Miten saada poika kiinnostumaan?

helenawatat

Moi!

Olen 17-vuotias lukiolainen joka on kiinnostunut eräästä pojasta. Hän on ollut jo pitkäaikainen ihastukseni, mutta en uskalla tehdä mitään asialle, koska en ole varma onko hän kiinnostunut minusta vai ei?
Olen jutellut hänelle joskus facebookissa, mutta emme ole koulussa koskaan jutelleet. Mikä on surullista :(.
Kerran nolasin itseni hänen edessään juutamalla hänelle rakastavani häntä humalassa. Onneksi hänkin oli humalassa (hän tuli juttelemaan kanssani). Tämä henkilö muistaa silti kaiken, koska hän on katsellut minua aivan eri tavalla koulussa. En tiedä ehkä vältellen, mutta minäkin teen niin hänelle aina kun näemme (vaikka tykkäänkin hänestä).
Olen todella epätoivoinen ja kaipaan apuanne. Olisiko kenelläkään ideoita miten saadaa tämä poika kiinnostumaan minusta ja luuletteko, että hän on kiinnostunut minusta? Voitte laittaa omia mielipiteitänne myös tänne :DD.
Ps. Kyseinen henkil seurustelee, mutta kiinnostuin hänestä jo kauan ennen seurustelun alkua. Ja olen nähnyt tytön kuvia ja mielestäni he eivät sovi yhtään yhteen, koska ovat yksinkertaisesti niin erilaisia. Mutta te voitte kirjoitella tähän palstaan omia mielipiteitänne asiata kiitos :)!

3

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helenawatat

Nniin ja olen aika varma, että poika tietää, että tykkään hänestä, mutta hän ei ehkä toimi, koska on niin ujo :(

• fhjn

No...
      V i t t u tarjoo pilluu.
      Muista kyssä " Posliini vai Karvoitettu??”

• helenawatat

Luulenpa, että tuosta ei nyt ole paljoakaan apua. Toiseksi en ole mikään JAKORASIA!! Eli lopetteleppas tälläisten viestien lähettely, kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe