MITEN NOSTAA RAHAA AUTOMAATISTA ULKOMAILLA KUN EN OSAA KIELTÄ!

APUATARVITSEVAKIELI

Tarvitsen kipeästi apua. Olen lähdössä harkkajengini kanssa 2 viikoksi saksaan ja itävaltaan. Olen 12.vuotias tyttö joten en osaa saksaa tai itävaltaa. Jos siis haluan nostaa rahaa nii mitä nappeja minun pitää painaa onko nosto nappula samassa kohdassa suomessa kuin ulkomailla ja miten muut automaatit poikkeavat Otto automaateista. Käytän siis Visa Electronia. TArvitsen apua sillä pelkään, että sekoitan koko koneen ulkomailla ja että korttini hylätään tai vastaavaa. Siis tarkennan vielä asiaa...Haluan siis tietää mistä pitää painaa tai mitä tarkoittaa ne sanat ja lauseet suomeksi skä miten muut automaatit eroavat minun käyttämästäni Otto automaatista? Apua piakkoin :P

3

1273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

Automaatteja on monenlaisia, joten mitään yleispäteviä ohjeita on mahdotonta antaa. Yleensä kieleksi voi valita ainakin englannin. Jos et osaa, niin hyödyllisiä termejä on ainakin withdrawal = nosto, enter PIN = anna tunnusluku, insert card = laita kortti, remove card = ota kortti, enter amount = anna summa. Eikä niitä rikottua saa vain nappuloita painamalla, joten pelko pois.

• Itävallakko

Harvinaisen huonosti keksitty aloitus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13