jänkhällä jytisee

mc halinallet

vai jytiseekö? onko käyneitä, uudelleen menijöitä?

13

12314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

      Jep,

      pari vuotta sitten käytiin. Toivottavasti homma muuttunut siitä. Silloin homma pelkkää rahastusta. Kyseisillä kekkereillä ei ollut mitään moottoripyöriin liittyvää ohjelmaa lukuunottamatta "paraatia". Hotellin yökerhossa pippaloitiin ökyhinnoilla... Bändi oli sentään hyvä, mutta tuskin kaiken 25 euron arvoinen (vai oliko se 30 euroo). Tervetulojuomat oli loppu jo parin tunnin päästä. Saunat yms kuului vain Tunturihotelliin majoittautujille... Olipa hyvä tapa tuollaisella "kokoontumisajolla" saada hotelli täyteen. Jäi fiilis, että kaikki pääsylipputulot käytettiin lyhentämättömänä järjestäjäkerhon kassaan. Kuulin myöhemmin, että järjestäjäkerhon puheenjohtaja oli tunturihotellin joku pomo. Liekö totta vai ei...

      Toivon todella, että homma muuttunut. Jos päätät lähteä sinne, niin kerrohan kokemuksista tällä palstalla. Ois kiva kuulla, mikä siellä on nykyään meininki.

    • Pohojalaanen

      ** Siellä missä kutsuu koillinen siellä missä ihmisen kohtaa toinen ihminen, sinne kokoontuu matkamiehet karuimmat ** Näenkö sinut siellä 7 tuulen tiellä... notta siellä ollaan jos ei kuolo korjaa :)

    • matka on tärkeintä

      Neljättä kertaa olen menossa. Matkaa kertyy 1070km per sivu joten joku taika ko. tapahtumassa on. Omanlaisensa tapahtuma joka sytytää tai sitten ei , onneksi osallistuminen on vapaa ehtoista. Jatkossakin mun elokuisen pitkän viikonlopun käyntikohteena.

      • jarna

        osallistumista? En ole kys.tapahtumassa itse käynyt,mutta se mitä olen tästä toiminnasta
        kuullut niin,tuntuu siltä että tässä on tärkeintä ollut bisnes eikä motorismihenki.No,yks tykkää äidistä toinen tyttärestä.jokainen ymmärtäköön miten haluaa.


      • Hanne

        V. 2004 on toinen "Jytinäni" . Kivaa on ollut vaikka sadetta riitti. Matkaa kertyi yhteen suuntaan 731 km, ja se hurautettiin yhtäjaksoisesti-eikä oltu mistään
        kipeitä. Parhaita hetkiä matkassa oli, kun aurinko pilkahteli ja tuli tunne, että "rakastan moottoripyöräilyä ja lappia"...poroja olis voinut olla vähemmän, mutta ehjinä perille ja pois päästiin.


    • JankhäFJR

      mennään neljättä kertaa.Tapahtuma on siisti,ja varmaankin tarkoitettu 30 ikäluokalle.Paikalla kannattaa olla perjantaina 20.8. ennen 18:aa,koska tänä vuonna tulijoita on ennätysmäärä,eli yli 600;riittääpähän tulosnapsi kaikille.Normaalia ravintolaelämää ja paraatiajo Inariin komeissa maisemissa.Majoitus kannataa ottaa hotellista,koska maasto kovemmanpuoleista.Suosittelen.

    • Moottoripyörämimmi

      Olin toista kertaa tänä kesänä 2004 Jänkhällä jytisee ajoissa ja se oli minun viimeinen kerta. Todella rahastamista ja huono palvelu. Siellä ei ole olleenkaan sellaista yhteishenkeä kuin esimerkiksi Levillä oli Yöttömän Yön ajoissa tänä kesänä. Lisäksi Jänkhällä jytisee järjestetään väärään aikaan. Yksikään viikko aikaisemmin niin ilma suosisi vielä motoristeja. Jänkhällä Jytisee on ihan liian "vakava" ja tapahtumaköyhä. Osallistujat sijoitetaan niin laajalle alueelle, ettei siellä tapaa naapuriaan, vaikka oltiin samoissa ajoissa. Kyllä Levin Yöttömän yön ajot Juhannuksena oli sentään muistelemisen arvoinen tapaus. Mennään Leville porukalla ensi Jussina, siellä ei rahasteta osallistujia ja ruoka ja juomat riittää pitkälle aamuyöhön saakka. Lisäksi Taihvaan valkeissa on rempseä meininki mutta ystävällinen henkilökunta.

    • Pelimies

      Mittees poijjat ja tyttäret onko jänkhällä neiti ihmisiä?

    • Oulu MC

      Kaikki mukaan 2014! Hyvä paikka,paraati reitti Inariin ja Niin paljon Motoristejä Itse olen Kemistä Etelästäki tulee ajo kavereitia Nyt mukaan ja kävijä ennätys eli jtn 2500 !! :D

    • Espoon isoarska

      Kelit näyttää suosivan Levi Wild Rideä. Ovat laskeneet hinnat melkein puoleen, tapahtumat on tiivistetty kahteen paikkaan -> tunnelma parempi! Perjantain buffet sisältyy passiin! Aikas hyviä parannuksia. Tuntuu että vaihtelu voisi nyt virkistää, ei aina jaksa sitä Inarijärven 5 km mutkatiepätkää hehkuttaa Jänkhällä. Leviltä Pallakselle upea reitti, perillä saa maan parasta lohisoppaa kohtuu hinnalla. Kilpisjärvellä voi käydä päiväreissulla. Lisäksi Levillä on muitakin matkailijoilta, ei tartte vaan motoista haastella jos sille päälle sattuu ;-).

      • Lusthin pithon

        Jytinöihin menemmä taas. Hyvä on fiilinki ja porukkaa tuntuu tulevan, pääasiassa motoristi henkistä jengiä ja mikäs sen mukavampaa : ).


      • Kale Brown

        Levillä tuli käytyä ja hyvä mieli jäi - isoarskan arvio osui kohdalleen.


    • Anonyymi

      Jytisee ja yhä jytiseeki!! P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe