Festari telttailua

Festarityttö

Ollaan tässä kaverin kanssa mietitty, että Summer Upiin kun mennään kesällä niin telttailtais yks yö siellä. Ollaan siis tyttöjä ja molemmat kuustoista vuotiaita ja ekaa kertaa tätä festari telttailua harrastettais.

Eli miten on, kannattaako tän ikäsenä lähteä telttailemaan festareille? Kun mua itteä mietityttää että telttahan ei ketään estä jos sisään haluaa tulla, varastelusta olen kuullut mutta tapahtuuko raiskauksia tai muuta vastaavaa paljon?

2

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne vaan!

No ei kyllä mitään siellä tarvii pelätä. Rentoo porukkaa ollu joka vuos eikä mitää raiskauksia oo ainakaa mun korviin kyllä tullu. kannattaa laittaa teltat varjoon ja järven viereen, aamulla kun herää 50 asteisesta teltasta niin ei ole kiva.

• ryöstetty

Ite oltiin kavereitten kanssa viime vuonna just summer upissa ja tänä vuonna mennään toki uuestaan !
      Kyllä sieltä tavaraa viedään.
      Iteltä vietiin ekana yönä mun laukusta joka oli mun vieressä teltan sisällä kun nukuin , no ei se jotai estäny ku laukusta lähti kävelemään koko lompakko , passi , tupakat ,viinat ja kaikki. Ei jätetty mulle kun melkein tonnin kamera viemättä..
      Voin sanoo että ei ollu kovi hauskoo siellä kahta päivää vielä taistella ilman mitään rahaa tai henkilöllisyyksiä kun ei ollut maksaa ees linjaauto matkaa kotiin ..
      Kannattaa siis kattoo minne ja miten ne tavaransa jättää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      256
      17429
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      184
      12399
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      70
      6160
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      25
      5006
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      69
      4975
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      52
      4120
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      50
      3712
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3662
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      44
      3181
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3129
    Aihe