikot Kuusamon K-raudassa loka-huhtikuussa. Mee sinne

    • Haluuko joku lähtee radalle? Mun elämä on tylsää, koska koulu melkein loppu. Mulla on kaikkea.

      • Mitä paikkoja olet ajatellut?
        Terveisin Pena 60v.


      • kuusnolla kirjoitti:

        Mitä paikkoja olet ajatellut?
        Terveisin Pena 60v.

        Ihan sama mulle. Pk-seutu. Eilen jo sekoilin niin pitää antaa ainakin tää päivä aikaa palautua. Mut oon 18-20v ni ehkä ei kemiat 60-vuotiaan kaa kohtaa.


      • andrukela- kirjoitti:

        Ihan sama mulle. Pk-seutu. Eilen jo sekoilin niin pitää antaa ainakin tää päivä aikaa palautua. Mut oon 18-20v ni ehkä ei kemiat 60-vuotiaan kaa kohtaa.

        Tai en mä mitään palaudu uusiin nousuihin :D


      • andrukela- kirjoitti:

        Ihan sama mulle. Pk-seutu. Eilen jo sekoilin niin pitää antaa ainakin tää päivä aikaa palautua. Mut oon 18-20v ni ehkä ei kemiat 60-vuotiaan kaa kohtaa.

        Ainahan voi istua iltaa ja ottaa kuppia iästä riippumatta.
        Jos tavataan sun kavereita niin voit sanoa ulkoiluttavasi vaarisi kaveria.


      • kuusnolla kirjoitti:

        Ainahan voi istua iltaa ja ottaa kuppia iästä riippumatta.
        Jos tavataan sun kavereita niin voit sanoa ulkoiluttavasi vaarisi kaveria.

        Joo toki. Mä tuun kaikkien kaa toimeen. Iällä, kuosilla tai sukupuolella ei ole väliä, kuhan on rentoa seuraa.


    • Eiku tässä se lanka on. Mihin se katos. Muistaakseni tässä oli se muijaki. No kyl mä saan sekoituu yksinkin. Ihme amatöörit. Never stop the madness.

    • Anonyymi

      keileppa onneasi niiden moniosaajien ,insinöörien ja lääkärien kanssa, he kylä pitävät huolta että saat, joka reikään ja porukalla halusit tai et,loput luemmekin sitten lehdistä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      4230
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2398
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2151
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2096
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      103
      1740
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1432
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1382
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      327
      1333
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe