Festari telttailua

Festarityttö

Ollaan tässä kaverin kanssa mietitty, että Summer Upiin kun mennään kesällä niin telttailtais yks yö siellä. Ollaan siis tyttöjä ja molemmat kuustoista vuotiaita ja ekaa kertaa tätä festari telttailua harrastettais.

Eli miten on, kannattaako tän ikäsenä lähteä telttailemaan festareille? Kun mua itteä mietityttää että telttahan ei ketään estä jos sisään haluaa tulla, varastelusta olen kuullut mutta tapahtuuko raiskauksia tai muuta vastaavaa paljon?

2

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne vaan!

No ei kyllä mitään siellä tarvii pelätä. Rentoo porukkaa ollu joka vuos eikä mitää raiskauksia oo ainakaa mun korviin kyllä tullu. kannattaa laittaa teltat varjoon ja järven viereen, aamulla kun herää 50 asteisesta teltasta niin ei ole kiva.

• ryöstetty

Ite oltiin kavereitten kanssa viime vuonna just summer upissa ja tänä vuonna mennään toki uuestaan !
      Kyllä sieltä tavaraa viedään.
      Iteltä vietiin ekana yönä mun laukusta joka oli mun vieressä teltan sisällä kun nukuin , no ei se jotai estäny ku laukusta lähti kävelemään koko lompakko , passi , tupakat ,viinat ja kaikki. Ei jätetty mulle kun melkein tonnin kamera viemättä..
      Voin sanoo että ei ollu kovi hauskoo siellä kahta päivää vielä taistella ilman mitään rahaa tai henkilöllisyyksiä kun ei ollut maksaa ees linjaauto matkaa kotiin ..
      Kannattaa siis kattoo minne ja miten ne tavaransa jättää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      74
      4911
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4664
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      82
      2898
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2326
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      19
      1739
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1409
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1308
    Aihe