Uuden mallin polo on kyllä aika onnistunut

Autonvaihto joskus..

Mua kiinnostaa noin yleensä siis että automaatti ja tälläinen
koppimopon ja isomman auton välimalli.

Polossa näyttää olevan kyllä melko ankee toi kojetaulunväri,
mutta niin se on joissain muissakin, en ymmärrä miksi
pitää tehdä noin saamarin ankeen värinen kojetaulunväri.
Musta väri olisi jo ihan toista.

Nykyinenkin auto on automaatti ja automaatista tuskin
aion luopua koska kyllä ajamisesta nauttii enemmän
ilman sitä kytkinpoljinta.

http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/VW_Images.nsf/6R1-3-W4B_B4B4.jpg
http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/VW_Images.nsf/6R1-3-W4B_4Q4Q.jpg

12

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FFWSSW

      Kattelin että mallistossa on 90hv ja 105hv mallit :) Mitähän järkeä
      tälläisissä tehoeroissa on pitää mallistossa tai ylipäätään edes
      erikseen myydä.

      • uusi poloilija

        Kevyessä autossa pienemmätkin tehoerot tuntuvat. Valitsemalla isompitehoisen suurin vääntö nousee 15 Nm & suurimman väännön kierrosalue levenee yli 500 rpm, kiihdytysaika laskee 0-100 km/h yli sekunnilla ja sallittu jarrullinen perävaunumassa nousee 200 kg ( 20%). Saattaahan tuo hyödyttää, jos mökille mentäessä on mukana perhe ja peräkärryssä rakennustarvikkeita.


    • uusi poloilija
      • wxxxwwxwxwwx

        Ei taida kiinnostaa, yleensä näissä pienimmissä koppimopoissa ei
        enää riitä istuinominaiuudet jostain syystä vaan ne on tehty
        enemmin 160cm kokoisille naisille. Vaikka sinne voisi laittaa sen
        isommanauton penkin yhtähyvin niin homma toimisi,
        tämä kokemus oli aikoinaan aegosta, penkki oli kuin saunajakkara aikka
        auto on melkein samankokoinen kuin yaris ja sen penkit voisi olla aegossakin.

        Mutta automaatti puuttuu niin en mene edes koeajamaan.


      • uusi poloilija
        wxxxwwxwxwwx kirjoitti:

        Ei taida kiinnostaa, yleensä näissä pienimmissä koppimopoissa ei
        enää riitä istuinominaiuudet jostain syystä vaan ne on tehty
        enemmin 160cm kokoisille naisille. Vaikka sinne voisi laittaa sen
        isommanauton penkin yhtähyvin niin homma toimisi,
        tämä kokemus oli aikoinaan aegosta, penkki oli kuin saunajakkara aikka
        auto on melkein samankokoinen kuin yaris ja sen penkit voisi olla aegossakin.

        Mutta automaatti puuttuu niin en mene edes koeajamaan.

        Koppimopoilla tarkoitetaan yleisessä kielenkäytössä mopoksi rekisteröitävää ajoneuvoa, jossa on neljä pyörää ja umpikori. Up rekisteröidään henkilöautoksi, jolla saa ajaa moottoritielläkin.

        Pienimmät henkilöautot taasen erotellaan vähemmän virallisesti A- ja B-segmentteihin. Edelliset (Up, Aygo) ovat noin 3,5 metrin pituisia ja jälkimmäiset (Polo, Yaris) neljän metrin luokkaa.


      • wxxxwwxwxwwx
        uusi poloilija kirjoitti:

        Koppimopoilla tarkoitetaan yleisessä kielenkäytössä mopoksi rekisteröitävää ajoneuvoa, jossa on neljä pyörää ja umpikori. Up rekisteröidään henkilöautoksi, jolla saa ajaa moottoritielläkin.

        Pienimmät henkilöautot taasen erotellaan vähemmän virallisesti A- ja B-segmentteihin. Edelliset (Up, Aygo) ovat noin 3,5 metrin pituisia ja jälkimmäiset (Polo, Yaris) neljän metrin luokkaa.

        Oli miten oli mutta ok, ei tässä pilkun viilausta kaivattu :) Kiitos kuitenkin täsmennyksestä.


      • justjust
        wxxxwwxwxwwx kirjoitti:

        Ei taida kiinnostaa, yleensä näissä pienimmissä koppimopoissa ei
        enää riitä istuinominaiuudet jostain syystä vaan ne on tehty
        enemmin 160cm kokoisille naisille. Vaikka sinne voisi laittaa sen
        isommanauton penkin yhtähyvin niin homma toimisi,
        tämä kokemus oli aikoinaan aegosta, penkki oli kuin saunajakkara aikka
        auto on melkein samankokoinen kuin yaris ja sen penkit voisi olla aegossakin.

        Mutta automaatti puuttuu niin en mene edes koeajamaan.

        ostin uuden polon pituus minulla 186 ja painoa 94 ratin ja penkin säädöt riittää todella hyvin ja ajettavuus on todella hyvä kannatta käydä koeajamassa ennen kuin sanoo asiasta mitään,poloa saa myös dsg automaatilla.


    • Ylikallis koppero

      Polo on uutena järkyttävän hintainen. Hitusen lisää ja saat EX-varusteisen uuden Kia Ceedin tai Hyundai I30:n jotka ovat jo Autoja, eivät koppimopoja. Ja tekniikka kestää ja pitkä takuuaika, volkkarit eivät kestä ja saa tapella takuukorjausten kanssa Keskon kanssa.

      Unohda moinen ja osta kerralla pykälää isompi Auto.

      • egefcsc433333

        Mun nykyinen auto on sen verran hyvä että mihinkään kiiaan tai hundaihin
        sitä nyt vaihtamaan mene.

        Saisi nuo kiiahyndait tiputtaa puolet pois hinnoistaan että saisi markkinoita.
        Heti ollaan kilpailemassa samoilla hinnoilla merkeillä joista kukaan
        tiedä mitään.


    • uusi poloilija

      "Hitusen lisää ja saat..."

      Halvimmat autoverolliset listahinnat:
      - Kia Ceed 1.6 ISG EX EcoDynamics: 22.490 €
      - Hyundai i30 5d 1,4 MPI 6MT ISG Classic: 18.990,00 €
      - VW Polo Trendline 1,2 51 kW (70 hv) 2-ovinen: 16.182,65 €

      Että sellaisia tuhansien eurojen 'hitusia'.

    • fff3dddd3333

      Ei ole liikenteessä kyllä kun kattoo poloa ja golffia niin kovin suurta eroa,
      melkein vaikee jo tunnistaa kumpi edes oli.

    • itse ajan käytetyllä

      Tää nykyinen Polo on helkatin komea pirssi ja mahtava ajettava varsinkin tuolla 105 hv:n TSI-koneella ja "DESG":illä. Mutta mutta. Auton lämmityslaita on aivan käsittämättömän surkea! Pitkään täytyy ajaa nollakelilläkin jotta alkaisi antaa lämmintä ja silloinkin joutuu tyytymään haaleaan henkäykseen. Mistä johtuu että samoilla moottoreilla esim. Seatissa lämmintä pukkaa nopeasti ja PALJON? Mutta Kolinawaagenissa joutuu palelemaan henki huuruten. Outoa, kovin outoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

      Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      88
      2924
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

      "I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      81
      2399
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

      Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2228
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

      Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      26
      2197
    5. Mies, näen sinua hetken

      ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      1716
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

      Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      12
      1475
    7. Mitä ajattelet

      Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1267
    8. Taas alkoi soidinmenot.

      Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1140
    9. Mitä eniten haluat

      Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1097
    10. No miten meni?

      Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1054
    Aihe